1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Weet je dit 100% zeker?

2. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja, kijk hier maar eens.

Wanneer je vervolgens aan de rechterkant op de nederlandse vlag klikt is alleen de retailer EA store beschikbaar, en ik ga geen 50 euro betalen voor een download, en ik wil hem natuurlijk ook voor de 360 en niet de pc.

4. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeeeeeerlijk:cool:

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat is dat toch met EA, eerst Dragon Age LE die in heel de wereld behalve NL beschikbaar is, en nu battlefield... Maarja dan alles zelf maar unlocken, geen zin in gedoe met virtual creditcards voor bestellingen uit het buitenland :/

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ok dan zal het wel he. :): Ik heb hem al een aantal maanden niet gespeelt dus weet het ook niet meer allemaal precies. :9

7. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    dan is het goed :+

8. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net in een gameplay filmpje gezien dat je als sniper 2 schoten nodig hebt om iemand te killen? En dat je sniper scope helemaal niet heen en weer beweegt zoals bij meeste andere shooters? Vind zelf redelijk kut als dat zo is...

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Was bij de oude ook al zo, is altijd al geweest bij Battlefield, live with it. 2 Schoten is sowieso bij bijna elke shooter zo..

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    in BFBC1 zat killcam(als je door iemand werd neergeschoten kon je daarna ongeveer zien waar diegene was.) das natuurlijk fijn als je anders 5x door diezelfde speler neergesniped word, maar het betekend ook dat je als sniper wat vaker moet verkassen.

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nou dat wat geen killcam. Je beeld draaide een beetje richting de killer maar je kon 9/10 keer niet zien war de sniper nou zat. Ben wel blij dat je niet meer oneindig balletjes kan gooien als recon kit. wat was dat gay zeg.

12. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zekers PWIKK!!! *)

@ math1js

Ja ja 2 schoten, u moet nu goed mikken in plaats van in tenen schieten voor een kill.
    Headshot van een boltaction ( M40 ,Gol,SV98 enz) is een 1 shot kill.

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  13. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik in het filmpje zag was 1 kogel in de borst en persoon ging niet neer, zou zelf verwachten dat sniper wat sterker zou zijn. Maar vooral jammer dat de sniper scope niet beetje heen en weer beweegt, voelt toch wat dynamischer aan etc.

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik ken bad company niet, maar dit filmpje is hilarisch. Tranen over mn wangen :lol:

Ben wèl bekend met Battlefield1943, dus ik herken het wel. Vooral omdat deze game laatst in de aanbieding op Live was en er weer een hele bende noobs gekomen zijn :+

Overigens de eerste game waar ik ècht goed in ben! :b:

15. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren vorige week nog limited editions bij Game Mania te pre-orderen.. Maar helaas is dat feest ook afgelopen. Helaas, had er niet mee moeten wachten.
    Ik vind het spel er super vet uitzien en moet hem zeker hebben, ik speel BFBC nog en dat spel vind ik ook super tof. Ik denk dat de opvolger hiervan (BFBC2 dus) misschien nog wel eens boven de MW2 uit zou kunnen komen.

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik weet nu al dat ik BC2 helemaal grijs ga spelen, veel meer dan MW2. Deeltje 1 was al ontzettend vet, volgens mij wordt deze nog veel beter:) Veel meer actie, geluid, explosies, instortende gebouwen etc :D

17. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Xboxhome kan je hem nog reserveren, staat wel bij dat het niet 100% zeker is of ze hem gaan krijgen maar het kost iks om te reserveren dus kan het erop wagen :)

18. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem daar aanklikt krijg ik een formuliertje voor "Pre-order/reserveer Project Natal nu!" ?

Klopt niet helemaal als je het mij vraagt, of moet je het speciaal bij vraag/verzoek vermelden?

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1

Weet niet of ie al geplaatst was, maar vond hem wel vet :)

20. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er echt super vet uit die game :)
    heb 1943 kapot gespeeld en dit wordt de vervanger voor mij, lijkt me leuker dan mw2

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina