1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Add me maar:).

2. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Ik spot ook heel veel. Dit is echt goeie manier om punten te halen. Plus je helpt iedereen hierbij. Alleen weinig mensen doen dit, heb echt het gevoel dat niemand het doet.

En als verdediging krijg je veel defend bonussen;)

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe spot je dan? :p

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Je richt je vizier op de tegenstander en dan druk je op de (back) knop.

5. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja we stonden 1e 2e 3e 4e en 5e :+

Die defend pot waarbij je weg ging hadden we 7000+ en 8000+ punten, zonder awards

@ Tyspolir
    Spotten met (back)

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit is een team spel, geen deathmatch. Dus teamplay wordt beloond. Wat dit betekent:

Wanneer enemy een kistje over heeft genomen niet stil blijven staan en voor je uit schieten, maar helpen om het kistje terug te veroveren. Niet als een blinde naar het kistje rennen maar de mensen eromheen eerst neerknallen, want:
    Als je verdediger ben krijg je extra punten als je iemand neerschiet terwijl je (redelijk) dicht bij een kistje bent, je krijgt zo al 100 per kill dan.
    Als je iemand neerschiet die net iemand van jouw team neer heeft geschoten krijg je ook een bonus, dus probeer als team samen te werken.
    Verder doen voertuigen kapot maken het ook erg goed, vooral tanks geven met mannetje erin minimaal zo al 150 punten.

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Net xCraftySlyFoX en PhalanX toegevoegd, ga er vanuit dat ik via jullie wel bij een redelijk aantal Nederlanders terecht kom :D

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    uiteindelijk gaat het om winnen als attack/defend, dus die score doet er toch minder toe (behalve handig voor unlocking)

Als een potje erg aan elkaar gewaagd is kan je ook dikkere scores halen. Want de round duur langer.

Mij gaat het uiteindelijk om het winnen (lees goed afsluiten van de ronde), meestal komen de punten dan wel binnen. Maar spotten, (dis)armen, healen, en vooral teamplay etc. helpt natuurlijk wel.

Stel je staat als defender vooruitgeschoven te rambo'n en maakt zo 25 assault kills. Is niet zoveel punten maar wel belangrijk want je ontneemt de attackers toch 25 tickets. Maak je 10 defend kills vlak bij je crate dan kan je plotseling meer punten scoren. Maar wat is belangrijker? Bij een gebalanceerd team zijn beiden belangrijk. Een paar basedefend gasten en en paar freerun rambo gasten die vroege kills maken. (tenminste zo zie ik het)

Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Even een oude post quoten. :+

Heb zojuist de PS3 demo gespeeld, en daar heb ik dus totaal geen last van onnauwkeurige besturing. Uitlijnen van sniper crosshair gaat prima. Bij de 360 demo heb ik de sensitivity bijna op maximaal ingesteld, want voor mijn gevoel ging het allemaal net wat te traag. Op de PS3 kan ik het gewoon op de standaardinstellingen laten staan.

Meteen maar de PC en PS3 versie gereserveerd. Laat het nu maar snel maart worden. :cool:

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal er ook wel ff een aantal van jullie toevoegen. Ben tot nu toe niemand tegengekomen met een MIC wat ik toch echt niet gewent ben van xbox live.
    Dit is jammer gezien juist samenwerken belangrijk is bij een game als deze.

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Gelukkig laat deze game zich ook nog redelijk (team)spelen zonder MIC. Als je alles, de HUD, doorhebt krijg je al heel veel feedback. En ook de ingame stemmen geven info zoals 'vehicle is tagged' etc.

Het kan zelfs zo zijn dat je ZONDER mic zelfs meer op het geheel/team let terwijl MET mic je meer bezig bent met alleen je eigen squad ... maar dat is slechts een wilde speculatie.

Anyway, als ik iemand van mijn team naar de crate zie sluipen om hem te armen heb ik verder geen comm nodig om te begrijpen dattie:

A. gedekt/geholpen moet worden (ook al ben je sniper op grote afstand)
    B. Als ie gearmed is dat je dan tactisch moet opstellen om vijand af te schieten
    C. Mocht je doodgaan, dat je dan asap terug respawned om support te leveren
    (of D. Ben je medic, om dan als een gek te reviven daar waar nodig)

Voor al het bovenstaande is eigenlijk geen woord nodig. Is gewoon de RUSH gameplay snappen en je hersens gebruiken

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, gisteren ook twee heerlijke potjes gespeeld en gewonnen terwijl niemand een headset gebruikte. Gewoon goed samengewerkt, dekking geven, spotten, ammo en med kitjes geven enz.

13. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in squad speelt is mic bijna verplicht :+

Argumenten van iemand die zonder mic speelt zeker? }:]

Squad helpen (ammo/healh/defib/repair) = shitload aan punten

Edit
    C,D niet asap reviven, kill eerst mijn killer maar, die ik via mic doorgeef ;)
    Anders lig ik na 1 sec weer dood

14. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel de laatste tijd echt alleen maar medic en haal echt hoge scores!
    Echt ook super tof om als een gek te reviven en medic pakketjes rondom de kistjes te leggen, vooral als heel je squad er omheen zit krijg ik +80 om de 2 seconden zowat, mits je natuurlijk aan het vechten bent :)
    Maar goh, ik zou echt willen dat ze meer een besturing hadden zoals Modern Warfare 2, want ook al ben ik er aan gewend; op lage sensitivity beweeg je te langzaam, en op hoge sensitivity kun je no way je crosshair op een vijand zetten, terwijl dit wel werkt bij Modern Warfare 2...

15. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoge sensitivity vind ik ook veel minder belangrijk hier. Bij enorm grote maps spot je vijanden vrijwel altijd op grote afstand waarbij je in COD zomaar iemand precies achter je hebt kunnen staan.

Iedereen die hier zegt 6k punten te halen, is dat dan ingame scorebord of met alle awards enzo erbij opgeteld?

16. UltiMat3 Hero

UltiMat3 Hero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sensivity heb ik hier juist op aller hoogste en bij cod in begin op low en nu om medium.

17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik kan trouwens niet wachten om die nieuwe red sights en scopes te proberen. Wat ik tot nu toe in de demo heb gespeeld is niet zo heel verschillend van deel 1 maar met de volledige game kan het pas echt los!

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de PS3 demo net gedownload en neem aan dat die inhoudelijk hetzelfde is. Één potje gedaan en ben nog geen level omhoog gegaan...

Krijg je in de demo ook upgrades voor je wapens oid?? Wanneer je levelt zegmaar, net als bij MW2?

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Argumenten van iemand die niet altijd het rijk alleen heeft en dus niet altijd in de mic kan bleren WTF er aan de hand is:) Jij bent 18? Over 30 jaar praten we verder;) Ik speel wel met MIC, maar ik zeg niet zoveel. Noem ik 'whisper mode', mijn friends weten dan wel wat dat betekent.

Anyway, vwb C en D, je hebt gelijk maar dat valt bij mij ook onder 'je hersens gebruiken':)

20. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel een soort van samenwerken zonder mic met die commands en spotten,ammo enz, maar echt samenwerken zonder communicatie ? Komop 8)

De reden waarom iemand geen mic draagt doet niks af aan het feit dat er beter samengewerkt kan worden met mic..

En dan hebben we het niet over 12 jarige kudtt kindjes die nonstop in mic blaten ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina