1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die 88 maakt wel een lekker geluid en schiet lekker snel maar die m24 blijft toch mn weapon of choice , bolt action is gewoon TE cool :D

2. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73

Ja uiteraard ! anders had ie gisteravond en vanmorgen ook niet kunnen connecten en deel 1 heb ik ook altijd gespeeld ;)

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren ivm de lag niet geprobeerd, maar nu draait 't als een zonnetje! :) De besturing voelt in ieder geval veel nauwkeuriger aan, al was dat natuurlijk wel te verwachten. Grafisch ziet 't er ook allemaal net even wat strakker uit. Ten opzichte van de 360 demo voelt ie op de PC ondanks de hogere framerate even soepel en snel aan. Zag ook dat sommige servers de killcam uitschakelen. :cool:

Ik denk wel dat ik 'm voor de PC ga halen.

Mocht iemand nog een key voor de PC beta willen hebben, stuur dan even een PM. Heb er namelijk nog eentje liggen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die killcam was ik trouwens niet zo over te spreken. Als je in de killcam alleen van heel dichtbij een sniper onder een boom ziet zitten weet je nog steeds niet waar je het zoeken moet :+ Zou mooi zijn als hij uitzoomt zodat je ook echt weet waar je belager was.

5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Grafisch slecht? Laat me niet lachen! En vage besturing? Je kan kiezen uit ik weet niet hoeveel verschillende control schema's linkshandig bv rechtshandig enz. Traag komt omdat Modern Warfare 2 zo super onrealistisch snel is.

Hoi ik ren 40 km per uur en ow ik kan vallen van 100 meter en dan doorlopen daarna je steken met mijn mes van 5 meter afstand.:lol::'-(

Daaag_0/

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Achjah, sommige mensen vinden MW2 beter, maar ik ben meer van de BF series. Ik snap alleen niet waarom iedereen zo klaagt over de graphics... Ik bedoel, alleen de bomen zijn om te huilen (daar ben ik het mee eens :9) maar de rest ziet er op mijn tv echt wel goed uit hoor?

7. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    mensen moeten gewoon ophouden met dat vergelijken tussen COD , zijn totaal verschillende spellen !

8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het anders een verademing om deze game te spelen ten opzichte van cod6.

Heb zojuist een ventje uit de cockpit van een apachi geknalt met mn sniper. Gaf een lekker gevoel... :D

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  9. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    hehe heerlijk is dat! had ik laatst ook. en de keer erna schoot ik met heel veel geluk een tracer op een heli en daarna schoot ik er een raket achteraan.. verderop stort ie dan neer. geweldig:lol: ik ga m echt wel halen, ik kan dit de hele dag doen :D

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uitleggen hoe die medic packs werken? En waar ik kan zien hoeveel health ik nog heb?

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt geen healthbar meer. Je ziet je scherm roder worden naarmate je meer gewond raakt.
    Med packs gooi je met D-pad rechts en Defibrilator met D-pad links.

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Gister gespeeld zonder EA account.

13. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik zag dat die tracerballen er ook weer in zitten , nu begreep ik er bij deel 1 al niets van maar kan iemand mij uitleggen wat nou de bedoeling er van is en hoe het werkt ?

en kan je idd die medic packs voor jezelf gebruiken ?

14. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    wie ik ?

hoe bedoel je ?

15. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0

voeg me toe op xboxlive ;) .. speedyNL040

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Isniej mogelijk... Gewoon ff schuilen als je geraakt wordt..

Vanmiddag echt hard mn kont geschopt, leek wel of het hele enemy team in een grote squad zat. Zit ik helemaal verscholen te snipen, valt het me opeens op dat ik beschoten wordt, dus kijk ik om me heen, zie ik gewoon heel bijdehand zo'n spy helikoptertje 3 meter achter me zoemen!! Aan de ene kant frustrerend om je kont geschopt te krijgen, aan de andere kant wel respect, ze speelde gewoon perfect

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee ik.:9

Ook zonder account kom je online.

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Precies , gisteren was het niet te doen, maar vanochtend even een potje lagloos kunnen spelen , en het speelt zoals je zegt zeker een stuk soepeler weg ! En iets meer AA en hogere Reso doet wonderen.

Ik denk dat ik hem voor de 360 en PC ga halen (weet t eigenlijk wel zeker)

19. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Zo'n ding schiet je bijvoorbeeld op een tank, helicopter of wat dan ook daarna kan je dan automatisch je raket (en die van je teammates) daarop laten schieten

Ja, teminste als ik hem neer gooi voor mezelf wordt me scherm gelijk weer normaal.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarin verschilt zo'n balletje van een tracer-dart dan? Of zijn ze beide identiek?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina