1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Maar als ik naar dit filmpje kijk en de Demo is het verschil echt gigantisch, en dat is echt niet alleen omdat het sneeuw is ;)
    [yt]Ffa1dswn4rw[/yt]

Op select/back drukken als je de target in je vizier hebt.

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Het zal grafisch wel iets minder gemaakt zijn, zodat het niet een veel te groot bestand wordt voor download.

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Denk niet dat het daar iets mee te maken heeft, de PS3 Beta was immers ± 900MB.

Kwam dit nog tegen uit een interview met de dev:

Bron

Dus de speelbare builds verkeren blijkbaar nog in de alpha fase?

4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hmm ok, dan weet ik het ook niet meer :9. Moet hem zelf nog spelen, maar m'n broertje zit nu even te gamen.

@Filmpje uit Drokz z'n post: Ziet er best wel vet uit, ook hoe ze die vijanden in de val lokken :9. Maar aan het begin schiet hij met z'n sniper op een tank. Was dat gewoon random of heeft dat nou ook echt effect?8)

5. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie verassing!!!! Download van de demo staat (op afstand) aan , zodra ik thuiskom starten met die hap!.

C U on the beach!!!!!!!!!!

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dan zou het kunnen zijn dat de PS3 versie mooier is? Ik weet het...dat gebeurd vrijwel nooit, maar wie weet is dat nu wel het geval.

7. PepperPwny

PepperPwny Just sayin'

Leuk Bevonden:
    0
    net thuis van school, ik zet de xbox aan, zie ik Phalanx spelen ''BC2 Demo''
    aaaaaaiiiight!!!!! Phalanx, je bnet de persoon van de dag voor mij!

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Maar die Battlefield Moments filmpjes zijn allemaal van de Xbox 360 opgenomen en die zien er zelfs mooier dan de werkelijke Beta. :p

9. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eigenlijk die A-10 oproepen? en dat als je die helikopter onder de knie hebt
    is het nog goed ook.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    True dat, komt wel goed dan :)

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kan je later in de game ook zelf wapens kiezen? Bij multyplayer

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vergeleek hem ook met de SP van MW2 omdat daar een vergelijking over getrokken werd.... Hoe lang kun jij al lezen zeg |:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Al die filmpjes zijn natuurlijk gewoon opgenomen in een studio met een team "acteur gamers" puur en alleen om het er leuk uit te laten zien ;) Als je anders denkt ben je niet van deze tijd :b:!

En het lijkt mij dat je met een demo mensen moet aantrekken, niet op van alles inkorten en de grapics naar beneden halen om maar een kleinere demo te hebben.
    Er zijn trouwens ook zat demos van +1,5G of 2 zelfs dus dat lijkt me niet.

We zullen zien! Pre-order nog niet gecancelled iig.

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd gewoon ff afwachten.

En ik ben het met je eens wat betreft mensen over te halen om de game te kopen.
    Je moet worden weggeblazen door een demo.

Bij BFMC demo was ik dat wel :)

15. James Pond

James Pond Guest

MW2 SP en MP zijn idd hetzelfde. Maar laten we nou niet doen alsof die game betere graphics heeft dan Battlefield. Afgezien van 60FPS natuurlijk. Die game draait ffs op een zwaar gemodificeerde Quake 3 engine. Dus please, GTFO. |:-

16. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, vanmiddag even een half uurtje gespeeld en had er toch wel wat meer van verwacht. Oogt en voelt allemaal een beetje lomp.
    Hopen dat de uiteindelijke game beter wordt dan de demo want anders zie ik mijzelf nog niet naar de winkel gaan.

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Als het met die engine beter loopt als dit, dan zijn ze toch goed geslaagd lijkt me? Het zou me echt aan mn reet roesten HOE het spel gemaakt is, als het eindresultaat maar goed is. Ik vind dit spel zo traag en houterig en dat komt grotendeels doordat de framerate laag is, dat was het eerste wat me opviel.

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    ??

En je kan ook niet liggen??

Vet spel..
    Maar vind beetje irritant dat de sla knop weer op een andere knop zit:p moet ik weer leren om daar mee om te gaan.
    En irritant de scoreboard :eek:

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Iemand die ook wat nuttigs heeft te melden en wat over de MP kan vertellen? Wat informatie over jullie beleving?

20. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag ook even een paar potjes gespeeld.

Het oogt inderdaad allemaal wat traag, maar ik denk dat dit komt omdat iedereen de snellere gameplay van Call of Duty Modern Warfare 2 gewend is. Dus het is waarschijnlijk ook meer een kwestie van wennen. De sensitivity heb ik wel direct een stukje hoger gezet.

Deel 1 heb ik weinig online gespeeld, dus echt vergelijkingen maken met deel 1 kan ik niet. Ik vind deze game qua balans wel goed ogen.
    De paar keer dat ik in een tank reed, werd ik relatief snel kapot geschoten en zelf hoef je ook niet erg veel moeite te doen om een tank neer te krijgen.
    Ook schiet je andere spelers wat sneller dood, wat ik persoonlijk erg prettig vind.

Ik moet nog wel even wat meer potjes spelen om een betere indruk te krijgen. Ik weet ook nog niet zeker of ik deze game voor de volle mep bij de release ga kopen of dat ik, net als bij deel 1, wacht tot ie in de budgetbak ligt.

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina