Teveel denk ik. Het is ook geen SP game. Maar de beta is imo al een van de mooiste games. Zeker van de MP games.
Ik zit al de hele tijd te wachten op gameplay filmpjes van jullie. Schiet eens op. Mijn compleet uit de duim gezogen theorie: We zien en spelen al zoveel jaren achterelkaar militaire shooters in 'urban' omgevingen, dat diezelfde setting wel iets HEEL geniaals moet doen om ons nog onder de indruk te laten raken. Het is niet dat de beta lelijk is. Het is niet dat onze verwachtingen te hoog zijn. Het is gewoon oversaturatie van dezelfde setting en omgeving wat de wow-factor omlaag haalt.
Bovendien zijn de beta's altijd minder mooi. De stap van BF3 naar 4 is natuurlijk ook niet groot Ik zal wel eens kijken of ik even een filmpje maak
Beta niet veel gespeeld, dat kwam ook omdat het maar 1 map was en dat verveelt snel. Kan niet wachten op de volledige game \o/ Oke, ik kan makkelijk wachten, ben totaal niet gehyped
Eens kijken of het preloaden ook lukt via proxy, het opstarten althans. Origin geeft aan dat ik de 28ste kan preloaden, misschien komt dat omdat ik de Mexicaanse versie heb.
24Gig!?!?! Toen ik nog gamede waren spelen max 4 gig en dat was toen al idioot groot. Tijden gaan snel zeg.
Paar potjes gespeeld en het is echt vet, ook een stuk beter geoptimaliseerd, kan alles op Ultra draaien. Paracel Storm is ook vet met die storm
Heb vandaag ook al 3 uurtjes gespeeld, leuke game, ziet er goed uit, ultra is hier ook geen probleem. Ik zal hem niet op ultra blijven draaien, ik kan de drops niet hebben, lage 50igers vind ik niet zo erg, maar zodra hij in de 40 fps gaat zakken merk ik er teveel van. Maar hij loopt idd een stuk beter dan BF3 in het begin (hoewel ik toen nog 2x 6870 had in crossfire, tegenover de 7970 OC die ik nu ook al bijna 2 jaar heb ). Wat Jorrie zegt! Die storm is echt zo bruut, ik had echt een wtf momentje toen ik er middenin zat. Nu alleen mijn skills weer terugvinden, ik durf te zeggen dat ik vrij goed was in BF3, maar helaas heeft BF3 op de xbox mijn pc skills een beetje aangetast. Alle reden om weer lekker overuren te draaien zodat ze weer op niveau komen
BF4 draait prima op m'n Retina MacBook Pro! Staat op 1080p met quality op Auto (Medium en High doorelkaar) en haal tussen de 40 en 50FPS.