In donkere levels kan het werken als de enemy de IRNV scope heeft. Maar ja zal niet veel gebruikt worden. Heb liever een granaat of flashbang.
Ach ja, gelukkig heb je de keuze. Misschien blijft zo'n stick wel liggen de hele map. Dan is het wel handig voor bepaalde gebieden.
ligt het aan mij of is de camera view zeg maar anders dan in bf3? ieder geval wel even wennen voor mij!
Hoop dat ik hem vandaag binnenkrijg. Zal trouwens wel wennen worden om alles te moeten unlocken. Ik heb het afgelopen jaar, op wat DLC troep na, niets meer unlocked in BF 3
Damn. Beide discs geinstalleerd. Game opgestart. 6mb patch. Daarna mandatory 2gb patch. Eenmaal in de game nog een patch van 120mb.
Ik ook hoor (of de ps4 versie) Ik ga geen maand NIET bf spelen want dat is het alternatief moet alleen vanavond eerst naar SCH-VVV dus t zal morgen worden
Tuurlijk meteen BF4 op 360, ben na die beta BF3 wel zat na al die jaren Ben nu ook een paar maanden bedlegerig na een hevig ongeluk, dus heb alle tijd om BF4 te spelen om de tijd een beetje om te krijgen. Is er al een 60fps filmpje van MP van BF4 op Xbox One toevallig?
Iemand die al een eerste indruk kan geven van de 360 versie? - Zijn de maps (te) groot? - Ziet het er een beetje fatsoenlijk uit? - Hoe verhoudt het zich tot BF3?