1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Per base aanval krijgen de attackers 75 levens, dit kun je ten alle tijden zien op je UI

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Haha kunnen verdedigers winnen?
    Kunnen ze verliezen?
    Ik ben als verdediger nog maar 1 keer verder gekomen dan de eerste basis 8)

de aanvallers hebben 75 tickets (deaths) en als die op zijn dan verliezen ze:)

3. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben de demo nu aan het downloaden dus ben benieuwd :)

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wel suf dat je in promo filmpjes duidelijk kon zien dat je met engineering gun gaten in beton kon maken terwijl dat nu gewoon niet mogelijk is...

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    engineering gun? :+
    repair tool :)

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Demo! Niet vergeten he :)

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Komt er in de game een tutorial?

Die mis ik nogal erg op dit moment. Ook zeiden maten van me dat de punten die je nu maakt, meegenomen worden naar de volledige game of het online gedeelte.
    Klopt dat?

Hopelijk heb je gelijk.

Ik weet niet of ik het sniperen zo goed toegepast vind. Als je moet verdedigen, zijn er heel veel alleen maar aan het sniperen.
    Ikzelf kan ze niet zien en heb geen flauw idee wat ik ertegen zou moeten doen.

Word daar nogal moedeloos van, wanneer ik iedere keer maar word omgelegd door iemand die ik niet eens kan zien.
    Bij Battlefield43 had ik ze veel eerder door en legde ik ze om wanneer ik weer ging respawnen.

Misschien komt het omdat ik de map nog helemaal niet ken...

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk het wel, of ze moeten de leaderboards weer resetten, wat toch wel jammer zou zijn.:+

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Huh, neem je unlocks van de DEMO mee naar de retail versie?

(of moet je dan weer opnieuw beginnen?)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vorige keer was het na de beta gewoon opnieuw beginnen toch?

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel gewoon hoor. Op <- op de vierpuntstoets als engineer. Ik heb iig wel gaten in muren geboord.

12. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    meh, dit spel is veel minder leuk als je squad's hebt die een beetje rondjes rijden op de quad boven aan de berg. ik heb zin om een keer een goeie squad te hebben. iemand die zich vrijwillig opstelt?

13. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toenet mn eerste lag-vrije avond gehad en wat speelt het top zegt, echt heerlijk.

Maar ik heb nog een aantal vraagjes? Hoe kan je de A-10 oproepen zoals je op verschillende filmpjes op youtube kon zien? En ik heb mensen vanuit de UAV zien schieten met een mitraileur, dat je een hellfire kon schieten wist ik maar kogels?? iemand enig idee.

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
  15. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb 3 attack potjes achter elkaar alleen maar lopen schieten en spotten met die UAV vet geniaal zie je opeens allemaal ventjes op zo'n driekhoekje afrennen.

Apache vliegen blijft ook leuk, vooral omdat ik niet na 3 seconde crash zoals de meeste mensen doen.

Maar weet nu nog steeds niet wat er gebeurt als je op RB drukt bij die Bradley Tank want je krijgt namelijk wel zo'n rood vierkantje...

16. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje jammer deze game, speelt heel stroef. Het is fun, maar na 2 uur spelen heb ik de gameplay ook wel weer gezien. Misschien over een tijdje nog eens oppakken.

Het is totaal niet vergelijkbaar met mw2, snap echt niet dat mensen de vergelijking maken. Als je een soortgelijke shooter zoekt als mw2 maar dan zonder glitches enzo, zoek dan niet je heil bij deze game.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Komt een raket uit, weet alleen niet hoe je die RB wapens "activeerd". Met assault lijken alle voertuigen een extra wapen te hebben onder de RB knop. Maar het kan ook die extra kit zijn die je kan unlocken :eek:

Ik snap ook niet hoe mensen het voor elkaar krijgen steeds te crashen met helikopters, het is mij nog niet gelukt, dat neerstorten. Ik vlieg wel een beetje wiebelig :D
    Vanavond spawnde ik bij een squadgenoot in de heli (steeg net op) en gelijk vol achterover tegen de berg achter ons... BOEM...

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  18. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Volgens de startpost van deze thread anders niet?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je hebt gelijk, ik ben zo gewend om alleen teambased te spelen dat ik bij deathmatch meteen aan team deathmatch denk. Een ieder voor zich gametype zit er inderdaad niet in.

20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ik heb altijd gelijk O-) deathmatch lijkt me trouwens ook helemaal niks voor deze game, je moet toch wel als squad goed samenwerken met meerdere classes :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina