Jawel, in de eerste week na release als de servers weer eens plat liggen. Dan speel je de SP terwijl je wacht tot ze weer online zijn, dat is nml de enige functie van SP in BF
Je moet straks toch wat als de servers er uit liggen. En het zou me niks verbazen als ze weer wat unlocks in de sp of co-op verstoppen
Volgens mij hebben ze gezegd dat ze dat niet meer doen. Volgens mij heeft BF4 ook geen co-op meer. Was ook lame in mijn ogen. Dat unlocken via Co-op.
Ach, ik heb me er wel een middag mee vermaakt het was niet bijzonder maar het was een leuk extraatje omdat het werkte op invite op momenten dat de MP weer plat lag en je wat wapens kon grinden en wapen unlocks zijn altijd goed
Co-op was wel leuk inderdaad, die wapens had je trouwens ook zomaar Ik zal eens kijken of ik het op een listige manier op de 29ste kan spelen.
Dus volgende week console footage? Nice. Dat is dan nog voordat het 1 nov event begint...tenzij hij het nog niet upload volgende week. New JackFrags @jackfrags 8h I'll be posting BF4 Flood Zone PC gameplay this Friday. Xbox One and PS4 will follow. Vikkstar123 @Vikkstar123 22 Oct The BF4 Campaign on Xbox One is incredible!
Denk dat we blij moeten zijn dat DICE ook iedereen de One versie laat spelen. Ten opzichte van veel andere games.
Hoe kan het dat die Jack Frags al de Xbox One en PS4 versies heeft gespeeld? Ik bedoel...hij had het over de campaign. Tenzij dat tijdens die tour is geweest van de Xbox One.
DICE en EA nodigen youtubers en pers uit op hun kantoor. Levelcap zit bijvoorbeeld bij EA in Redwood. Jackfrags bij DICE zelf in Stockholm omdat het een Engelsman is.
Oooooh op die fiets. Duidelijk! Dus waarschijnlijk nog steeds pas op 1 nov de eerste echte duidelijk BF4 X1 beelden.
Floodzone PC gameplay, echt een toffe map zeg. http://www.everyeye.it/video/pc/battlefield-4_gameplay-6_12286