1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Quad Bike ziet er wel vet uit. :D
    Maar of hij nou ook handig is, moeten we later zien als de full game uitkomt.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo dat? Hij zit toch ook in de demo. :)
     
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt misschien aan de levels bedoelt hij?:+

    Gisteren, 24-1 met M24!:cool: Heerlijk potje, elke keer quickscope en 2x een no-scope. Sniper is echt baas met dit spel.
     
  4. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt denk ik waarom dat voertuig niet in de OP staat.
     
  5. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    duurt bij jullie ook lang voordat de demo een game vind?
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Hmmm, QS'n was toch wat aan gedaan?? Op korte afstand zou het minder goed werken. Scoorde je die kills op korte afstand? Kan haast niet gezien je slechts 1 death.

    Anyway QS is een beetje een no-go wat mij betreft. Ik hoop dat de ergste MW2 tafrelen (rondrennende knifers/wookies) niet naar BFBC2 komen.

    Btw, zelf nog niet echt veel last gehad van QS'ers. Meeste death door sniper waren gewoon gezellig aan het campen verweg (wat niet perse slecht hoeft te zijn)

    Btw, hier een sniper video van een gast die ik niet eens kan volgen:) Denk pc versie. Lijkt me trouwens geen QS'n wat ie doet.



    Had ik een tijdje terug gepost. Moet zeggen, in de demo stoor ik me minder aan de 'driehoekjes' dan ik dacht. Dus bij deze was het terecht dat iemand zijn 'speel nu maar eerst voordat je begint te zeiken':)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Je kan aardig met een sniper aan de gang gaan inderdaad maar het is gelukkig niet voor iedereen weggelegd. In MW2 bestaat altijd het halve team uit snipers en hier zie je er al veel minder. Alleen ervaren snipers zullen later met de krachtigste gun gaan rondlopen en daarom krijg je veel meer actie spelers die voor de objectives gaan. Het wordt hierboven al gezegd en ik moet me daar bij aansluiten; de teamplay werkt prima. Zelfs zonder mic zijn er genoeg tools om tot samenwerking te komen en dat maakt deze game uniek. Ik ga het in elk geval kopen en het daarna helemaal kapot spelen.

    Mochten er mensen in zijn voor een online fragfest; add me!
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jammer dat die scope sweep hier ook werkt. 9/10 schoten zijn gewoon mis namelijk. Kijk maar eens in slow-motion. Op het moment dat hij afdrukt staat zijn crosshair niet eens op de persoon. Door de sweep wordt de hit box groter en schiet je makkelijk raak. Dacht dat devs dat wel hadden gezien in Halo 2....
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb nog even verder gezocht. Die gast doet 'dragshooting' voor zover ik begrijp lijkt me dat alleen goed mogelijk met muis. Met zijn muis staat ie wel op target, schiet en weer weg, maar het beeld houdt het gewoon niet bij.

    Hier is een gast die dit (enQS) aardig uitlegt en beoefent:) http://www.gamerztheatre.com/index.php?option=com_seyret&task=videodirectlink&Itemid=53&id=50

    Anyway, totaal niet weggelegd voormij (en vwb dragshooting denk ik dat die niet kan op 360/controller ... iemand mag me verbeteren)

    Kan ook zijn wat Gforce zegt
    Scope sweep? Dat zou echt matig zijn als dat idd zou was
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  10. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Mischien een domme vraag maar weet iemand als je ook je stats op internet kan bekijken :)?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij nog niet
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, heb eigenlijk altijd meteen een game gevonden.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nou je het zegt, hij richt inderdaad niet vaak precies op zijn doel, maarjah, dan nog doe ik het hem niet na :9
     
  14. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Als je heel goed naar het filmpje kijkt zie je hem op het mannetje aimen en terwijl hij schiet gaat hij omhoog met z'n scope.
    Het is te doen gok ik op de xbox360/ps3 maar dan moet je gok ik wel met een hogere sensetivity spelen.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is een beetje wat jij net zegt. Doordat je zo snel beweegt wordt de hitbox groter. Veel shooters hebben dat probleem hoor. Quick Scope doet eigenlijk precies hetzelfde. Zie je ook vaak in CoD. De enige skill die het vergt is dat je het goed moet doen ;) Check de killcams in verschillende games maar eens. Hoe vaak wordt je niet geraakt maar ga je toch dood?

    Ik moet bijna altijd iemand joinen anders kan ik ook niet in een game komen.
     
  16. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Bij CoD komt het gewoon door de auto aim dat quick scopen werkt?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Auto-aim verhoogt ook de hitbox dus het kan er ook mee te maken hebben.
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dit werkte al op Halo 2 btw ;) Zoals G-force zei word je hitbox groter omdat het zo snel gaat, de Auto Aim past zich aan en zorgt dat het raak is.

    Beetje goedkoop maar het werkt meestal wel als je je sensetivity op max zet.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe hoger de sensitivity hoe makkelijker het gaat. Daarom is het met een muis een stuk makkelijker. Op de consoles heb je er gelukkig wat minder last van.
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Die auto-aim staat toch standaard uit in de multiplayer van Bad Company 2?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina