1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohja heb het net even nagekeken, en ja die zijn voor de gold-edition / rank 25

2. Xboxninja

Xboxninja Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Check zijn Rainbow six 2 review, classic.

The story in this game is typecal Tom Cruise story like the other games like Tom Cruise Ghost Recon and Tom Cruise GRAW, and Tom Cruise Splinner Sell. It got lots of tecnical words and Raidars and lazer pointers and maps and that's pretty much the whole story. You play as Bitchop who is a mean dude and plays by the rules and he been betrayed by some hipspanic guy who was also a Rainbow Bright. Then you (Bitchop) goes hunting down vazquez or diaz or whatever his name is and you chase him to Casta Rico which is the tropikal part of VEGAS and then you kill him and that's pretty much it.

Tom Cruise, =D

3. Xboxninja

Xboxninja Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    mensen die samen willen spelen? Stuur bericht aan Xboxninja999 zodat ik me friendslist kan opschonen ;)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik snap wat jullie bedoelen met lag , heb vanavond geen normaal potje kunnen spelen.

erg kut aangezien gister alles prima was :mad:

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat denk ik niet gezien er ook heel wat mensen zijn die er geen probleem mee hebben. als het aan de engine zou liggen zou iedereen dat probleem moeten hebben lijkt mij.
    en gezien het feit dat sommige mensen de ene dag wel kunnen spelen en de andere dag weer niet lijkt mij toch echt dat het probleem bij de servers ligt.

6. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    yo xboxninja dat ben ik wel van plan k? ;)
    ja die ruk ea server hahaha, ik kan het niet meer met je eens zijn :9
    vette game, vandaag zag ik iemand met een soort apperaatje in zijn hand waarmee hij een bom op de weg liet ontploffen, weet iemand welk wapen dat is...? alvast bedankt! :)

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat het niet gewoon een mijn die geloof ik door de demo kan worden unlocked?

8. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is C4.

9. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    ok thx mannen,
    had al eerder een vraagje gesteld; hoe werkt dat locken precies :9 ik weet niet wat het is of hoe het werkt. dat locken met een sniper op een tank ofzo. ik vat het niet xd

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kunt als sniper een verrekijker kopen (unlocken) waarmee je tanks kunt locken (door er op in te zoomen met je verrekijker en de rechtertrigger in te drukken)

doe dit lang genoeg en je mag vervolgens je missile van bovenaf met de rechterstick je doelwit in sturen :D

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb vandaag mijn code binnengekregen van play.com voor de sniper. Helaas heb ik het spel zelf nog niet binnengekregen! :+

12. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    gforce....

bij welke provider zit jij???

zit zelf bij chello (1,5 up en 8 down) en heb wat ik nu geloof ik 23 keer heb aangekaart precies hetzelfde.

toch doe ik hem voorlopig niet weg in de vorm van een enkeltje vuilnisbak.
    ik speel eerst de single player uit en kijk met een week of wat wel weer eens of er een update is.
    denk zelf persoonlijk dat ea een capaciteits probleempje heeft en de drukte gewoon nu niet aan kan.

blijkt dit niet zo te zijn dan vermaakt ik mijzelf nog eenmalig met de disc op een niet nader te omschrijven manier.:)

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn live doet het eindelijk weer\o/ dus kan nu ook spelen.

Dus als mensen mij willen toevoegen om een leuk potje online te knallen, zou leuk zijn *)

tis toch stuk leuker om met NLers te spelen;)

14. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    beukert, als het aan hun servers ligt dan had ik het toch ook moeten merken? ik speel da laatste paar dagen gewoon zonder problemen!

en 3 uur single player? dat is echt gelul gforce_0/

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

dat dacht ik dus ook in eerste instantie , maar gister was de verbinding voor mij ineens ook heel slecht terwijl daarvoor alles prima werkte,.. ik denk dat EA de kinderziektes er nog niet uit heeft

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, het ligt gewoon bij EA. Afgelopen week kon ik gedurende één dag met geen mogelijkheid online komen, en sindsdien werkt het bijna uitstekend. Een enkele keer duurt het even wat langer om verbinding te maken, of krijg je een vage foutmelding. Mja, zo'n beetje alle grote en minder grote multiplayer games hebben met dergelijke problemen te maken gehad. Leuk is het natuurlijk niet, maar zo is het (bijna) altijd al geweest. :)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nu gaat het weer als een trein :) zal wel zijn omdat er weinig mensen zo vroeg online zijn

18. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de site van BC heeft EA aangegeven dat ze weten dat er veel mensen zijn met dit soort problemen en ze zo snel mogelijk iets zullen doen

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Source: http://www.n4g.com/xbox360/News-162599.aspx

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    "have you tried turning it off and on again?"

dat is natuurlijk geen workaround ,..

Topicstatus: