1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PepperPwny

PepperPwny Just sayin'

Leuk Bevonden:
    0
    een aliasing probleempje dus. Ik denk dat ze de anti-aliasing nog moeten fixen

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Die AA anti Aliasing , is gewoon een stuk minder als bijv op de PC , puur omdat de xbox 360 het gewoon niet vol aankan.Je zal zien dat de SP een stuk mooier is , omdat daar alles gestructureerd gaat zeg maar.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Kan niet meer wachten op de game. Deze maand nog Bioshock 2 en de maand er na komt deze game alweer uit. Volgens mij gaat deze wel kont schoppen.

Vind het wel jammer dat ze de puntentelling in de MP hebben veranderd ten opzichte van 1943 en Bad Company I.

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ach, voor wat betreft de bomen/struiken textures ben ik wel mee eens dat je ff moet slikken. Maar de rest? Ik let er niet eens meer op en heb er geen probleem mee. Ik vind het er gruwelijk vet uitzien. Laatst schoot een gast een RPG de lucht in, ik bleef dat ding gewoon volgen ... gvd hoe ver renderen die gasten van DICE dat wel niet:)

Kijk, ik zocht bv dekking achter een kapot geschoten tank, maar plotseling was ie weg ... lol:) Hoor je me klagen? Nee, want ik begrijp ook wel dat niet alles persistent gerendered kan blijven. Volgende keer hou ik er rekening mee.

Ik ben compleet onder de indruk dat een 360 dit er nog allemaal uit spuugt. Het is gameplay>gfx. De BFBC2 gameplay is uber, en de gfx houden deze gameplay nog aardig bij. Wat wil je nog meer op hardware die je tegenwoordig zo'n beetje gratis bij een pak waspoeder krijgt, lol:)

Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat de meesten een beetje misleid werden door de screenshots van de game. Ikzelf ben ook niet echt onder de indruk van de graphics, maar ik stoor me er ook zeker niet aan. De gameplay is gewoon goed en dan zijn de graphics toch ondergeschikt.

Het ziet er wel allemaal wat korrelig uit door het gebrek aan AA, maargoed.

Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe schiet je nou eigenlijk met die UAV? Want RT ingedrukt houden, dan komt er na een hele tijd een missile die je kunt geleiden.. Is dat het enige of kan je ook nog wat anders afvuren?

7. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh vet dan zal ik dat eens proberen. dacht dat ik net geen minigun haf terwijl ik hem wel unlocked heb. is alleen irri dat dat ding altijd bezet is

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Niet zo zeuren over de anti-aliasing mensen. Bijna elk spel op de 360 en de PS3 heeft kut AA, dat is gewoon zo omdat dit erg veel rekenkracht kost wat beide apparaten gewoon niet hebben.

9. UltiMat3 Hero

UltiMat3 Hero Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat iedereen zei over squads maakt echt uit want ik krijg 3 x achter elkaar een pin over lid van beste squad ofzo iets en zijn ook mijn beste potjes.

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    vandaag paar lekkere potten gedaan met squad. Hebben alles op 1 na gewonnen.
    1 potje score van 6400 en awardbonus van 18000 dus samen 24400 :D
    Wat een heerlijk spel. Alleen de demo vind ik al meer fun aan dan MW2

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Pff, je kan ook gewoon de huisjes opblazen en dan gaat de doos ook meteen kapot alleen de eerste B is dan moeilijk om te mollen.

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hehe lol, het is te gek dat een GRATIS demo met maar 1 level/map/gamemode meer fun oplevert dan veel fullpriced games die ik heb gekocht:)

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ach, in mijn geval kan ik me niet veel potjes MW2 herrinneren waar ik het spel afsloot met een goed gevoel. Bij BF:BC2 sluit ik meestal het spel af met de gedachte van, ik heb eigenlijk wel zin in nog een potje (op de map die ik al 30 keer gedaan heb :+).

MW2 is wel een goed spel, maar BF:BC2 ligt mij meer.

14. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Zonet net ff met een maat wat potjes gedaan laatste 2 gingen super, eerste waren we defend en beetje kut team, maar toen kwamen we bij ene laatste en gingen we samen in de Apache dus in combinatie met me gewone raketten en me Hellfire missiles flink wat tanks afgeknalt en hij met z'n 50.cal aan de onderkant ook aardig wat lui! Stonden samen boven aan ik met 5800 en hij met 4950. Potje erna waren we attackers en was potje echt snel voorbij maar weer aardig wat punten. Die Bradley (Anti-Air) is echt chill! Omdat je ook zo'n (Hellfire?) missile kan afschieten plus je normale kogels. En dan nog 1 of meer gunners erbij waarvan 2 engineers en je kan flink knallen! Geweldig!

Heerlijk kan niet wachten op volledige game:) Ook lekker Conquest erbij is ook altijd nog wel eens leuk om te spelen en natuurlijk andere maps. Word geweldig!

15. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij de attackers zit kun je bij dat eerste kamp echt lekker sniperen op die berg. Knal altijd al die gasten uit dat flat gebouw. iets boven iemand z'n hoofd richten en je hebt een headshot. Gister zaten we met 3 man te sniperen daar. ging een gozer die medic was achter ons staan om ons te defibrileren. dat was echt chill.

16. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Striker_NL
    Phalanx
    Freznor_NL

Lekkere potten gespeeld gisteravond, Top team _O_

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat lachen is , een goeie tank pakken en dan zelf engineer zijn

Total Ownage ! Gisteren stond ik ook weer binnen no time op nr 1
    Je moet je tank goed neerzetten zodat je er snel uit kan gaan om hem te repairen.

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    heb precies hetzelfde , maar het eigenlijk kan je ze allebei ook niet echt met elkaar vergelijken.Het zijn allebei shooters maar daar houdt het dan ook op.

Wat ik gewoon altijd tof vond aan de BF serie is , dat je zelf de vrijheid en keuze heb hoe je de strijd wil aangaan , en als je ff een tijdje niet vol in actie wil dan zijn er ook andere manieren om toch het team te kunnen helpen.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

:b:

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik wacht nog met met de game want mijn eerste ervaring met de demo was niet totaal positief te noemen, hier kan natuurlijk verandering in komen maar er klikte "iets" niet voor mijn gevoel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina