Iemand al Battlefield 4 voor current gen gespot in de winkels? En zo ja is dat met de mogelijkheid om te updaten naar next gen? Is er nog niet een 'waar gespot' topic?
Hmm vreemd. 2 uur geleden via deze site gekocht met paypal. Er staat betaling voldaan. Nog steeds geen code binnen. Ik een berichtje gestuurd naar die gast krijg ik dit als antwoord: Is dit wel te vertrouwen vraag ik me nu af.. :{ Van de andere kant heeft hij er al meer dan 1000 verkocht
Ja dat is legit, heb ik ook al eens gehad via Paypal toen ze belden kreeg ik 1 of andere chinees aan de lijn die wou dat ik ter verificatie allerlie formulieren ging invullen e.d maar toen heb ik gewoon gezegd dat ze me of de code konden sturen of mn geld terug konden storten. En toen had ik de code die dag nog binnen Paypal vereist dit soms, steeksproefgewijs moeten betalingen worden geverifieerd
Not likely...... Een schijnbaar betrouwbaar iemand op NeoGAF: I don't know what the Xbox One resolution of BF4 is... but if it isn't 1080p it's not going to be the same as the ps4 version - or so I hear. Die JackFrags zei onlangs wel dat de campaign er prachtig uitzag op XBO toch? Afwachten maar effe. Another Update:Jackfrags: I can't talk specifics until the 29th but I can say that one of the next gen console versions definitely looks better than the other.
SP ga ik toch niet spelen. MP moet echt minstens (ongeveer) hetzelfde zijn als de PS4. Come on Xbox, go for it! Als er verschil mocht zijn, dan hoop ik niet dat het verschil merkbaar is. Dat zou ook al goed zijn..
Iemand op Unionvgf, voorheen TeamXbox zegt dit...eigenlijk heeft hij een punt, want waarom zou je anders verrast zijn als je weet dat PS4 krachtiger is? The one using DX11, which the PC version is built on. The only way people would be surprised is if the supposedly inferior system was better looking.
Je hebt inderdaad gelijk, weer er iemand ook toevallig of er bij de Battlefield 4 game die ik in de winkel ga kopen of er zo'n upgrade kit voor next gen console zit? Of moet ik hem dan op één of andere site daarvoor bestellen?