1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee ik bedoel; het zijn heus niet alleen maar Amerikanen die spawnkillen, Europeanen doen het net zo goed. :9

2. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi samengevat, ben het helemaal met je eens. :thumbs:

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Omg. En wat doet een sniper? die zoekt een goede positie om vandaar uit iemand te killen. Oftewel veel wachten en campen?

MW2 geen goede game???

4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Campen zie ik meer als iemand die in een hoekje zit van een kamer die constant door 1 deuropening zit te kijken. Een sniper kijkt rond en kan enkel mensen doodschieten die in het rondhuppelen.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, lees er maar overheen8)

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Wat ik van de beta kan herinneren is dat je ook in dit deel niet kan liggen.

Even geïnformeerd over de BC2 LE bij 12game, maar die krijgen h'm niet. Schijnt zo LE te zijn dat ie maar heel beperkt wordt uitgegeven :confused:

7. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snipen is heel iets anders dan in een hoekje liggen en wachten tot er iemand langskomt. Voor sniper is nog de zo nodige skills voor nodig. Campers no skill.

In modernwarfare 2 kan iedereen goed zijn. Iedereen een nuke halen via harrier -> chopper gunner -> nuke. Er zijn zoveel glitches en IW doet geen moeite om ze eruit te halen. Dus ja het is geen goede game vergeleken met call of duty 4 of 5. Ik zeg niet dat het niet leuk is. Het is wel leuk als je met vrienden speelt. Maar ik had er heel wat meer van verwacht:{.

Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor die 170 posts tot deel II doe ik ff geen moeite. Aan jouw de eer dus. ;)

9. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    'Nederland wordt steeds luier. Schrijf je nu in bij XBW en ontvang gratis eer'

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
  11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Een camper is voor mij niet een sniper die op wasteland in het gras gaat liggen. Een camper is iemand die in skidrow in een steegje gaat wachten:emo:

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    K moest hier toevallig vanmiddag aan denken, wat het verschil tussen snipers in BF & MW is. Ik denk dat het grootste verschil is dat je in MW dood kunt gaan van een kogel in je kleine teen, terwijl BF wat realistischer is. Kortom het loont gewoon veel meer om te snipen in MW, omdat er meer targets rondlopen die makkelijker te killen zijn. In BF moet je je echt strategisch opstellen en skills hebben, minder sproeiwerk..

Ik moet steeds aan E3 terugdenken, waar de pers schande sprak toen DICE heel brutaal zei dat de multiplayer van Battlefield Modern Warfare weg zou blazen.. Hier kwamen ze een dag later op terug toen, maar ze gaan denk ik echt gelijk krijgen.. Ligt ook aan EA, als ze die game net zo hypen als Dragon Age & Mass Effect gehyped worden dan kan het een serieuze kandidaat worden om MW de grond in te drukken..

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het dan juist beter om kills te maken met een sniper in BF. Weet je dat je het echt hebt verdient.

Verder zou ik nog maar niet zeggen dat BF realistischer is als MW wat hitdetector betreft. Dat hebben ze in deel één goed verneukt. Ik wil dus dat BC2 mij overtuigd dat ze het wel kunnen en een fatsoenlijke hitdetector maken.

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    BF heeft altijd al moeite gehad met hitreg. BF:BC was niets vergeleken met BF2 op de PC. Wat was dat een hel zeg. Eigenlijk opvallend dat ik dat spel toch 2 jaar heb gespeeld, oa op clanbase en ESL...

15. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Volgens de mensen die de beta hebben gespeeld schijnt dit stukken beter te zijn als in BC1, en dat neem ik ook graag aan als ik de filmpjes zo zie.

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb de beta mogen spelen en de hitdetectie is zeker verbeterd, alleen anders dan MW2.

Wat ik geinig vond is dat, na het veelvuldig spelen van MW2, het tempo van BC2 zo laag ligt. In het begin had ik echt zoiets van, wat lopen die soldaatjes onrealistisch langzaam.

Na een tijd de beta te hebben gespeeld, natuurlijk MW2 weer eens gepakt. Niet normaal hoe snel die soldaatjes daar lopen, gewoon onrealistisch :) Leek wel nog meer arcade dan pacman ;)

Daarna MW2 eigenlijk niet veel meer aangeraakt. Opeens ging ik me ergeren aan allerlei dingen, statische maps, ontbreken van voertuigen, campers en vooral de solistische gameplay van veel gamers. Ik vond dat pixeltje zoeken van MW2 opeens heel eenzijdig.

Waarschijnlijk ligt de gameplay van BC2 mij gewoon meer, ook kreeg ik het idee dat men net wat meer in het teambelang wil spelen, dan in MW2. Alhoewel er natuurlijk ook gewoon een hoop voor eigen roem gaan…

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nog 2 weekjes voor de demo, al zal ik daar waarschijnlijk amper tijd voor hebben door Mass Effect 2 volgende week :)

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee helemaal niet en zo is het ook helemaal niet bedoeld. Ik ben gewoon niet zo goed met die nieuwe lay out. Ik vind het zonde omdat voor die laatste 170 posts dan wellicht te verprutsen. Bovendien heeft DulleNL deze post voor mij gemaakt en daar sol je niet mee. :+

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kan niet wachten op de demo, het spel lijkt me zo tof.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nog ff over dat snipen, er is dus zo te horen/zien ook nog Bullet Drop en Bullet Travel Time. Denk dat het nog knap lastig word om strakke headshots keer op keer te krijgen op een afstandje.

Laatst bewerkt: 21 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina