1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer filmpjes erover komen, hoe meer zin ik erin krijg. Dé MW2 killer imo

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    UAV gameplay, zal wel die radiografische heli zijn ( beta-spelers? :p). Ziet er ook erg nice uit.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Ah, de demo komt 1 maand eerder uit dan het spel :eek:, dan heb ik nog wel even de tijd om te oordelen :+

4. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel tof natuurlijk, maar het is praktisch onmogelijk dat een bestuurbaar object van zon omvang zoveel explosief met zich mee kan dragen.

5. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk liggen integenstelling to bad company 1?
    Want hier ergerde ik me nog wel eens aan als trouwe speler
    van BF2.

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, daarom kon die gast in die snipemontage een helikopter neerhalen met één schot. Dacht al van wtf :+

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    De helicopter die zoekt een doel uit. Je ziet daarna dat die raket van ergens anders naar onder komt dalen. Dus de helicopter zoekt (zoals alle uav dinge doen) de targets en een of ander kanon schiet af. Maar ja ik ben geen militair geleerde dus als ik het fout heb dan zeg ik :x

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

Jah klopt, je ziet het ook in het filmpje trouwens als je ff goed kijkt.

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is geen gewapende UAV? jammer :+

10. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat call of duty dit jaar verslagen word door battlefield. Weet ik eigenlijk wel zeker. Ik ben een groot fan van call of duty, maar modern warfare 2 is mij echt tegen gevallen. Hoewel het het enigste spel is. Die bijna iedereen heeft. Word je gedwongen om het te spelen omdat je het met zo veel mensen uit je vriendenlijst kan spelen. Call of duty heeft een goede naam. Alle mensen met weinig verstand van games of mensen die zich niet veel met gamen bezig houden, nemen gelijk al aan dat call of duty een goede game is. Maar neem van mij aan. Dat is modernwarfare 2 echt niet. Alhoewel, het is een leuke game. Met teveel choas en erritaties. Ik hoop echt zo erg dat battlefield badcompany 2 goed word. Ik denk dat battlefield bad company 2 een hit word als er niet teveel glitches in zitten, en de choas niet te erg is.

Ik bedoel daarmee:

Geen spawnkillers
    Geen geglitchte lobbies
    Geen overpowerde voertuigen zoals chopper gunner
    Geen campers

De maps die ik gezien heb. Zijn aardig groot dus de kans dat je een tank om de zoveel seconden tegen komt is klein. Door de grote van de map zal een helikopter minder effectief zijn, en sniper meer aan de orde komen.

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof je het zelf? :lol:

12. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen killstreak awards dus waarom zou je gaan campen? muren kunnen kapot dus je kan van achteren komen. Dus JA.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Reken er maar op dat de eerste en laatste uit je rijtje er wel zitten. Als ik de kans krijg ben ik er een van. Als je niet schiet kun je ook niet scoren is het oeroude gezegde. Aan de andere kant kan ik ook wel begrijpen waarom je het niet leuk vind, heb er zelf ook vaak genoeg last van gehad. Spawnkillers en Campers ongeveer even gelijk bij mij. ;)

14. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk stel ik ook gewoon te hoge eisenO-)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het kan, maar het valt best wel mee hoor. Het zijn vooral Amerikanen die de neiging hebben. Dit heb ik althans gemerkt toen ik deel I speelde. Je moet dan gewoon proberen over dag te spelen, dan heb je van die Yanks niet zoveel last. :9

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vooral Amerikanen die spawnkillen? :confused:

En doe de startpost eens updaten! ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat denk jij dan door die speakers te horen. Echt, werd doodziek van die cdjkosfhnasdfgohewfh lijers. Heb dit met GOW 2 ook veel gehad. En maar lopen zeggen dat je dan een noob bent. Wie is hier nou de noob denk ik dan.

Ik ga wel weer ouderwets met jouw een paar potjes spelen, zolang je maar in mijn team zit. Ikke campen jouw rugdekking geven. Kan me namelijk nog een paar mooie potjes met jouw herinneren, vandaar dus. ;)

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Denk als je gewoon in een vast squad speelt je van 85% van alle opgenoemde problemen geen last hebt ;) Beetje slim met spawnen en klasses zijn en je zit altijd goed.

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom niet? In BC1 heb ik ook weinig tot geen last gehad van campers.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat verstaan jullie nou eigenlijk onder campers?
    In BF BC2 heb je veel grote oppervlaktes en minder kleine ruimtes ( lijkt me ;)) i.t.t. MW2, waar je in elk hoekje wel kan schuilen.

Dit laatste versta ik onder campen, echter het verdedigen van een vlag etc. vind ik niet onder campen vallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina