1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik hoop toch dat ik geen 2e hoeft te kopen. 3e 4e Xbox wtf :p

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Battlefield 4 en Fifa 14 gaan al next-gen dit jaar

Battlefield 4 en Fifa 14 zijn bij deze bevestigd voor next-gen consoles. EA kan daar vrij over praten nu de PS4 is aangekondigd.

Dat deed de uitgever dan ook uitgebreid in een livepresentatie gisteren. Fifa 14 komt sowieso ook nog gewoon naar de huidige generatie dit jaar en Battlefield 4 waarschijnlijk ook. EA mikt voor de volgende generatie op een resolutie van 1080p en 60 frames per seconden.

EA praat ook over de ontwikkelkosten voor de next-gen consoles. Deze zouden 'slechts' 5 tot 10 procent hoger liggen, vooral dankzij het feit dat de PS4 en nieuwe Xbox veel meer op PC's lijken qua hardware. Verder dunt EA zijn aanbod aan games voor de nieuwe consoles flink uit in vergelijking met deze generatie: van 85 naar 15 core titels. Over de prijs van next-gen games wordt nog nagedacht. Mogelijk komen die iets hoger te liggen dan nu het geval is.

EA belooft in de komende maanden, nog voor de E3, met veel meer informatie over zijn next-gen line-up te komen. Als je geïnteresseerd bent in de volledige presentatie, dan kun je die terugluisteren op de website van EA.

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Benieuwd of ze dat kunnen waarmaken. 1080p en 60fps.

@servan

Vandaag bf3?

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm! Next-gen BF4 en FIFA ... kan niet beter! Ben benieuwd hoe het er grafisch uit gaat zien!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Verder dunt EA zijn aanbod aan games voor de nieuwe consoles flink uit in vergelijking met deze generatie: van 85 naar 15 core titels

WTF ?

dat is nogal een nieuwtje om zo even te droppen..

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In het begin ja. Zal heus wel weer omhoog gaan toch. :)

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Tuurlijk pm maar.

Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop het. Het is wat dat betreft een beetje een vaag berichtje.

Ik interpreteerde het eerst als 'voor de next-gen richten wij ons nog maar op 15 van onze bestaande IP's en de andere 70 gaan de prullenbak in'

maar je kan er eigenlijk van maken wat je wilt, beetje vage statement

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet niet welke games ze allemaal maken maar zou toch mooi zijn als ze de belangrijkste 15 bij houden en de rest compleet nieuwe games zullen zijn?

Misschien ontwikkelt een studio daardoor wel de volgende HALO'ish franchise. _O_

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt serieus niet verwacht ook. Ik neem aan dat Mass Effect en Dead Space wel zullen blijven bestaan. Aan de andere kant..een volledig andere game van Visceral, misschien wel horror, zou echt niet verkeerd zijn.

Dat zou echt geweldig zijn. Dan heeft MS niet alleen maar Halo als sci-fi shooter, maar ook een volledig andere. Ik ben zelf heel erg klaar met die oorlog shooters en zie liever een andere sci-fi shooter op de nieuwe Xbox. Maar ja....ik betwijfel wel of een studio bij bij EA zit, een exclusive zou maken voor MS, wanneer die ook multiplatform kan gaan.

Ik las het even verkeerd...dus er blijven 15 bestaan van deze console generatie, hoogstwaarschijnlijk Mass Effect, etc...en verder allemaal nieuwe IPs?

Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vrees gewoon minder IP's , dus alleen de games die zeker geld gaan opleveren en nog minder vaak een gokje wagen op iets anders

12. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog duurdere games ? Ik vond bf3 op release al duur genoeg. Ik ga echt niet een game kopen voor 60/70 euro.

Vind de informatie tot nu toe erg vaag. Komt ie nu ook op de xbox360 ?

Ik wil best wat meer betalen voor een betere snellere console. maar hou die game prijzen gewoon zoals het was. Als ze alles duurder gaan maken hou ik er mee op. Geen zin om zoveel geld uit te geven aan een game.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je hebt 470 uur gespeeld en dan klaag je nog dat de game te duur is?

Vergelijk het eens in €/speeltijd met andere games waar je alleen de SP van speelt

BF3 is een koopje als je zoveel speelt als wij :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PS3 games tijdens de release van de PS3 waren idd duur. 75 euro sommige.
    Op de 360 kan ik het niet meer herinneren. Volgens was GRAW gewoon 60 euro. Maar toen kocht ik nog alles in de winkel.

En BF3 was toch niet duurder dan elke andere game?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh gaat heus geen 24 man meer zijn op consoles. Minimaal 48.

16. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja :) Maar de kans is groot dat het bij 24 blijft op de 360.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De consoles komen nu meer in de buurt van de PC en gaan meer lijken op PC's. Dus grote kans dat het bijna allemaal hetzelfde word nu. Ook qua aantal flags en spelers. Is ook fijn voor DICE nu hoeven ze eigenlijk maar een ding te maken ipv veel dingen aan te passen om het op de console te laten werken. Alleen zullen de consoles misschien grafisch een klein stukje minder zijn.

18. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is achteraf wel zo. Maar ik vind het wel een hele aankoop om een SPELLETJE te kopen voor zoveel geld.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    (Update: EA have clarified to Polygon that they’re talking about how games have gone from $59 to $49, and that everything was hypothetical.)

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zoek dan een andere hobby...

Deel Deze Pagina