1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Thx voor het aanpassen van de startpost Phalanx!!

Moet zeggen dat de SP er stukken beter uit ziet dan MW2. Enige min puntje vind ik de lage viewing distance.

2. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ok, ik ben overtuigd, ik moet deze hebben.
    De release was toch 4 maart?

3. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Kut EA, heb ik een account die onder de 18 is, ga ik niet online kunnen spelen. `Heb al gemaild met ze en ze kunnen niks doen :mad:

Helaas aangezien mijn XBL t/m September is

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Kan me herinneren dat ik in een gameplayfilmpje een silenced SCAR zag. Maar of je dit zelf kan kiezien, geen idee. Lijkt me ook minder belangrijk als bij MW2, alleen als er iemand in je buurt is kan het schelen, omdat hij je schot dan niet hoort.

5. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zat met precies dezelfde vragen als jullie totdat iemand dit linkje gaf in het vorige topic over BF:BC2

http://www.badcompany2.nl/Wapens

Hier staat een overzicht en krijgt een idee van wanneer je wat kan unlocken. Zo te zien kan je nu ook kiezen welke gun je neemt (onafhankelijk van de partij waar je mee speelt en dat lijkt me ook een goede zaak). Ik vond het altijd irritant om opeens met een lelijke gun te moeten spelen als je bij de yanks zat bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  6. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Valt best mee volgens mij, zag een beta filmpje waarin een sniper wat charges in hun huis geplaatst had en toen liepen er een stuk of 5 enemies in. Hij laat de charges ontploffen en heel het huis zakte zo in (2 verdiepingen) dus volgens mij hebben ze het goed gedaan.

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Handig linkje en duidelijk overzicht.

Niet echt BC2, maar las elders dat Dice met nog iets groots bezig is, blijkt ook te gaan om een Battlefield game.

Nieuws bericht:

EA Dice heeft is bezig met meer Battlefield dan alleen Battlefield: Bad Company 2. Dat maakte de ontwikkelaar bekend tegenover Gamerzines.

Groot project
    Volgens Patrick Bach, de executive producer van Bad Company 2, gaat het hier om een groot project: "We doen een heleboel dingen naast het ontwikkelen van Bad Company, maar ik kan er verder nog niets over vertellen. Het is in ieder geval een grote Battlefield game".

Battlefield 3
    Waarom er zo mysterieus wordt gedaan over een game waarvan we weten dat die in ontwikkeling is, blijft een raadsel. Battlefield 3 werd namelijk vorig jaar al enigszins aangekondigd door John Pleasents, die het over de game had bij zijn afscheidsspeech. Ook Microsoft's John Schappert heeft het tussen neus en lippen door al over de game gehad. Battlefield 3 verschijnt niet meer in dit fiscale jaar, dat betekent dat de game ergens na maart moet uitkomen. Een officiële aankondiging ontbreekt nog echter.
    --------------------------------------------------------------------------

Goed nieuws, maar voorlopig heb ik meer dan zin in BC2. Heb zo'n vermoeden dat het nog beter wordt als we verwachten...

8. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was vorig jaar al bekend dat ze met 3 Battlefields bezig waren.

Oftewel 1943, BC2 en BF3.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik las dat er een paar extra's waren voor de Limited Edition van dit spel (Sterkere voertuigen enzo). Kan iemand mij vertellen of deze te unlocken zijn in de gewone versie of dat het echt alleen voor de LE wordt?

Anders toch even nadenken over de LE :9

10. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die extra's zitten ook in de normale versie, alleen zal je ze dan moeten vrijspelen. Als je de limited edition koopt krijg je deze extra's gelijk.

11. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen dat mn xbox het houd, ik kreeg net 3 rode lampjes :eek:

12. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi link! Ik zie de MG36 weer ...:9:9

13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zag net in een gameplay filmpje dat je 50 punten krijgt als je iemand neerknalt en dat komt er op neer dat ik 3460 man moet neerknallen voordat ik met de door mij zo geliefde UMP aan de slag kan! Dat zijn wel erg veel kills moet ik zeggen. Ik weet niet wat er aan bonussen wordt uitgekeerd voor teamwork en dergelijke maar het lijkt erop dat je die gun niet zo maar kan unlocken. Wat dat betreft hadden ze in de vorige game een goed systeem voor het unlocken van de juiste guns.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Dan zou ik hem maar opsturen, met een beetje geluk heb je hem dan rond de demo weer terug! Als je eenmaal een RRoD hebt gehad komt ie (bijna) altijd weer terug.

15. PepperPwny

PepperPwny Just sayin'

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat BF3 bij de E3 wordt aangekondigt.

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Super, dan kan ik dus de gewone versie bestellen :+

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk dat ik bij nader inzien ook maar de gewone versie ga halen. Importeren uit Engeland is leuk omdat ik voor 50E de collectors edition krijg, maar ik denk dat ik weinig zin zal hebben om er op te wachten!

18. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt ook punten voor het gooien van ammo/medic packs het maken van headshots.Dat kreeg je in deel 1 ook, daar kreeg je ook altijd meer punten dan de 10 voor een kill. En ik denk dat er ook wel een "win" bonus bij zit, maar zeker weten doe ik het niet. iemand die de Beta heeft gespeeld weet het misschien wel.

19. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen garantie meer :'-(

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou gewoon bellen en kijken of ze nog wat kunnen doen. Bij mij zijn ze in het verleden nog weleens soepel geweest. Of je moet je xbox hebben omgebouwd natuurlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina