1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    maar het werkt wel.

    heb dit al meerdere malen gedaan sinds dit soort problemen elke keer voor mij en veel anderen het complete spelplezier weer weet te verkloten.
    blijft natuulijk prutswerk aan een kant als er zelfs na een beta test (die ik ook heb gedaan) en een redelijk lopende online demo dat dit soort problemen zo groots de kop opsteken.

    check de forums,lees wat rond en kom erachter dat het hier niet om een paar spelers gaat.
    hoop voor iedereen en met name voor de mensen achter deze game dat dit soort fratsen niet al te vaak meer voorkomen want voor een hoop mensen kan dit zomaar eens de bekende "druppel" zijn om nooit meer iets uit deze stal te kopen.
     
  2. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    THX! :)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het werkt alleen in de zin dat jij het later weer eens probeert,.. .is gewoon tijd rekken
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toch maar even aan de single player begonnen en na ca. 1,5-2 uur ben ik o de helft van lvl 4. In totaal zijn er maar 7 lvls. Ik heb dan wel alle collectables en een paar goud stukken. Als je van objective naar objective gaat zonder gold of collectables kun je 3 uur wel halen hoor. Ik speel btw op Normal.

    Verder heb ik uit gevonden dat bij een "X" op de map een wapen / gadget ligt en als je een ijzer bord ziet met het embleem van "Acta Non Verba" erop ligt er ergens goud in de buurt. Ik ga dadelijk in mijn 2e run ff al het goud op halen. Misschien dat iedereen hier kan posten waar hij goud gevonden heeft?
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet mijn mening herzien.De mp van dit game vind ik maar niks.je moet allemaal je kogels opdoen voor iemand sterft en tegen een tank kan je niks beginnen ook als je binnen staan dat helpt niet want alles gaat kapot.Sommige maps zijn gewoon te groot en dan respawn je met u teammaat maar ook dat is slecht want als daar juist een ontploffing is ben je weer dood.ze hadden beter gedaan dat je 5seconden niet geraakt kan worden.Het beste wat je kan doen in deze game is ergens in een hoekje zitten en snipen of wachten tot er iemand voorbij loopt.Maar dat is niks voor mij.Ik ben graag midden in het gevecht maar dat is in dit game onmogelijk.Battelfield 2 op pc vind ik toch nog de beste in de reeks.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  7. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg mijn xbox-live account niet 'gelinked' aan mijn ea-account.

    Ik klink op de link https://profile.ea.com/linkexistingpersonas.do en geef hier XBOX en mijn gametag in, ook krijg ik een mail met info.

    Alleen blijft de site maar onderstaande aangeven:

    We’re sorry, but it looks like no Xbox Live Gamertag or a PlayStation Network name has been linked with your EA Account.

    Iemand een idee wat ik fout doe?

    Patrick
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ligt aan EA je moet geduld hebben...
     
  9. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem inmiddels 3 dagen in huis, en 3 avonden non stop gespeeld.
    Voor mij is het de eerste live shooter die echt lekker draait, geen lag gezien in 3 dagen, geen lange wachttijden tussen de potjes, gewoon knallen!
    Ik kan me wel voorstellen dat voor mensen die van COD4 afkomen de tanks en voertuigen in het begin overweldigende tegenstanders lijken, maar na een avondje oefening kun je met de meeste classes een tank aan, de unlockable gadgets zijn hier de sleutel. Als support is het zelfs relatief eenvoudig een helicopter neer te halen met je machinegun.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Net wat filmpjes gezien hiervan, damn geinig, zulke filmpjes maken je echt geinteresseerd in zo'n game
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zat ik ook nette doen, allemaal filmpjes van snipers enzo.

    Komt die nieuwe mode via een patch of via marketplace ??
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Single player heeft ook geen lag....
     
  13. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ja dat snap ik , ik had het natuurlijk over de multiplayer, de singleplayer is geen "live shooter", heeft geen "potjes" , geen classes en heeft ook geen unlockable gadgets 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was ook sarcastisch ;) Ik heb ca. 50 mp games gespeeld en iedere game had lag. Niet dat het altijd evenveel is of dat het erge lag was maar iedere keer was er wel iets. Iedere game wel een moment van: wat een bullshit. Als jij zegt dat je geen lag hebt gehad, kijk je niet goed of weet je niet wat lag is.
     
  15. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon geen lag, daar kan ik heel simpel over zijn, af en toe zie je wel iemand anders laggen, sporadisch iemand die niet dood wil, ook al raak je hem vol, maar dit is echt incidenteel, voor mij iig. niet voldoende om het spel te verpesten.
    Ik ben echt extreem allergisch voor lag (en de andere nadelen van een p2p hosting systeem), en was om die reden een beetje uitgekeken op live games, BF:BC is echt een verademing.
    Ik beweer trouwens niet dat jij geen problemen hebt, EA heeft zelf toegegevn dat ze er zijn, maar ik kan je verzekeren dat ik ze nog niet gezien heb.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja als iemand anders lagged dan is er toch lag. Daar heb ik het ook over. Niet of je zelf lagged maar of er dus lag op de server is.
     
  17. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zie ik zo weinig dat ik dit toch wijt aanproblemen met router/NAT ik ben het in een dikke 20 uur online tijd hooguit 2 a 3x tegengekomen,beduidend minder dan in welke game dan ook die ik ooit gespeeld heb over live.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kom alleen maar andere spelers tegen die lag hebben. Shotgun over 50 meter, 100 kogels krijgen en gewoon doorlopen, Halo zwaard aanval messteken en ga zo maar door. Alleen zijn voertuigen effectief hiertegen.
     
  19. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is heel vervelend ja, je leest er ook best veel over, misschien toch een compatibiliteitsprobleem met bepaalde modems/providers ofzo?
    Hopelijk lossen ze het op.
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Gister het spel gehaald, heb nu ongeveer 9 uur online gespeeld. En zelf heb ik nog helemaal geen lagg gehad. 1x iemand tegen gekomen wat lagg had.. Zelf speel ik het zonder problemen ;) Wat is er nou eigenlijk allemaal precies vrij te spelen? en wanneer krijg je dat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina