1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Holy fuck, zit er gewoon een M16 in :eek: Als dit spel echt af is, wat vast wel het geval zal zijn na de bèta en alle fixes, dan zakt MW2 nog verder op de lijst van meeste gespeelde spellen op live. Ik ga nu toch ook wel hard nadenken of ik deze in huis ga halen, fok die mario vierkantjes dan maar :+

Is het al bekend of hij regiovrij is?

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Lekker hoor :9 Sommige tegenstanders zie ik geen eens en dan zijn ze er in het filmpje al op aan het schieten. Denk vooral veel oefenen in het begin ;)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het is EA. En voor zover ik weet zijn EA spellen nooit regiovrij. Hij is ook niet te pre-orderen op Gamehubs.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ook nice dat je nu dingen zoals reddot etc kan aanpassen. Maakt de ervaring toch net wat leuker, en voor ieder wat wils. 2 burst = kill dus gaat wel goed komen met de M16. :D

5. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werd ook wel tijd , als je zag in BC1 hoeveel kogels je nodig had.

Maar het ziet er allemaal top uit moet ik zeggen :)
    Haal hem toch wel want MC/BC waren ook erg leuk om te spelen.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Al bekend hoeveel MP mappen hierin verstopt zitten?

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dit word een must buy op dag 1 voor mij zowiezo , ik was echt meer dan tevreden over de beta , die voelde al heel af aan , was geen rare glitches of dingen tegengekomen.
    Dan heb ik alle battlefields die uit zijn gekomen behalve dan de ps3 versie van BC.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar het level in de officele demo die volgende maand komt.
    Hoop ook dat daar wel een heli inzit.Er zit volgens mij ook een transport heli in ,en dat vond ik juist altijd een van de tofste dingen , dat ze echt met een hele groep een heli ingaat en met iemand die goed kan vliegen en je op een plek afzet ,en dan daar de boel probeert te controleren met zn alle !

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat was inderdaad altijd zo maar tegenwoordig zit er af en toe eens een regiovrije release tussen (Brutal Legend bijvoorbeeld) dus je kunt blijven hopen :D

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup, vandaar dat ik er ook even naar vroeg. Gamehubs is de laatste tijd ook vrij laat met de spellen op hun site zetten, dus dat zegt ook niet heel veel. Maja, we wachten het dan nog maar even af :)

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    http://www.mediaoffer.nl/xbox_360/274 Verkoopt hem voor 49,95 btw en je kunt er nog wat vanaf AdDiscounteren :+ Scheelt weer wat weekjes wachten op GameHubs.

Na mijn mail met vraag of het hier om de LE gaat kreeg ik dit:

De versie die bij ons op dit moment te reserveren is betreft een standaard editie van dit spel. De Limited Edition zullen wij hoogstwaarschijnlijk niet gaan verkopen.

Dus geen overpowered bonussen aan het begin, denk ik ;)

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wat ik me daar aan heb geirriteerd. |:-

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Of drie of vier headshots en dan nog niet dood zijn. Is mij een paar keer overkomen. =(

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Die red dot ziet er echt lelijk uit 8)

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, heb battlefields nooit gespeeld , maar dit ziet er te gruwelijk uit zeg.

Iemand een idee of er een Steelcase of special edition los van de limited edition (met 6 exclusives) uitkomt ?

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze game meer gaat verkopen dan deel 1 omdat de meeste mensen MW2 nu al weer zat zijn en iets nieuws willen. Ondanks de vele gebreken vond ik deel 1 badass dus deze komt er ook in bij mij.

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel vond ik online ook erg leuk , net niet zo leuk als modern combat maargoed.

De singleplayer vond ik wel saai in BC1.

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, ben daar niet verder gekomen dan missie 2. Ben niet zo van dat 3 mannetjes killen, stukje rijden, 3 mannetjes killen. In dat opzicht zouden ze wel iets kunnen leren van Cod.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    :+

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.