1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is bekend dat de graphics van MW2 tegenvallen in tegenstelling tot die van Battlefield BC2. Maar, ieder zijn ding natuurlijk.

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Andersom natuurlijk.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, niet echt :+

Maar, ga gerust verder met je haat spuwen richting Battlefield. Vind dat je zowiezo amper recht van spreken hebt als je de vorige delen niet gehad hebt.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Heb een Uur gespeeld.

Was wel erg benieuwd, maar deze kan van mijn lijstje af.

Ik vind het allemaal zo traag aanvoelen. Grafisch wel goed. heb alleen het idee dat de acties die je maakt nauwelijks effect hebben op de outcome van de game. Dit terwijl ik toch aardig aan het killen was.

Jarenlang CS en COD gespeeld en dat voelt zoveel directer aan.

Ben wel benieuwd naar de gemiddelde mening hier.

5. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de levels van BF groter zijn mag het natuurlijk ook wel AANZIENLIJK minder mooi zijn. Ik heb ook geen haat richten BF, want ik vind het hartstikke toffe spellen juist. Ik had het alleen veel mooier verwacht, maarja die Xbox is natuurlijk ook al best oud en loopt al VER achter ten opzichte van de PC's he...

Physics ook man, ik loop tegen een boom aan en het scherm begint als een idioot te schudden enzo. Als je doodgeschoten word, zie je ook wie je "killer" is geweest. De bewegingen van die persoon zien er dan zo houterig uit, en je ziet zijn wapen overal dwars doorheen gaan...

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  6. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Nee ik wordt hier in de contreien altijd JP genoemd he he.

Wat betreft die demo. Waarom zie ik die niet? Ik heb xboxlive gold en wil eigenlijk gaan downloaden maar dat lukt op dit moment nog niet vanaf mijn werk. Misschien is dat wat later online? Ik wil de demo nu via xbox.com in de wachtrij zetten en dan laat ik mijn moeder de xbox aanzetten. Het mooie is dat ik dan thuiskom en de demo staat erop! Leuk natuurlijk maar dan moeten ze de demo wel showen op xbox.com

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Er staat tot 25 februari. Is dat tot wanneer je kan spelen of tot wanneer je kan downloaden?

8. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Oke, ik zal dan ook maar even posten:+ Heb de demo net een uurtje gespeeld en ik ben over het algemeen wel positief. Oke het level is imo minder geniaal dan het level uit de demo van bfbc1 maar misschien komt dat ook omdat de nieuwigheid er een beetje af is (alles kan kapot enz). Positief is mij opgevallen dat de vijand veel sneller dood gaat en ik niet meer 5+ magazijnen nodig heb.

Ojah voordat ik het vergeet, de RODE DRIEHOEKJES..... zijn dus zo goed als verdwenen tot nu toe. Ik tagde iemand, dat werkt goed maar dat is ook het enige driehoekje dat ik ben tegen gekomen. De rest had er weinig zin in of wist niet hoe het werkte.

Verder is de besturing aangepast (kan je vast veranderen), gevolg was dat ik mijn pistol pakte ipv mijn knife, iets dat fataal voor mij afliep. Besturen van voertuigen werkt ook net iets anders. LT is nu opeens achteruit ipv vooruit:+

Graphics zijn beter dan in deel 1 en ik had tot nu toe geen last van lag. Het enige dat ik mis in de demo, is een singeleplayer lvl`tje.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Werkt het ook niet als je op de link van Dulle klikt in op de vorige pagina? Ik kon hem zonder problemen toevoegen aan mijn wachtrij :)

Heb zin in de demo vanavond! Hopelijk bevalt hij en blijft deze game wat langer leuk dan MW2 (rustig maar, mijn mening!), ik ben altijd een actief BF speler op de PC geweest (voertuigen!) en BF:BC1 beviel me ook goed :)

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga heel eventjes offtopic, de pc beta komt vandaag ook uit.
    en dit stond op hun website.

The PC Beta begins this Thursday, January 28th at approximately 6pm CET, 12pm EST, and 9am PST time!!!!!!! :-D

betekent dit dat die voor pc vanavond 6 uur uitkomt?

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Sowieso downloaden. Misschien ook wel spelen ;)

12. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    staat er gewoon bij hoor, ik heb hem ook net in de wachtrij gezet nl :)

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het tot nu toe zeer goed bevallen. Je hoeft geen heel magazijn in iemand te pompen. Grafisch vind ik het er erg goed uit zien (beter dan MW2). Actie is weer volop aanwezig, explosies etc, zoals het hoord in BC. Alleen deze map vind ik iets minder. Maar is misschien een kwestie van wennen.

14. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je TAART in je ogen ofzo?

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

Overdrijf je niet een beetje8) Het is 1 demolevel en jij reageert hier alsof je de hele game al uit hebt:eek:

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De SP van BF BC ziet er iig stukken beter uit...

17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Het werkt! Thanx! Moeders heeft gelijk de 360 aangezet dus als ik thuis kom kan ik gelijk spelen. Ik kom pas laat thuis maar goed.

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is volgens mij inderdaad een nieuwere build. Tenminste, het lijkt alsof er meer grafische effecten aanwezig zijn. De besturing vind ik minder nauwkeurig aanvoelen, ondanks dat ik de gevoeligheid heb aangepast. Zit telkens tegen het pookje te tikken om m'n crosshair goed uit te lijnen voor een schot. Daar had ik in de PS3 beta nagenoeg geen last van.

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gewoon heerlijk om de reacties erop te lezen :+

20. James Pond

James Pond Guest

Dat is ook de SP. MP ziet er altijd minder uit dan de SP. Hoe lang gamen sommigen van jullie al zeg |:-|:-|:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina