Ik krijg hem morgen of overmorgen ook binnen. Ben wel nieuw maar lijkt me makkelijk om met een squad mee te doen dus Heb mezelf er ook bij gezet.
Ook mezelf even toegevoegd. Als je me wilt toevoegen?! met alle plezier. Heb maar 3 mensen in mijn FL die dit spel spelen en die zijn niet vaak online.
Hey, heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst. Moet zeggen dat deze game MP echt een verademing is tov MW2. Voeg me maar toe, ben in de avond meestal nog wel effe een paar uurtjes online en lijkt me leuk om met andere NL'ers in een squad te spelen
Ik sta er weer bij want ik had mijn gamertag alleen neergezet in het demo topic. Desondanks heb ik toch al wat aardige potjes gespeeld met wat Xboxworld mensen en dat was leuk dus wat mij betreft: hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
jullie kunnen mij ook toevoegen gamertag Tijgernoot ben vrij vaak aanwezig vooral s'avonds en eind v/d middag
Dan maar ff met de hand verder, de lijst was ook wel toe aan een update.... Dus als jij nog BFBC2 speelt en op zoek bent naar mensen die actief spelen: Geef ff een reply met je gamertag en ik voeg je handmatig toe aan het lijstje!
Ehm onze party wordt juist uit de game gegooid en alle scores/unlocks/stats staan ineens op nul... Beginwapens enkel nog. Iemand nog eenzelfde probleem? (of ooit meegemaakt?) Hopelijk hersteld alles zich wel normaal. Edit: Per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst. Moest in het multiplayer gedeelte. Scuzi.
Okay fuck it, ik heb geen zin meer om deze game alleen te spelen. Ben je redelijk vaak online en ren je niet als een retard door het level voeg met dan toe!