Ah, Oudji.. Tijdens het de BF3 beta (en daarna) schreeuwen dat het een kutgame is en dat het niet beter zou worden.. We weten nu wel beter met BF3
Een beta is niet om mensen te overtuigen. En beta is er om voor te zorgen dat er bugs ontdekt worden. Als het de bedoeling is om mensen te overtuigen dan is het geen beta. Dan hadden ze wel alle grafische pracht erin gestopt. Helaas worden demo en beta iets te vaak als hetzelfde bedoeld deze generatie van consoles.
Ja, dat weet ik ook wel. Maar meestal kun je als spelmaker 'twijfelaars' over de streep halen met een beta. Een beta is zeker geen demo maar meestal wordt een beta toch gezien als een demo. Maar goed, vanavond even de beta uitproberen.
Ben die map nu na 4 potjes trouwens pittig zat. Wel dezelfde rare shit als in de BF3 beta. Wanneer je rent en je gaat daarna plat leggen, blijft hij naar voren kruipen. Ook de animatie van het reloaden doet het net zo vaak wel als niet.
Ik moet zeggen dat het me erg meevalt. Naar aanleiding van het commentaar hier had ik verwacht dat het echt een draak van een beta zou zijn, maar het valt me erg mee. Goede ontwikkeling ook dat je nu een indicator krijgt als iemand je staat te locken
Was met de BF3 beta ook zo. Op PC loopt het ook voor geen meter, op Low haal ik ongeveer 40fps terwijl ik met BF3 op High 40-50 haal.
Was ik al bang voor, maar kom op battlefield 4 voor de 360? het is echt een pc game of anders xbox one, maar dit wordt gewoon weer battlefield 3 graphics op 360.
Hoho, er is wel degelijk een verschil, ze hebben nu battlepacks geintroduceerd, naar voorbeeld van World of Warcraft. Omdat ze geleerd hebben dat kadootjes zeer verslavend werken, nog even doorspelen om te zien wat de nieuwe battlepack geeft..
Op Xbox One http://www.gamepur.com/news/12305-high-resolution-images-battlefield-4-running-xbox-one.html
Ja gisteren zag ik dat je in mijn potje zat Eerst tegen mij, en daarna geswitcht. Ging behoorlijk goed Verder snap ik de graphics en bugs best, maar welke idioot heeft het nieuwe rijden bedacht Oh en ook spotten is schijtirritant Ik zit nu telkens in een menu omdat ik uit automatisme back druk. Oh en little birds zijn veeels te sterk geworden Afgezien van deze punten, bevalt het mij wel
Als je de button lay-out op veteran zet is het rijden net als bij BF3, enkel de optic/counter zit op de d-pad. Verder zit ik ook nog regelmatig te prutsen met spotten en knifen (wat bij mij nu b is). Ik vind alleen dat je zo knettersnel door je ammo bent. Dat was in de alfa ook al een probleem, maar kennelijk was dat dus de bedoeling. En wat een verademing dat RPG's een fatsoenlijke travel-speed hebben, littlebird neerknallen was nooit makkelijk
Leuk dat je nog altijd lekker kunt rushen wanneer je met een 5 kg wegende sniper rondloopt. Dan zorgen ze er wel voor zoals RK1989 zegt dat je minder ammo hebt en dus zuinig moet zijn (realistischer) maar ondertussen kun je wel als een debiel met een gigantisch groot wapen rond lopen en no scopen.
Hoevaak heb ik jou al wel niet horen klagen over dat je te snel rent met een sniper . Ga Arma ofzo spelen dan...