1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dom van me dat ik eerst conquest speelde, domination is inderdaad fasted paced en leuker om te spelen. Redelijk makkelijk om 3:1 te gaan of wat dan ook, ook al is dat niet het doel maar ik won toch de meeste van mijn potjes. :+

Ben niet echt een fan van de algemene layout/looks (gebruikte kleuren) van de verschillende BF features. BF3 voelt iets zachter aan, dit is zo kil.
    Schieten vind ik ook heel raar aanvoelen maar ik vermoed dat dit op de ps4/xbox one allemaal wel beter en meer solide gaat aanvoelen.

Vraagje: ik zat 1x bovenin die wolkenkrabber voordat hij naar beneden viel. Je bent dus instant dood, ik had verwacht dat je nog een paar seconden had om er van af te springen met je parachute maar dat is niet mogelijk?

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Die ja :)

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Tot wanneer is de BF4 Betá up and running?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Al afgelopen.

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Jammer. Verveel me nu al met GTA en Fifa. 8)

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Is afgelopen.

Shit, vorige pagina :+

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk is die Xbox One footage op 1 november ook een beetje in mooie kwaliteit te vinden, want streamend vanaf 360 is niet tip top.

8. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    dan was je te langzaam :lol:

maar er gaat een alarm af en dan moet je springen en zorgen dat de brokstukken je niet raken als je aan de late kant er vanaf springt

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Bovendien gaat het hele gebouw scheef staan, als je het dan nog niet door hebt dan verdien je het ook :+

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik stond bovenin in de lift (als cover omdat een heli daar zat) en het gebouw stond nog recht. Pas na een 5 tal seconden nadat ik dood was ging hij scheef en viel hij compleet om. Ik hoorde echt niks hoor.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik was er de eerste keer ook door verrast dat het meteen instant death is . Dacht lekker op de hoge kant van het dak te blijven staan tot hij echt om zou kiepen en er dan halverwege de val lekker af te parachuten :+

maar helaas

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Misschien is het voor de PC anders. De PC heeft ook nog een stuk of wat patches gekregen.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Was op de xbox hoor.:9

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.348
    De Xbox 360-versie van Battlefield 4 wordt net als zijn voorganger op twee dvd's geleverd. Een installatie van 2 GB is verplicht, maar als het aan DICE ligt installeert iedereen 16 GB aan data.

Op de FAQ van Battlefield 4 op EA.com is te lezen dat voor de multiplayer een installatie van 6.6 GB aanbevolen wordt en voor de singleplayer een installatie van 5.8 GB.

"We highly recommend performing these additional installations to make sure you have the best experience possible in Battlefield 4," aldus DICE.

Tijdens de bèta van Battlefield 4 op Xbox 360 was al te merken dat de huidige generatie consoles het erg zwaar heeft met de nieuwste game van DICE. Zo waren er veel lage resolutie textures en was ook de framerate niet bepaald hoog te noemen.

Battlefield 4 komt 31 oktober uit voor pc, PlayStation 3 en Xbox 360. Op 29 november volgt de PlayStation 4-versie en de Xbox One-versie komt gelijktijdig uit met de console.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar post boven je. Hele discussie over geweest. :+

Changelog van de Beta. En dan zeggen mensen dat de beta niet helpt. :+

Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Goede fixes! :D

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dus na 10s kun je pas iemand reviven?

Echt respect trouwens voor DICE en de manier waarop ze werken en communiceren. Proberen alles zo snel mogelijk te regelen, feedback lezen ze, ... kom je toch niet vaak tegen.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Nee, je hebt 10 seconden de tijd om iemand te reviven.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Klinkt logischer.

Dacht juist dat ze het reviven wat wilden ontmoedigen en misschien zo te werk gingen.

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Als je na 10 seconden pas gerevived zou kunnen worden ben ik alweer gerespawned hoor :+

Deel Deze Pagina