Een IED ligt 99% van de tijd begraven. Ik weet dat het een spel blijft maar kom op, zo opzichtig (met een draad en al) zouden ze niet mogen zijn. 00:15
Ik kan er echt niets aan doen. Ik heb trouwens geen fascinatie met het leger of zo, dat even terzijde. Zou het leuker vinden als je zo'n dingen amper/niet zag liggen. Nu heb ik nog het gevoel dat het zo groot is zodat een tank het kan spotten en er van weg rijdt. Dat zou jammer zijn. Verstoppen, lekker hiden en dan opblazen.
Mini is ook wel tof. Daar heb je er 3 van. Hebben een kleinere blast radius maar je kan ze een stuk verder gooien dan een normale grenade. Lekker veel opties zo.
Lekker veel keuze inderdaad, nice! Zit er nog verschil in de verschillende knives buiten de looks trouwens?
Balancing > Realisme. In een realistische shooter kan je al niet meer lopen met een kogel in je voet, zouden headshots als sniper onzinnig zijn en is een schot in het hart een insta-kill. Maar even serieus, dit doen ze vanwege balancing. Geloof me, realisme is niet altijd leuk in een spel.