1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Campen als sniper gaat sowieso lastig worden met de killcam.

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet natuurlijk ook wel samenwerken met deze "homo's" he? dus even over je fobie heenkomen.

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een killcam is wel handig ja.

In de vorige delen werd je zo vaak gesniped of gelocked..

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik ga denk alleen HardCore spelen. Heb begrepen dat de weapondamage daarin omhoog is gekrikt ?

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Natuurlijk zijn snipers irritant, het merendeel kan alleen campen en stil staande mensen dood schieten, maar er zijn ook mensen die kunnen killen als je in een turret zit, en voor die lui heb ik wel respect, die ander niet..

6. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus juist het probleem dude... Dat kan niet want het enige waar ze op hopen is dat ze een kill per 5 minuten krijgen, vet L33t AwEsOmE want ze gaan niet dood...wachtend in een bosje... 3 mijl van de crates.

Bij defence boeit het me niet zo veel, dan is het zelfs vrij nuttig i.c.m. motion sensors. maar bij attack is het erg egoistisch.

Als je bij attack wilt winnen moet je een team hebben met een paar assauts of spec's demo's en support bij CQC.

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd mensen die meteen op de crates afgaan.

Maar meestal zijn het sukkels die je meteen uit de attilerygeschut kniven etc..

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echt he, JDAM was zó geweldig. _O_

Op levels zoals Ascension en Over&Out is een sniper ook handig als aanvallende klasse hoor, ook mede door de motion sensors. Plant bom -> gooi een motion sensor -> het knife festijn kan beginnen. }:]

9. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je uit een chopper weten te schieten, dat is me nu 2x overkomen (in honderden potjes)

voor mij > :):
    Voor de sniper> _O_

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    :mad: Door jullie heb ik BFBC2 gepre-orderd. Jullie worden bedankt! :mad:

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Graag gedaan hoor, maar zo'n straf is het toch niet? Of moet je soms nog slagen voor het voortgezet onderwijs? :+

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    :+ Nee hoor, dat diploma is binnen (nog gehaald in Sneek :p). Zeker geen straf, tegen die tijd zal ik MW2 zat zijn en kan ik hier mooi verder mee gaan.

Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gehaald in Sneek notabena. Ben zelf een geboren en getogen Sneeker. Wij worden dikke squad mates. :+

14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Er zit een killcam in? Dat lijkt me nou weer minder. Je moet gewoon uit je doppen kijken.. als je niet weet van welke kant je neergeschoten werd dan heb je maar pech :+

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Wordt deze game regiovrij? Ik wil hem namelijk pre-orderen bij Gamehubs, maar daar staat er (nog) niet tussen :9.

16. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]z9LBrP8Q8IM[/yt]

Nice wapen:cool:!

[yt]gvcq78Eo5RU[/yt]

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er uit dat je niet meer je hele vijand hoeft vol te pompen, daar ben ik wel blij om *)

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er zo vet uit zien, en ik ga hem ook zeker halen als het online goed werkt.

Maar ik snap nu wel waarom ik in die oude shooters zoveel uur heb zitten, en de nieuwe mij niet of niet lang kunnen boeien.

Battlefield Vietnam was simpel. Iemand doodschieten 1 punt, een vlag pakken 2 punten en een teamkill -4.

Geen rare fratsen als pearks, killstreaks, killcams, levelen, squad geziek, lekker liggen, punten krijgen voor repareren ed, ga zo maar door.

Doe mij maar gewoon de old school gameplay. Ik maak mijn eigen squad wel. Ik wil geen punten als ik iemand zijn tank fix. Ik wil niks kunnen doen als ik dood ben, ik wil niet weten waar die sniper is, ik pak hem zo wel, ik wil kunnen liggen als ik bv achter een boomstam wegduik, ik wil geen icoontje boven mijn hoofd, ik wil mijn wapens niet upgraden, ik wil niet tot leven gewekt worden, ik wil het gewoon allemaal liever niet.

Al die zogenaamde ''verbeteringen'' hebben voor mij een hoop plezier weg gehaalt.

Maar goed, ik haal hem toch, ;-).

Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nou als je dat allemaal niet wil moet je hem echt niet halen.
    En als je hem haalt alleen op HC spelen.

En liggen?
    Dat heeft nog nooit in BF gezeten geloof ik.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Na een beetje zoeken ben ik hier een wapenlijst tegen gekomen. Ligt het aan mij of zijn het gewoon precies dezelfde wapens en hebben ze alleen de indeling van de classes en die special dingen erbij gevoegd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina