1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Normaal haal ik ook altijd in de winkel. Nu had ik het gedaan voor de extra gun en meteen heb je de game een week na de release....
     
  2. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    het cheaten is ook weer begonnen zag ik net8)

    een gast in mn team had een score van 12310...

    wat een held:b:
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm paar potjes en je bent rank 25
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu rank 13 maar het begint enorm traag te gaan nu
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maar heb je je pre-order nou niet gecancelled dan bij play.com?

    Nou dit is de eerste keer dat ik iets gepre-ordered heb. Ik wilde het spel hebben, dus ik dacht als ik het daar doe dan heb ik meteen die extra gun erbij dus.

    Ik vraag me ook af hoe dat kan hoe sommige mensen zoveel punten hebben. Ik keek laatst een keer bij de leaderboards, en de nummer 174 oid, had iets van 300.000 punten, en hij had toen 10 kills en 39 deaths.

    Maar je moet toch ook nog medals en zo halen om rank 25 te behalen?

    En nog een vraagje in het algemeen: Wat heb je nou precies aan dog-tags? Is dat ook voor ranking of wat? En worden al je dog-tags afgepakt als je geknifed wordt of alleen je eigen huidige?
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Gistermiddag nog wat SP gespeeld (wil die toch eerst ff uitspelen voordat ik vol op de MP gaat :D) en ben nu volgens mij bij Ghost Town maar ben er nu wel meer dan 10 uur aan kwijt hoor ....

    @Gforce

    ik dacht dat jij het spel had terug gebracht :confused: als je hem toch weer gaat spelen zal ik je ff toevoegen. Had jij trouwens niet UPC als provider ? ik wil nl gaan overstappen maar als jij die probs hebt dan blijf ik wel bij Tele2 want ik heb nergens last van.

    @ vibuthi

    zet in je gebruikersinstellingen hier op de site je gamertag dan kan iedereen je gewoon toevoegen ;)
     
  7. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een tijdje gespeeld met Ralluf, maar er waren wat problemen met voicechat: We konden elkaar niet horen, ook al zaten we in dezelfde squad, zie ik iets over het hoofd? moet ik een knop induwen om te kunnen praten?
    Ook private chat werkte trouwens niet naar behoren. (Zou dit ook aan het spel kunnen liggen? ik gebruik private chat vrijwel dagelijks, maar heb nog nooit meegemaakt dat het niet werkte)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    daar zijn idd al meer probs mee met die chat
     
  9. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    gister Rank 13 geworden :)
    vandaag 'proberen' 20 te halen.

    Maar wat pro Evo al zegt, gaat nu stuk langzamer |:-
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Gisteravond paar leuke potjes met Vibuthi gespeeld :b: De voice-chat werkte idd bijna niet tot helemaal niet. Private-chat werkte minder als normaal, maar nog steeds redelijk hoorbaar. Jammer dat we maar met zijn 2e waren en zich verder niemand gemeld had om paar potjes mee te doen =(
    Hopelijk vanavond beter? Ik ben er weer op vanaf 20;00u. Voeg me maar toe voor diegene wat mee wilt doen ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij was helaas al betaald en verstuurd....

    Kreeg geen tegoedbon of geld terug en verder was er niks wat ik wilde. Heb toen besloten om hem te houden om iig de SP uit te spelen. Had er 5 uur over gedaan op normal met alle collectables. Heb nu 3 maps op hard gedaan en al het gold gevonden en ben ongeveer 8 uur in totaal daarmee bezig geweest. Ik heg geen UPC.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  12. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Gistermiddag gespeeld, gelijk online, geen problemen

    Elke keer als ik nu een server wil joinen lukt het niet ( en ik heb niks aan mijn netwerk-instellingen veranderd ) ik krijg dan een bericht: The game appears to be unaivaible, please try again later, en dan gelijk daarna het bericht: Connection to game has been lost, please check your network connection and try again

    Maar ik zou niet weten wat ik moet veranderen, aangezien hij het gisteren gwoon deed, en ik sindsdien niks aan mijn netwerk-instellingen veranderd heb...
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het al gepost is, sorry :) Blijkbaar is het probleem dus bij bepaalde type xbox consoles en ligt het niet aan verbindingen etc. Naast dit nieuws bericht is er ook een leuke item over deze game te vinden op de begin pagina van gamekings

    Bron:http://www.gamekings.tv/index/nieuws/ea-op-de-hoogte-van-battlefield-bad-company-360-lag-problemen/
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Gadsakke het begint al weer. :mad: Mensen die de game verzieken op deze manier: (niet lezen als je van plan bent het ook te gaan doen)

    Meteen als de game begint in een apc springen, als een achterlijke naar de basis rijden, eruit springen, 5 C4's op een Gold Crate plakken en ... Boem! Dag krat, dag gametype!
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    ? ik snap niet wat daar mis aan is,.. als verdediger ben je toch veel sneller bij de crates en kun je ze toch proberen tegen te houden?

    wat is er mis met rushen?
     
  16. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Raak ik in MP gister eindelijk een heli met die laser designator, gewoon uit de lucht. Krijg ik die achievement niet !:confused: bleek dat het in SP moet
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Omdat je geen kans hebt om het tegen te houden. De meeste lopen het hele level rond en doen dit geintje dan van achter. Je hoort niets en opeens is je crate weg. No fun at all. De game gaat om de gevechten en de punten die je daarbij haalt. Wat heeft het voor zin om te rushen? Je krijgt geen extra punten en dus verlies je alleen maar punten door het zo snel te eindigen.
     
  18. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0

    Als jij zorgt dat je met je automatische shotgun of m60 klaar zit, zijn dat easy kills voor je ::D
    Het spel is niet voor niets opgedeeld in attackers en defenders, als je bij defence zit, is de bedoeling dat je de boel verdedigd.
    Wat inhoud dat je met het grootste gedeelte van je team in de directe omgeving van de crates bent, en een klein groepje ervoor zorgd dat artillery en snipers worden uitgeschakeld en misschien wat afleiding creert.
    Het probleem is echter vaak dat iedereen dat kleine groepje wil zijn, en je met 2 a 3 man achterblijft om de crates te verdedigen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, meteen rushen in het begin is alleen haalbaar als de defenders gewoon niet opletten in het begin. En zo een ramp is het ook weer niet. Als dit gebeurd moet je snel reageren en terug trekken naar de volgende crates.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt ook gewoon met een tank op een crate schieten om het was damage te doen.....dat is juist de objective van de game....of het nu C4 is of iets anders je moet toch nog steeds verdedigen. Verder kost het meer tijd om 5 C4's te planten als dat je de bom armed.

    De bedoeling van de game is toch te voorkomen dat ze de bom armen en niet wachten tot hij gearmed is en dan defusen? Daarom sta je op defense...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina