1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Speak for yourself lol:)

2. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol.

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Bah, net een droompotje. Zoveel kills met een assault rifle, knalt mijn internet eruit :mad:

Edit, keek, maar de persoon die ik 2 keer geknifed had staat wel in mijn 'Dog Tag' lijst, misschien heeft hij het wel opgeslagen. Maar nu weet ik nog niet hoeveel kills ik had :mad: (ging richting een nieuw persoonlijk record :9)

Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    was lachen met wildstylez enz !

met andere NL's is het toch wel doper

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als defend is het soms gewoon goed om te gaan snipen.
    Waren maar 2 andere die het ook deden dus ik vond het wel kunnen.
    Kan er absoluut niet tegen als beide kanten alleen maar gaan snipen wat je gewoon heel veel zag in Deel 1 op sommige maps.

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ook vreemd, ik knifede (?) vanmiddag iemand, echt de 10de keer in totaal ofzo, en ik kreeg toen voor de eerste keer een dogtag...

7. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LIVE Activity for week of Jan 25th

1 Modern Warfare 2
    2 Halo 3
    3 Battlefield: Bad Company 2 - Demo \o/
    4 Call of Duty: WaW
    5 FIFA 10
    6 Mass Effect 2
    7 Call of Duty 4
    8 GTA IV (Purchase the full game for direct download )
    9 Left 4 Dead 2
    10 Madden NFL 10 (Download the demo)

8. knakkieworst

knakkieworst Gearhead

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem niet spelen :mad:, hij geeft aan dat ik problemen met de verbinding heb. Terwijl CoD MW2 gewoon goed speelt (NAT = moderate) sommige party's lukt ook niet :\

9. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik hoop dat BC2 echt wat "vlotter" gaat reageren in de uiteindelijk game want soms is het echt dramatisch.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik wel meteen gedaan heb tijdens het spelen; de sensitivitie helemaal omhoog gegooid. Hoe het standaard is is echt belachelijk langzaam.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, gewoon. Iemand een mes in de rug steken bijvoorbeeld, dat duurt 30 jaar.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat kan best, maar alsnog heb ik de sencitivity omhoog gegooid8)

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Misschien dom, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe die tracer werkt. Ik tracer veel, ik neem aan dat anderen dan knallen met die rocketlauncher?

Maar zelf ook wel eens achter die RL gestaan. Hoe kan je dan zien of iemand een tank heeft getracerd? En hoe vuur je dan (moet je nog richten)?

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb wel gemerkt dat als je in een tank zit en je RB ingedrukt houdt ie gaat zoeken naar tracers geloof ik.

16. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Tracer wordt afgeschoten op voertuig/vliegtuig (kan dit ook op een mannetje?)
    2. Rocket Launcher en volgens mij ook de RPG kunnen nu geschoten worden als een soort geleide raket. Je ziet dan een vierkant oplichten op het voertuig/vliegtuig wat getagged is zodat de raket er heengeleid word. Je moet nog wel een "beetje" richten maar als je er een beetje naast zit gaat de raket nog steeds naar zijn getagde doel, tenzij er een object tussenkomt want dan knalt de raket op het object.
    Schieten met rechter trigger

Bij mij is de RB mijn secondary gun (machine geweer) op een voertuig

Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Eens, knifen zuigt nu gewoon.. :mad:

Ja dit kan, weet je nog die 'kerstmannetjes' in BC1? Als jij dan bijvoorbeeld achter de artillery zat waren er altijd wel van die grapjassen die een paar tracer darts in je moesten schieten. Zag er soms wel hilarisch uit maar je was natuurlijk snel de lul als je ging rondlopen. :9

18. UltiMat3 Hero

UltiMat3 Hero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook gedaan anders ist niet te doen als er ineens iemand achter je staat en ook nie met sniper van dichtbij dan moet je wel sensivity omhoog ja.

Maar waar kan je skill level zien??

19. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL!! Ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik er laatst pas achter kwam dat de tracer dart ook in deel 1 zat (las het in deze thread). Speelde dan ook bijna alleen maar met de machine gunner. Als ik dan met een engineer speelde en ik zag dat een target getagged was dacht ik dat dat door een sniper kwam die een Jdam had gelocked op een tank...:lol:

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ok, thx

Dan nog ff. Stel de getracerde tank staat ACHTER een huis. Als je er dan rechstreeks op richt knal je natuurlijk tegen dat huis ... dus moet je dan iets naast/boven dat huis richten? Dat die raket er omheen vliegt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina