1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zegmaar geen verniewing wat de wapens betreft behalve dat ze wat van die extra's erbij hebben gedaan(die scopes zo te zien) en de verdeling is anders geworden.

    Valt me erg tegen:mad:
     
  2. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    het is toch typisch een teamspel? en ik zou best wel Haggard of Sweetwater willen spelen hoor :+
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nou de singleplayer niet hoor, ik weet niet of je BC1 gespeeld hebt, maar die singleplayer was nou niet echt geschikt voor co-op. Zou een hoop aanpassingen vereisen, dan heb ik liever dat ze de tijd dat dat zou kosten spenderen aan de multiplayer, die een veel hogere replay-value heeft dan een co-op singleplayer.
     
  4. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had heel graag wat nieuwe wapens gezien, nu lijkt het meer allemaal van hetzelfde.

    Brachten ze BF2 maar gewoon op de Xbox uit.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    snap het alleen wel waarom ze geen andere wapens hebben gedaan..
    Het is niet zo dat de legers die ze nabootsen ook ineens andere wapens hebben genomen..
     
  6. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon wat andere wapens toevoegen? als unlocks?
    De wapens in deeltje 1 vond ik nou niet betaald het toppunt.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Denk het niet, tenminste als ik de video's bekijk. Misschien dat de beta spelers hier definitief antwoord op kunnen geven? :)
     
  8. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette single player filmpjes trouwens _O_


    In de beta kan je grenades niet cooken, in neem aan dat dit in de full ook niet kan.

    De wapens zijn hetzelfde maar ook weer niet. Alle stats zijn verbeterd.
    De wapens hebben geen 60 rounds meer maar gewoon 30 of 20
    Sounds en sommige skins zijn ook anders.
    M16 in BC1 was full auto in BC2 is hij 3 burst
    AN94 in BC1 was full auto en nu in BC2 is hij 2 round burst.

     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh:eek:! In dat filmpje van die M16 Gameplay is die toch automatisch?
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    lijkt wel zo ja maar hij tapt geloof ik gewoon heel snel.
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kan je hem op auto zetten en op burst fire. In het echt kan je hem volgens mij ook nog op Single Shot doen. In de game America's Army kon je hem serieus op die 3 standen zetten, goede zaak vind ik dat.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben heel veel wapens die 3 standen.
    Persoonlijk vind ik dat burst zwaar irritant.
     
  13. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Zer0ch@0s
    Volgensmij kan dit niet!, niet in de beta en niet in full

    (Er bestaan IRL idd versies van M16's die over full auto beschikken, M16A3 bijvoorbeeld)

    @ Flix
    Heeft een wapen burst IRL? -> dan ook in BC2
    Dus de M16 met 3 round
    AN94 2round
    M93 3 round (pistol)
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe een wapen burst kan hebben IRL:+

    Want hij kan toch geen kogels tellen fso8)!
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou dat niet kunnen?
    |:-
     
  16. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0


    ;)
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan is het mechanisme ingesteld om bij elke keer dat de trekker is overgehaald 3 kogels erdoor te pompen.
    Dit hebben ze gedaan omdat een (groot?) aantal soldaten uit paniek de neiging hadden om in één keer hun hele magazijn leeg te schieten als ze onder vuur kwamen te liggen.

    Ikzelf vind het gay en super irritant werken in shooters. Nu kan je niet meer heel accuraat een enkele kogel schieten door licht de trigger in de drukken.
    Wat je ook nog wel eens ziet in games dat een wapen met burst mode sneller schiet als full auto als je heel snel achter elkaar de trigger overhaalt.
    Hopelijk werken ze dat wel een beetje goed uit.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.489
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Zolang je kunt wisselen tussen single shot en burst maakt het van mij niets uit.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.309
    Leuk Bevonden:
    4.770
    Volgens mij kon dat in Bad Company I niet. Vergeet trouwens niet dat er maar een enkel wapen was dat burst had. De meeste waren single of multi shot. ;)
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.308
    Leuk Bevonden:
    369
    Hier even een kleine samenvatting van het interview van gametrailers en wat we een beetje kunnen verwachten *)

    Singleplayer
    In de singleplayer van Bad Company 2 zul je spelen met hetzelfde team als in het eerste deel, wat betekent dat Preston Marlowe, Sergeant Redford, George Haggard en Sweetwater allemaal terugkeren. Jij zal opnieuw als Preston spelen, en dus geen directe controle hebben over de rest van de groep. De humor die de groep in Bad Company 1 bracht zal weer aanwezig zijn, al wist men wel te vertellen dat de situaties waarin het team terecht komt deze keer een stuk serieuzer van aard zullen zijn. Nieuwe locaties die je in het 10 uur durende avontuur zult tegenkomen zijn onder andere Alaska en de jungles van Zuid-Amerika.

    DLC
    Plannen voor DLC heeft ontwikkelaar DICE al. Men is van plan veel gratis content uit te brengen, maar ook content waar betaald voor moet worden staat momenteel in de planning. Wat er precies in deze pakketten zal zitten is niet bekend, maar uitbreidingen voor de multiplayer, zoals nieuwe wapens en maps, liggen voor de hand. Troedsson liet weten dat er voor deze uitbreidingen goed naar de community geluisterd zal worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina