1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Had ik het toch goed:)
    En ik heb helemaal geen last van lag, en mijn internetverbinding is niet eens zo snel.

2. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nergens last van gehad:D

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Mee eens. Als je gewoon je rol als attacker/defender speelt en dus altijd oog houdt waar het om gaat komt het samenwerken vanzelf. 5 snipers die achter op een heuveltje gaan campen als attacker helpt geen ene zak. De defenders kunnen ongelimiteerd respawnen. En meer van dat soort voorbeelden.

Maar aan de andere kant. Mensen (onbekend met BF/rush) moeten wel wennen dus enige uitleg aan die gasten kan geen kwaad

Dat (back) gedoe? Dat wist ik niet, goeie tip. Was dat ook al in BFBC1?? Volgens mij schoot meer daar vlak voor je in de grond, of op en neer springen (als jij medic was)

Meer dekking zoeken en (flauw) beter richten. Na een paar uur ben ik ook beter met die assault XM8. Kwestie van wennen. Als ik het kan kunnen jullie het zeker:)

Je ziet, de kills maakte ik allemaal met die XM8, terwijl ik eerst geen bal raakte (en in BFBC1 helemaal niet met assault overweg kon ... maar hier voelt ie, na gewenning, echt lekker aan ... ben benieuwd naar bv RedDot)

Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  4. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had meestal een delay van een paar seconden. Ik schoot dus bv een headshot met mijn sniper, en 1 seconde later viel hij pas neer. :+

EDIT: Bedankt voor de tips, maxqubit.

Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zie nog steeds het nut niet in van de medic. Als ik in een hoekje ga zitten, heal ik voor mijn gevoel net zo snel als wanneer ik op zo'n dingetje ga zitten.

6. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Simpel: Gebruik Medic dan niet. :9 (Flauw)

Ik gebruik meestal Assault of Recon.

Wat gebruiken jullie?

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik gebruik ze allemaal, de 2e gun van de Assault en Medic vind ik wel het fijnst. Maar ik wissel de hele tijd van classes :)

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Meestal sniper om te verkennen, en voor dichtbij medic, veel kogels en veel points:9

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar stel dat je een charge geplant hebt en je zit met een paar man te verdedigen , dan ben je blij als er zon medpack in t gebouw ligt (en er iemand is die je weer overeind kan zetten mocht je neergaan) .

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Als ik een medic pack op de grond gooi, en ik word geraakt maar als ik dan het pack opraap gebeurt er niks en het pack blijft gewoon liggen, maar met ammo doet hij het wel, doe ik iets verkeerd ofzo:confused:

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat reviven gebruik ik zelf heel vaak. Echter wanneer ik geraakt wordt heb ik alleen niet het idee dat ik sneller heal. Het praktisch nut snap ik wel, maar het moet wel werken.

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij healt de medic class al sneller dan de andere classes, ik ben er ook nog niet helemaal uit.

@Delphiki:

Haha, laatst een potje waar 5 teamgenoten (2 squadmates) rondom zo'n geplante bom stonden. Ik gooide zo'n pakketje neer en eindigde met een bonus van 600+ (ook nog een kill gemaakt tussendoor). Die teller (10>10>10>10) bleef lopen :eek:

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    :lol: Als dat in de full game ook zo is gaan veel mensen daar gebruik van maken om te boosten.

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hij doet het wel hoor, je merkt het alleen niet. Het is niet hetzelfde als bij BF2 waar je echt een ammo bag en een medic bag op de grond gooide. Hier gooi je net als bij 2142 een ammo en een medic hub op de grond waar iedereen die er om heen staat ammo en health van krijgt, hij blijft dus gewoon liggen. Volgens mij zit er een timer op van een aantal minuten totdat ie verdwijnt, het is wel vrij lang en als je dood gaat blijft hij ook liggen. (Wat ik een groot pluspunt vind!)

Overigens vind ik medic ook heerlijk bij het aanvallen, je plant die bom en je gaat lekker ergens campen en maar sprayen met die medic gun. Gooi nog ff een medhub op de grond en je zit gebakken!

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    :eek:, net weer een paar potjes gedaan, het ging weer lekker. Nu baal ik ervan dat die demo zo vroeg is uitgekomen, moet nog ruim een maand wachten nu :mad:

Misschien een kans om nog wat online Achies te halen bij BC1 :9

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Godallemachtig wat een vette game is dit toch. Ik had vanaaf het geluk van lagvrij een een vrij serieus team, waar we net iets sterker waren dan de andere (chaos) kant. Dan gaat defenden vrij makkelijk en kwamen die gasten niet voorbij de eerste crates. En Attack was het lekker spannend dat je het net haalt. Ubervet moet ik zeggen

En ik moet constateren dat zelfs ZONDER mic je nog redelijk kan teamplayen als je je hersens gebruikt. Dus als je vooruit geschoven bent dan blijf je even onder dekking (no risk) zodat andere squad mates op jou kunnen spawnen (en vice versa). Als je het geluk hebt om 1 of 2 van zulke gasten in je squad te treffen dan gaat dat echt lekker.

Zo speelde ik nu met een fransoos (nix slechts zeggen he) en op het laatst poste ik hem 'good game, thx' met zijn reply 'yes, very good'

Vandaag ook voor het eerst de 'spot' (back) button gebruikt. Yep, geniaal! en die kleine details maken het af want je hoeft zelf niet te praten, want er is gewoon een stem die zegt dat er iemand gespot is. Echt te gek.

Anyway, een heerlijk 1,5 uurtje knallen was dat. Te vet gewoon.

(btw, die UAV schiet je idd gewoon uit de lucht. Gelijk killen die krengen)

En of die XM8 lekker schiet? Eerst raakte ik gen bal maar nu? ... :)

Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, yep zo zie je maar weer dat het spel echt 10 keer leuker is met teamwork dan zonder :D.

Die UAV is heerlijk, net voor het eerst in de UAV gevlogen sinds ik weet hoe je moet spotten! Gelijk een heli uit de lucht geschoten + wat kills gemaakt. Helaas bleef ik iets te lang stilhangen (liepen 5 mensen op een open stuk) en toen was het snel gebeurd met de uav :mad:

18. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *OP Geupdate met
    Landvoertuigen

Apc's

Tanks

Helicopters

Zeevoertuigen

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kan ook een nadeel zijn, met een zwak team en sterke enemy is het echt onbegonnen werk. In bf1943 kon je het nog een beetje naar je eigen hand zetten, maar hier dus niet. Gaan mensen dan niet heel snel game-hoppen?

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Over die voertuigen gesproken.
    Waar is die Tank/APC gebleven die alleen maar een groot machinegeweer heeft. Zo'n AAtank. Die de attackers hadden in de demo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina