Bij elke Battlefield presentatie vind ik het jammer dat het constant op een PC getoond word. Erg jammer. Nu krijg je weer mensen die bang zijn dat Battlefield op de next-gen consoles er niet uit ziet. Als ik nu BF3 in mijn 360 stop krijg ik een knetter harde koppijn. 30FPS en dan die textures Goed, heb veel plezier beleefd met de game. Daar niet van Hoe dan ook denk ik dat mensen hun verwachtingen naar beneden moeten halen. Zelfs met de Next-Gen consoles zal Battlefield er nooit zo scherp en mooi uitzien als op een PC. Dat terwijl mijn laptop ( die mindere spec's heeft als een PS4 of XBOX-One ) Battlefield 3 prima op hoge resolutie kan runnen.
Mensen vergeten ook dat je een bakbeest van een PC nodig hebt om dit te draaien en dat meer dan de helft het ook met lage settings zal moeten doen op de PC. Je maakt een game en configureert die naar de hardware waar je het op gaat draaien, niet andersom.
Haha, ergens vind ik het wel jammer altijd leuk om een chopper vol met mensen achterstevoren en ondersteboven de oceaan in te zien vliegen omdat de piloot nog niet zo ervaren is Hoort een beetje bij BF wat mij betreft
Precies! Ik heb het vliegen met helikopters en vliegtuigen al aardig onder de knie, maar vanochtend kon ik niet voorkomen dat ik tegen een kraan vloog. Met resultaat: al mijn squad-maatjes dood. Gelukkig kon ik er zelf om lachen.
'Battlefield 4 heeft diepste wapencustomization ooit' Battlefield 4 heeft volgens DICE de diepste en persoonlijkste wapenpersonalisering ooit in een Battlefield-game. De ontwikkelaar laat zien hoe diep de aanpassingen gaan in hun nieuwste blog, zo vertellen ze dat Battlefield 4 drie keer zoveel accessoires en wapens heeft als Battlefield 3. Sommige wapens hebben zelfs 240.000 verschilllende combinaties als je alle accessoires en camouflages meerekent. Voor het eerst zal ook te zien zijn wat het exacte effect is van een bepaalde accessoire, zoals een laser sight. In de nieuwe trailer zie je hoe je een wapen aanpast in Battlefield 4. Verder is ook te zien dat er ontzettend veel verschillende camouflages zijn die je je wapens kunt geven. Battlefield 4 komt uit op 29 oktober voor pc, PlayStation 3 en Xbox 360. De game komt later ook uit op PlayStation 4 en Xbox One. [yt]zEky60nBYIA[/yt]
Nice ziet er goed uit. Toch wel een van de spellen die ik als eerst koop bij mn PS4. Ga hem iig niet meer op de 360 halen! Customization ziet er goed uit. Ook een stuk overzichtelijker dan bij BF3
Levelcap heeft deze week de laatste build gespeeld bij DICE in LA. Ziet er echt awesome uit. Fijn dat je nu ook beter ziet wanneer je een vlag aan het cappen bent. Wow M16 is alleen single shot of burst.
Jup de A3. En alleen de I en II zijn highlighted (wit) full auto niet zoals bij andere guns. En als je hem hoort schieten is het ook burst.
Wat een opties zeg, word nog flink zoeken wat de ideale combo is. Btw die FAMAS firing rate is echt super hoog. Zo'n groot verschil heb ik nog niet eerder gezien.
Zal wel 1000 rpm zijn zoals in BF3. Al is die hier weer super inaccuraat volgens mij. Die accuracy bar is echt een stuk minder dan de AEK.