1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nice er komt een demo? Heb deel1 wel vaker gespeeld. Hit detection vondik daar erg slecht. En dat spotten van een enemy vind ik soms ook erg minder. Bijvoorbeeld dat sniper filmpje hierboven. Hopelijk dat ze daar iets aan kunnen veranderen. Want anders zit je maar op driehoekjes te schieten ipv een persoon. Maar ik ga hem wel halen. Battlefield heeft voor mij meer te bieden dan COD. Dit vanwege de voertuigen en grote maps. Je krijgt het echt het gevoel klein te zijn in een grote oorlog. Vooral als er een tank om de hoek komt.

2. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beeldmateriaal geeft toch wel een beeld van hoe/wat er mogelijk is, nietwaar,

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het was ook een reactie op de posts van Yellow. Yellow heeft het erover dat het de "shooter van je stoutse dromen" wordt en dat het "je zeer lang bezig gaat houden". Je kan dit alles nog met geen mogelijkheid weten en vandaar dat Flix ook dit punt maakt. Daarnaast vind ik ook dat je pas een spel, in zijn volledigheid, kan beoordelen wanneer je het ook daadwerkelijk gespeeld hebt. Je kan er na het zien van de footage wel een beeld van creëren maar dit beeld is verre van volledig zonder ook maar enige bevestiging als het aankomt op de gameplay.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echt een heerlijk filmpje, ik Snipe ook 9/10 keer en de grote maps en dergelijke maken het daar perfect voor.

Erg mooi hoe de sniper rekening houdt met de bullettravel time -> zie 01:50. Van dat soort dingen word ik nu echt blij van. :D

Je kan juist wel vaak achter elkaar schieten met snipers zoals de VSS (_O_) en de SVU. Maar je moet dan wel rekening houden met dingen zoals de bullettravel time en de bulletdrop van kogels. Zie de kill op 01:50 in het bovenstaande filmpje, dat is daar een perfect schoolvoorbeeld van.

3 kogels in borst met semi-auto sniper = kill en aangezien ze bijna geen recoil hebben (tenminste in BC1 niet echt) kun je vaak wel snel achter elkaar schieten.

Als je een enemy over een hele grote afstand een headshot wilt geven richt je dus een stuk(je) boven z'n hoofd en zwaartekracht doet de rest. :9

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer ziet weer iedereen overal de 'beste shooter ooit' in. Zo zou eerst MW2 de beste shooter uit de geschiedenis worden, nu is BF2 dat voor iedereen, maar wanneer BF2 uit is, vinden jullie wel weer wat nieuws.

Ik ben het dus met Flix eens. :)

6. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Preorderen bij xboxhome is nutteloos, dan zijn die early unlocks niet zo "early" meer :p

@ Flix , Servantes
    Veel mensen hier hebben hun mening idd van previews of filmpjes...
    Zelf heb ik 60+ uur de beta gedaan. Striker NL heeft het ook gespeelt
    Van de rest van de mensen hier weet ik het niet.. ;)

Boltaction snipers moeten 2 x schieten voor een kill (headshot =1 shot kill)
    In het filmpje schiet hij lang niet altijd een headshot. (dan staat er Marksman headshot + )
    Hij schiet dus al op mensen die al geraakt zijn :)

Spottings tijden zijn sinds de beta veranderd (lees de changelogs maar die ik paar pagina's terug gepost heb.)

En nee snipers hebben geen hittezoekende kogels 8),
    Het is een montage, die 100000x dat hij mis schoot of wel-hit-geen-kill zitten er niet bij ;) doe daar nog eens de killcam bij en dan is het toch nog best lastig, bullettravel time en drop zoals AntraXxX al zei

@ Zer0ch@0s
    Speelwereld is heel groot maar het speelt zich (in rush gamemode) af in een klein(er) gebied. De attackers moeten zich focussen op de crates. Zijn die kappot dan verschuift het naar een volgend gebied. Omdat alle actie zich afspeelt rond deze crates is het toch heel intens.

@ WHAT
    Hitdetection is een wereld van verschil met BC1
    Demo komt binnenkort
    Schijnt 4 februari te zijn maar het ligt aan de certification van MS

Ongeveer het enige waar ik me zorgen om maak bij BC2 is (te weinig) servers bij de release..

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan me haast niet voorstellen dat ze dat voor een derde (!) keer laten gebeuren, dat zou wel ontzettend dom zijn van EA... Maar daarentegen blijft het wel EA, dus je weet het nooit inderdaad.

8. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit soort games er altijd wat cheaper uitzien dan CoD.

Maar hij komt er misschien wel in :)

even een paar vraagjes:

Kan je net zoals in bf 1942 op de pc gewoon random map spelen dat andere mannetjes door de computer bestuurd worden

Met hoeveel spelers kan je max. online"?

9. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verklaar u nader..

Nope geen bots, 24 man online op de consoles en 32 op de pc

@ Cookie
    Het is wel EA :+
    Je zou na BC1 verwachten dat ze het voor 1943 ook inorde hadden toch?

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het mooier ogen dan cod, al heb ik het zelf nog niet gespeeld.

11. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IMO mooier en fijner spelen dan MW2. (Ja heb idd beta gedaan)

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het zo dom die rode bolletjes boven hoofd van enemy... je zoekt meer naar rode stipjes dan iets dat beweegt.. beetje jammer
    MW2 ziet er btw écht wel beter uit, veeeel gedetailleerder.

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat vind ik dus ook heel vreemd. Maar ook mede daardoor vind ik altijd dat er een soort "arcade sausje" over het spel heen zit, net zoals met de graphics. Zelf vind ik die stijl wel aardig maar die blokkies hadden ze van mij wel weg mogen laten, dat vond ik in 1943 ook al niet tof.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vreemd dat dat erin zit ja... valt me ook nu pas op eigenlijk :emo: Zou eigenlijk alleen moeten kunnen als iemand een RADAR klasse heeft o.i.d

Ach, deze game schaf ik ook zeker aan. Even wat anders dan het glitch/hack geplaagde MW2.

15. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die enemy blokjes zijn idd minder, is in BC1 ook zo. Ik zoek liever een goed verborgen mannetje dan een rood stipje omdat hij al gespot is.

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ach, jij vind in elk spel wel iets 8) Fifa10 bestaat uit hacks, MW2 enz. Dus dat zal bij deze dan ook wel zo zijn :+

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maar, aan de ene kant is het natuurlijk ook wel zo dat je "automatisch" op de rode bolletjes af rent :+ Zie je niks, dan word het al snel saai.

Gelukkig heb ik 90% van de keren ook gelijk :+

18. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1943 = rode blokjes die automatisch gespot worden
    BC2 = Handmatig spotten van de mannetjes

Doet je team het niet zul je er niet veel zien.
    Spottingstijden in de beta waren te lang en zijn aangepast (zie changelog)
    Ze waren overigens al korter dan in 1943

Rode blokjes zijn weg bij HC modes trouwens

BC2 kan je niet vergelijken met MW2
    Shooter op de 360, daar houd de vergelijking ongeveer op :+

Ook de beta gespeelt Aernhem ?

19. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ben ik ook blij dat de main actie rondom de crates is, daar is het altijd wel beetje chaotisch :)

20. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In MW2 loop je gewoon letterlijk rondjes op de map. Houd er rekening mee dat het speelveld van BC2 misschien wel 5 keer groter is dan in MW2.

Als een MW2 map net zo groot zou worden als een BC2 map dan zouden er wat detail wegvallen omdat de xbox dit anders niet aan kan. Kwestie van logisch nadenken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina