1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij , maar helemaal zeker weten doe ik het niet, staat de tank achter het huis is het vrij moeilijk hem te raken aangezien de raket geen hele scherpe bocht kan maken. M.a.w hij kan niet 90° draaien. Maar misschien dat iemand anders hier 100% zekerheid over kan geven?? (misschien is boven het huis schieten dan wel een optie)

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als een tank achter een huis staat raak je het huis, het is realistisch, dus als je te ver van je doel mikt schiet je er naast, en inderdaad, een raket kan geen 90 graden draaien.

3. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou het niet doen, die tracer werkt op zich wel maar het is niet zo dat je opeens als een malle in andere richtingen kan schieten. Het kan trouwens ook zijn dat je niet achter je eigen tracer aan kan schieten. Ik had pas een tracer op een tank geschoten en toen ik daarna iets boven de tank richtte miste ik toch.

4. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tracer werkt pas als je hem met je RPG lockt

Dus sec of x mikken op de tank -> dan komt er het aantal meters te staan
    DAN pas is hij gelockt en gaat erachter aan ;)

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Weer wat geleerd, ik vroeg me al af waarom m'n raket er af en toe gewoon langs vloog 8)

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch wel jammer dat niet veel mensen die tracergun gebruiken. Ik snipe meestal, maar dan zet ik wel trace gun erbij óf ik spot elke tank etc die ik zie. Zóveel verschil maakt dat, dan zie je de tank al achter het gebouw staan.

7. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het ook gewoon een kwestie van wennen is (zoals ook het vernieuwde spotten is) Gisteren vlogen de tracer darts echt alle kanten op, het gebeurt steeds meer \o/

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha ik werd net precies in m'n face geraakt dooreen tracer round. was super irritant want die rode gloed bleef in m'n beeld komen8)

Ik spot zelf ook heel veel. Hoop echt dat iedereen dat ook gaat doen, want het maakt het allemaal gewoon een stuk makkelijker.

9. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Als je weer tijd hebt maar nog een potje doen;)

Het is eigenlijk te gek voor worden dat ik me meer vermaak met maar 1 level dan met dat hele MW2 gebeuren.

Begin was erg wennen en vond ik het maar niks. Maar na een uurtje heb je goed door hoe het werkt. Als ik nu samenwerk met een squad member. Zit ik aan het eind van het potje toch wel op gemiddeld 4000 punten}:]

Er zijn natuurlijk raketten die wel hele scherpen bochten kunnen maken bijv javelin in het echt.

Maar een rpg-7 zoals in battlefield is in het echt nooit een geleid projectiel. Klein foutje in het spel. Ondanks dat home ik hem wel vaak op getraceerde doelen. Maar echt erop komen doet die vrij weinig. Schiet hem daarom liever zelf. Met beetje oefenen lukt dat best wel

10. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn raket(mounted) kaatst soms af 8)

ps: Leuk met jullie gespeeld te hebben Phalanx:).

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik kan maar niet wennen aan de besturing, jammer............ weet nou niet of ik hem ga halen....

Is het gewoon gewenning of ben ik teveel mw gewend ?

Iemand hetzelfde als ik ?

12. xCraftySlyFoX

Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van wennen,

13. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat afketsen heb ik ook soms.

Jij zat eerst sneaky in de party en het andere team 8)

14. xCraftySlyFoX

Leuk Bevonden:
    0
    KloptO-) was vet grappig, toen ik verdedigde bij de 3e basis en ik bij die containers zat en ik iemand van jou team neer schoot zo van, zei iemand, hij zit daarachter:D en wist precies waar jullie zeten :x ( was toen net alle crates kapot waren)

15. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd wij lullen veel over waar de vijand zit en wat we gaan doen / heen gaan
    Jij kon ons dus ook veel knallen, volgensmij had je zwaffel wel veel :p

We hadden die pot nog wel gewonnen overigens, (waar je weg ging)
    Was wel een van de langste potjes ooit..

16. xCraftySlyFoX

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee op het laatst luisterde ik pas, ik hoorde jullie wel maar lette er niet te veel op en Zwaffel had ik gewoon met smerige schoten:p. Ah mooi maar was wel een mooi potje:), ik zie je wel weer online wie weet ik ben vanmiddag nog online.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Door al dat gepraat krijg ik ook zin om een potje met jullie te spelen :eek:. Er vanuit gaande dat jullie allemaal het volledige spel zullen kopen, lijkt het me ook wel goed om dan wat mensen te hebben die het spel spelen :)

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Same here, ik zit nu op bijna 11 uur:) De game, ook al is het nog maar 1 level is gewoon gruwelijk vet. En je hoeft niet ADHD te zijn om het te kunnen spelen. Gewoon je hersens + (enigzins) teamwork en je komt al een heel eind. Ik sta (tot mijn verwondering) ook vaak in de top 3. Vroeger dus never he. Kennelijk beloont dit spel hersens+teamwork:)

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe halen jullie eigenlijk zulke hoge scores?

Ik had laatst 40 kill's en heel veel badges gehaald (15+) en slechts 2500 punten.
    Terwijl sommige gasten gewoon 3000/4000 halen.

Bij BC1 had ik dit nooit , daar haalde ik altijd wel een hoge score door vooral veel van die badges te halen.

20. xCraftySlyFoX

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren haalde ik met de jongens van Phalanx wel 5000-6000_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina