Voor diegene die nog niet aan het spelen zijn. Zet je local op United kingdom, sign een keer uit en vervolgens zie je de beta onder het kopje games staan. Aanklikken, insignen, downloaden en je kan spelen.
Probleem is met Premium was ik zo lees. Heb je BF3 Premium edition gekocht (zoals ik) dan ziet XBL niet goed dat je Premium hebt. Heb je Premium gewoon los gekocht op Marketplace dan is er geen probleem.
Ook wel ideaal is dat je nu met flag cappen punten per seconde krijgt ipv of wel, of niet. En dat je iemand zwaar verwond, dat het dan toch als kill geldt
dat zal idd wel wennen zijn met dat spotten , al jaren op de back knop zitten drukken heb je geen optie dat je de controls kan veranderen ? hij stond nu op me dashboard trouwens , vanaaf lekker spelen ....hoop ik
En terecht, ik heb de volle mep betaald voor mn premium en LE , die premium edition schooiers wachter maar lekker op hun beurt
Zie nu pas dat je de Beta ook kan downloaden als je premium hebt. Dacht dat je de beta alleen kon spelen als je Medal of Honor had gepreorderd. Meteen maar even downloaden dan
1 potje gedaan Speelt imo veel soepeler dan BF3 Hoe moet je eigenlijk iemand reviven ? Is mij nog niet gelukt. Moet alleen even wennen aan de graphics... Ik weet dat het een BETA is. Maar mag toch hopen dat BF4 op de next-gen er veel beter gaat uitzien. :{
Die revive shock moet je nog unlocken in begin aleen die medkit. En hij speelt lekker ook leuk dat er wat meer interactie inzit. Je kan bijv die palen op de brug naar boven laten komen kan je tanken vastzetten etc. Verder valt me op hoe heerlijk die speelt. Nu verder met Delphiki
Het is wennen omdat het echt fucking lelijk is. Ik denk dat ik zelfs durf te zeggen dat BF3 MP mooier is op 360. Ik kwam middenin een potje terecht en het leek alsof er gewoon geen textures op de grond en gebouwen waren. Wat bleek nou..dat is al het as van het ingestorte gebouw, maar het maakt de boel fucking lelijk. Toen begon het potje opnieuw en je ziet dan de textures op de grond en gebouwen wel, maar damn....het blijft grafisch zwaar matig. Het speelt verder wel heel nice.