1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    ik las ook ergens dat er een speltype is dat je squad tegen squad moet.. is dat niet een soort team deathmatch? lijkt me wel lastig hoor, dan krijg je van die waanzinnig goeie squads tegen elkaar :)

ben benieuwd hoe het zal zijn als het spel echt uit is en er zijn niet telkens nieuwe mensen die het voor het eerst spelen. \o/

2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    je hebt 4v4 idd, lees de startpost maar es daar staan alle gametypes + uitleg :)

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Aah, dus zo zit het!:eek: Kon maar niet bedenken hoe het zat aangezien de potjes ook nooit even lang leken te duren enzo.
    Hopelijk dit keer weer. Kan ik nu een beetje rustig leren hoe het werkt, zonder meteen mijn stats verkracht te hebben :x.

Demo is trouwens vet!:D Heel anders dan MW2, niet beter, niet slechter, anders.

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anti-tank werkt lekker, heb de Scar al unlocked ervoor.

Misschien een idee om wat gezamenlijk te doen binnenkort?

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag toch nog ff maar gespeeld in een goede squad en ben aardig bijgedraaid. Geen lag ook en het knalt gewoon lekker weg. Mja controls blijven gewoon stroef en graps toch nog een beetje teleurstellend, beide zie ik nog wel verbeterd worden in de final version.
    Het snipen ging me wel iets te gemakkelijk af soms, en het spotten mag ook wel iets lastiger ;) Vind het eigenlijk veel makkelijker als hiervoor omdat je nu niet op je target hoeft te schieten en hem gewoon kunt volgen achter een muurtje en hem leuk opwachten bij de andere kant.

Laatst bewerkt: 30 jan 2010
  6. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen zoveel mensen al in die appache gezeten hebben? :confused:
    Als ik een defend potje doe komen de attackers 9 van de 10 keer niet eens voorbij die eerste crates, dus nog nooit in een choppert gevlogen 8)

@ Striker NL
    Misschien moeten we gewoon eens slecht verdedigen pwik :+

Dan speelt u met de verkeerde personen :+

Weet bijna zeker dat de punten niet overgenomen worden in full
    Heb nog nooit een spel gezien die dat wel doet, demo = demo

Edit
    "Demo is not 100% final but it containsmany balance fixes and other changes since the PS3 beta"

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik kan niet eens bij de helicopter komen, zijn altijd mensen die daar gaan wachten en dan is hij altijd gelijk weg:mad:
    Dit is echt een game die 10x zo leuk is met een goede squad, zonder is het net cod.

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik speel voornamelijk alleen (alleen maar, *ADD ME * :+) , nu snap ik dat dit een demo is, maar sommige mensen weten volgens mij echt niet wat ze moeten doen...
    Is er een bom geplaatst, rennen ze allemaal naar de vijandelijke basis om te gaan campen? (als verdediger)

Als aanvaller komen mijn squadmates meestal niet verder dan de eerste bosjes van de basis die we op het moment hebben... Dus daar spawnen heeft geen nut.

Ik ga er vanuit dat jij veel samen speelt met anderen, en volgens mij is een squad van 2 mensen al genoeg om een game te winnen :D

Ik heb ook potjes gezien waar mensen ruim boven de 4500 punten hebben gehaald, volgens mij heb ik zelfs de 6000 al een keer gezien, maar dat kan ik niet met alle zekerheid zeggen :eek:

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    net 3300 combat score plus 2100 award score\o/
    Ik vind het echt Heerlijk spelen!

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Yap, gister een paar keer een bom direct in het begin van de game kunnen armen en defenden doordat m'n squadmate me cover gaf vanaf de berg.
    Heb de hele tijd dat soort acties en dat heb je maar 6 keer per game nodig om te winnen :+

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik geef toe, zelf ben ik een beetje solist. Als iedereen free-for-all gaat soleren of alleen gaat campen (als attacker!?) dan is het idd niet echt leuk. Dus BFBC2 is natuurlijk een echte squad game. Met een paar semi-samenwerkende gasten is de game een stuk beter/leuker/spannender. Vooral als beide kanten aan elkaar gewaagd zijn.

Soms val je in zo'n pot en dan doe je mee. Gaaf, soms val je in een andere match wat alleen maar chaos is. Ach, zo'n match is weer goed om wat dingen te proberen, daar is het tenslotte ook een demo voor.

Heb je een vaste squad, ja, dan ben je 'goed bezig'. Moet wel zeggen dat je dan ook wel wat mazzel hebt en voordeel. Niet iedereen heeft altijd een vaste sqaud ready. Mijn uurtjes zijn beperkt en in welke squad ik terechtkom is vaak toeval.

Maar ... toffe game hoor. Ik snap dat MW2 gamers afhaken als ze plompverloren hierin stappen:)

Dan nog de GFX, die zijn toch bruut hoor (destruction etc.) alleen de struik/boom textures zijn wel wazig. Volgens mij was BFBC1 beter. Misschien ook omdat e.e.a. is opgeofferd om de 'more destruction' aan de praat te krijgen dan heb je die textures ergens anders voor nodig (zomaar een ideetje)

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Hoe kan je iemand spotten op de PC?

En kan je niet praten in de pc versie?

13. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik jat hem altijd van de defenders, dan kan je pas rapen echt leuk om te doen.

14. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ligt het aan mij of is deel 1 mooier dan deel 2? :confused:

15. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    blijft de demo rank staan in de volledige game. bedoel heb nu alles unlocked ben rank 2, als ik dan de volledige game speel heb ik die dingen dan ook?

16. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    wat denk je zelf?8)

17. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ook al rank 3 gehaald btw? diehard non-stop gespeeld :D

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het was toch zo dat je bij deel 1 wel al eerder dingen unlockte als je de beta o.i.d. had gespeeld? Of ben ik in de war met een andere shooter...

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben er vrij zeker van dat de demo niet verder gaat dan rank 2 :+

20. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    bij de eerste demo kon je ook een rank hoger, bij 244 000 punten. daar heb je normaal een jaar voor nodig ofzo... maar het was mogelijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina