Is er footage van BF4 op de PS4? Las net in een hands-on met de Dualshock 4 dat oa BF4 ermee is getest
Niet dat ik weet. Enige wat recorded mag worden is van die BF4 stand die we zien op de livestream en dat is alleen keyboard en Xbox controller.
Ik heb echt mixed feelings over deze game. Door die ingame mechanics, zieke graphics en het feit dat het een shooter is wil ik deze heel graag hebben. Maar normaliter ben ik alleen fan van de Bad Company reeks; die vind ik veel fijner spelen. Toch denk ik dat ik hem wel haal en dat het dan ook mijn enige launch game wordt (PS4). Nu herinner ik me nog een gesprek met een collega vlak na de E3 waarbij hij aangaf gezien te hebben dat mensen met keyboard en One controllers in dezelfde game zaten. Op basis van zoekresultaten in deze thread moet ik concluderen dat het niet cross-platform is, maar is daar ook nog iets definitiefs over naar buiten gebracht door Dice? Dat zou helemaal ziek zijn.
Gaan ze nooit doen denk ik. Je bent zoveel meer in het nadeel met een controller ten opzichte van een keyboard. Op de E3 en nu Gamescom kan je kiezen tussen een controller of keyboard maar daar maakt het even niet uit of je echt in het nadeel bent. Is toch maar een potje van 20 minuten.
Ja dat dacht ik ook al, maar wellicht zou je dat iets kunnen compenseren met een aim-assist oid. Moeilijk om de balans te vinden dan en mensen zullen ook haten dat het er in zit. Achja, deze game is zo al ziek genoeg.
Same here. Echter net de preview op Tweakers gezien. Toch wel ERG vet (en dat terwijl ik niks met fps oorloggames heb...)
Maar de ps4 versie heeft weerseffecten dankzij hUMA toch? edit: ik vind het overigens wel schrijnend dat ik in 2013 nog steeds tegen een 720p game aan zit te kijken. Ik heb al jaren een 55" 1080p plasma. Pc's draaien het al jaren met 3 hdmi-kabels in hun neus op hogere settings. Waarom is de resolutie zo laag?
Nieuwe consoles. Kunnen er nog niet alles uithalen. 64 man, 60fps, en alles kan kapot. To be fair heb ik bij een shooter liever 60fps dan 1080p.
Ik heb ook liever een fiets met 1 wiel en een stuur dan een fiets met alleen twee wielen. Echter als ik naar de fietsenmaker ga verwacht ik een fiets met twee wielen EN een stuur. Als ik in 2014 een console koop verwacht ik spellen op 1080p en 60 FPS.
Ik ben benieuwd hoe het dan zit AA etc., heb toch liever dat de jaggy's minimaal zijn in games, zeker in 720p.
Gameplay van Mashed8. Die kan tenminste ook schieten. Even Duits in het begin maar daarna gewoon gameplay.