1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Voordat ik ging eten helemaal geen last van gehad, maar toen ik het 15 minuten geleden probeerde kwam ik er ook niet in. Gewoon blijven proberen en als je er eenmaal in bent gekomen -> er in blijven!

2. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol hadden ze toch kunnen weten he.... Bij 1943 duurde het ook vreselijk lang.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Mwah, ik zou het niet erg vinden om zelf BC te kunnen hosten. Mijn internet lijn kan dat wel aan denk ik (weet alleen niet of een 360 dat trekt:+)

Wat ik vervelend vind is dat bij Battlefield games ze altijd rekining houden met die dropoff na een paar weken die jij omschrijft en dat je dus als gevolg in de eerste weken veel problemen hebt. Dat is volgens mij met elke console battlefield tot nu toe zo geweest. Als ze echt serieus MW2 van de troon willen stoten vind ik niet dat ze moeten besparen op een paar servers, zo duur zijn ze nou ook weer niet.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pfft, wat een onzin... Daar draait BF helemaal niet om, en zo worden deze games ook helemaal niet gespeeld. Natuurlijk zitten er altijd idioten tussen die lopen te klooien, maar zo vaak kom je dat ook weer niet tegen.

Prima dat je BC2 ruk vindt, dat heb je ondertussen al meerdere keren duidelijk gemaakt. Als je hier nou alleen maar onzin komt verkondigen of provoceren wordt het misschien tijd om lekker de MW2 threads op te zoeken.

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    He bah, hetzelfde hier. Kom terug van het eten en kan niet meer spelen! Maar goed, ik kan het ook wel begrijpen. Ik vond het eerste uurtje verschrikkelijk vet. Ondanks de lag speelde het lekker weg, nadat ik de vehicle controls terug gezet had op BC1 style.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie nu net dat je ook de M1 Garand en de Thompson in de full game kunt unlocken? Is dat voor de mensen die teveel 1943 gespeeld hebben?

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, volgens mij wel jah, je krijg er wel sterkere kogels bij dacht ik :+ (serieus :9)

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een onzin. Ik heb altijd de voorkeur aan de COD series gegeven maar deze game is echt een MUST-HAVE voor mij.

Ik hou van echte oorlog i.p.v in een hoekje zitten te campen om een hoge Streak te halen. MW2 heeft zichzelf niet bewezen dus ik hoop dat BC2 dat wel doet.

Go Arjan go Arjan GO!

9. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft niks te maken met EA en of Dice (Dice wat trouwens tegenwoordig een bedrijf op zichzelf is). Dus iedereen die op EA zit te bitchen, "Your doing it wrong" Dan wel op Dice. En sinds alle servers gewoon op die van Microsoft draaien, omdat ze na de fout van Battlefield 1943 het wel af hebben geleerd, is jullie gebitch Dom en niet van toepassing!

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dit draait wel degelijk op EA servers, Microsoft verzorgt alleen de xbox live service (en die werkt prima)

dus praat geen poep :D

11. James Pond

James Pond Guest

Heb je daar een source van? Voor zover ik weet draait alles nog gewoon via EA zoals alle games van hun in afgelopen jaren.

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Wilde hiermee eigenlijk meer de snelheid van lopen/bewegen tussen beide games duidelijk maken. Verder begrijp je de essentie van Battlefield geloof ik niet zo goed. Heb je er weleens over nagedacht waarom er geen single deathmatch aanwezig is in Battlefield?

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ach ja even wachten totdat de servers het doen. Gewoon geduld komt wel goed.

Net 2 potjes gespeeld. En hij is NICE NICE

@ Snike - Je snapt Battlefield niet echt. Met BF BC2 kan je echt wel makkelijk iemand neerleggen hoor. Net nog gedaan. En dat "hersenloos met voertuigen" ga ik nog niet eens over beginnen.

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  14. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    Gordon van Dyke heeft dit wel degelijk gezegd op een officiƫle blog die ik vandaag heb gelezen als commentaar op deze Demo. Ik zal een bijpassende link voor jullie zoeken

15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Een tip voor iedereen die niet kan joinen: kijk bij recent players en join mensen die al aan het spelen zijn, werkte bij mij ;)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar ik wil met friends spelen :mad:

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Paar keer geprobeerd maar helaas :'-( Even BF1943 dan maar.

18. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vette game hoor! Eindelijk weer een game om naar uit te kijken.

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Sowieso dat dit spel in huis komt want het is echt _O_ Maar de Graphics zijn :'-(

Hoop dat het uiteindelijke spel veel mooier wordt. Van de bomen moet ik al huilen.

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik het spel opstartte, zag het er een beetje kartelachtig uit. Zo heel mooi ziet het er niet uit, maar damn wat is Snipen vet.. Echt vet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina