Ik zet het in console games waar de optie is (GTA IV had t geloof ik o.a?) ook altijd uit en zeker bij 60fps hoef ik t niet. Bij 30 is er wat voor te zeggen maar als je game al zo smooth loopt hoef ik geen blur om de karteltjes glad te strijken, daar kijk ik wel doorheen
Ben nu ook wat streams aan het kijken van PC gamers. Ze hebben allemaal een link naar hun ingame settings en ze hebben het ook allemaal uit. Het is irritant volgens mij en kost frames.
Ok, dat is dan mooi gefixt voor de Xbox One versie. Maar alsnog blijft er een resolutieverschil en uiteraard de gamma curve die nog erger is als op de 360. Ook aliasing blijft een probleem. Ik denk dat ik gewoon de conclusie moet trekken dat, als je een consoleversie wilt en voor graphics gaat de PS4 versie superieur is. Dit geeft ook een slecht signaal over toekomstige games wat betreft resolutie op de Xbox One. Maar zoals ik al zei, de PS4 versie is grafisch superieur. Voor de rest is het precies dezelfde game. Het kan er nog zo mooi uitzien, als je gewoon een Xbox controller in je handen moet je gewoon voor die Xbox versie gaan.
PC vs Playstation 4 http://www.pcgameshardware.de/Battl...-PS4-x-Wie-gut-ist-Next-Gen-wirklich-1094755/
PC Specs: CPU AMD FX-8350 (errrr) ASUS MB Sabertooth 990FX Rev. 2.0 Asus, 8 GByte RAM DDR3-1833-CL 10 2x AMD Radeon 7990 Crossfire They say Xbox One players get medium PC settings...
ontzettend vet hoor, dat stuk met die storm vind dit persoonlijk met speels gemak de mooiste launch game Okay het ziet er in stills misschien niet zo uit als Killzone maar als ik het in beweging zie met de engine op volle toeren en alles ontploft en beweegt dan is het imho toch wel technisch de meest indrukwekkende game
Dat ik een YT vid al met een open mond zit te kijken zegt al genoeg. Dat stuk in de storm en die tank die over die auto's rijdt. Hot damn
Op verschillende vlakken wint X1 het, en op andere PS4. Het feit dat je zo goed moet opletten tijdens de videos zegt genoeg. X1 heeft GEEN motion blur? Dat is juist supergoed nieuws. Als de aliasing er niet was geweest op X1 had ik het de winnaar gevonden. Want ik zie duidelijk een 'muddy' texture op characters in bepaalde shots enzovoort. Maar nu wil ik vooral echt goede kwaliteit beelden van MP op X1. En Geob..dat over reviews is dus onzin. Dat is de wereld in geholpen door uiteraard Sonygaf. Naar mijn weten is de PS4 versie ook nog niet gereviewt, nee dit gebeurd in een 'closed en controlled environment' daar moet je blij mee zijn.
Op welk vlak wint de X1 het nu dan? want ik heb nog geen technische voordelen gelezen voor de X1. En verschillend belichte youtube filmpjes vind ik geen maatstaf dus ik kijk alleen even naar harde cijfers nu
Ik heb alle vergelijking videos gekeken en qua scherpte van textures wint X1 het soms, lighting effecten en daar had Videogamer het ook over in hun video. Het zijn dingen die duidelijker te zien zijn in screenshots ervan. Mooi al die technische praat,maar so far zie ik de grote verschillen niet, afgezien van aliasing dus. Polygn zei het ook...ondanks het resolutie verschil lijkt PS4 niet de winnaar te zijn qua scherpte. Zoiets. Zoiets zou je wel verwachten van een hogere reso. Misschien wanneer we non-Youtube videos krijgen.
Ik moet wel zeggen, ik vind het vooral positief dat ze toch wel lekker dicht in de buurt van de PC versie komen ook al is het niet allemaal 1080P , het is wel echt vergelijkbaar met PC en dat is op zich al een enorme vooruitgang t.o.v 3 natuurlijk Daar was de PC versie praktisch niet te vergelijken met de console versies wat dan wel weer kut is is dat we eerst nog een maand de current gen versie moeten spelen
Idd zegt al genoeg dat bij iedere YT vid geeneen PC elitist loopt te roepen wat is dit lelijk op console. Wat ze graag doen.
Inderdaad, tuurlijk is een monster PC altijd mooier maar het is niet meer zo'n wereld van verschil dus dat maakt next-gen in ieder geval wel waar (ondanks alle verdere onduidelijkheid en geneuzel)
Welke is de duidelijke verliezer in deze vergelijking? Degene waar je een behoorlijk vage/washed out kapsel ziet op de dude links. Zijn kleding die minder scherp is dan de twee. Ik zou bijna zeggen dat de laatste pic zelfs mooier is dan de eerste...qua die twee aspecten. In full resolutie kijken. Kan gewoon niet ontkend worden. Tuurlijk zegt Sonygaf weer dat het een contrastprobleem is....jaaaazeker, door contrast te veranderen krijg je echt scherpere textures ahahahaa
Goh, als we al naar de glans en de scherpte van iemands kapsel gaan kijken.. waar gaat dit over? Ik snap dat je verschillen wilt zien maar kom op.. Al moet ik zeggen dat de scherpte van de objecten in de verte (stoelen, vijanden) het beste eruit ziet in de PC en PS4 versie. Die op de XO screenshot zijn wat waziger en karteliger.
Ik heb niet erg veel gameplay e.d. gezien, maar weet iemand of de maps qua grootte vergelijkbaar zijn met de vanilla-maps in BF3 of moet ik denken aan Armoured Kill-achtige taferelen en zijn de maps gewoonweg niet geschikt voor 12v12? Het ziet er allemaal fantastisch uit, maar als ik terugblik op BF3, dan heb ik eigenlijk zelden DLC-maps gedaan. Met name AK en EG waren gewoon te groot voor de 360. Mijn grootste angst is dat dat nu ook het geval is en dan ben ik er snel op uitgekeken