1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    lag in de demo had ik ook, maar niet meer in de full game
     
  2. NoToRiOuS NL

    NoToRiOuS NL Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    goedemorgen mensen,

    ik reageer niet speciaal op 1 bericht hier het is niet persoonlijk maar wat kunnen die gasten hier zeiken en zeuren zeg!
    bf badcompany is 1 van de beste games tot nu toe en die serverproblemen zijn er met elke game geweest kijk alleen maar naar COD4 die game heb ik bijna weggegooit omdat die servers ook bagger waren!
    ik heb het spel ook al wat eerder dan de meeste hier ik test die games altijd van te voren uit voor een bepaalde game shop. ik ben nu ook al rank 23 ofzo geloof ik maar in ieder geval mensen niet zo zeuren er komt een update aan aankomende week als het goed is: in de update komt de game mode conquest, clan support en maybe ook grotere squads.
    tot slot nog een tip voor de noobs hier!!!!!
    als je met bad company niet kan verbinden met multiplayer probeer dan eens op dat moment je profiel sign out en dan weer sign in. bij mij en mij homies werkte dat wel dan kom je meteen online als het goed (wij testen dat en het werkte bij alle 10 de mensen die het getest hadden).

    nogmaals het is niet persoonlijk bedoeld maar kom op gassies beetje verder kijken dan je neus lang is.

    greetz notorious nl
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    doh ik zat net even op internet te zoeken naar welke maps in de MP zitten kom ik op dit :+:

    [yt]jxbWI0Pev84&feature=related[/yt]

    ik ben gerickrolled, en jij ook! :+
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    ik moest toch eerst een DMZhost aanmaken voor mijn 360 voordat ik kon verbinden,.. maar ben helemaal met je eens dat bijna elke multiplayer game tegenwoordig kinderziektes kent.

    Misschien irriteren we ons er meer aan omdat de meeste van ons het spel toch echt gekocht hebben voor de MP :) bij CoD ben ik de eerste dagen toen het niet lekker liep me in de SP gaan verdiepen maar bij BF moet en zal ik online kunnen spelen :D

    Toch vind ik het ook wel terecht dat we klagen want je betaald toch aardig wat geld voor een product wat in eerste instantie niet levert wat het beloofd. Nu is het wel zo dat het voor meerdere games geld maar dat maakt het nog niet terecht.

    en mensen voor noobs uitmaken omdat ze een workaround niet gebruiken die toevallig bij jou wel werkt is niet lief :+

    btw, hoelang en je bezig geweest om rank23 te worden?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  5. NoToRiOuS NL

    NoToRiOuS NL Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    battlefield bad company

    over het algemeen kijken mensen niet eerst in forums ofzo en gaan ze maar aan klooien dus daarom zei ik dat.
    ik ben vanaf de 23e bezig met spelen en ik heb nu pas 1 keer gehad dat ik niet kon verbinden, vanaf die dag speel ik al online en de single player heb ik pas 1 keer gespeeld.
    maar dat van die update heb ik ook van verschillende forums en bij ea staat het ook aangegeven, voor de mensen die bij gamebattles staan ingeschreven daar kan je een petitie tekenen om dingen te laten veranderen in de multiplayer van battlefield.

    ik vind hoe dan ook dat je niet voor niets geld betaald voor een game als het in het begin nog niet allemaal 100% goed werkt, je kan sommige dingen gewoon niet voorkomen zoals een te kleine server dat vind ik wel amateurisch maar goed wat doe je eraan de game niet kopen? kom op zeg het is echt een topper.

    nog een tippie als je met je squad in zo een light tank zit dan kan je echt mega veel punten halen als je squad members de tank constant repareren en jij de kills maakt dan krijgt iederen van de squad die punten ook + je krijgt veel punten voor het reparen, wat je dan ook krijgt zijn ontzettend veel trophies zo hebben wij al een paar keer 2000 punten per match gehaald dan schiet je dus lekker heel hard omhoog. het enige waar je mee zit is de lasertarget van de sniper maar die kan je ook makkelijk ontwijken.
    zoals je dus net gelezen hebt het is echt een spel voor teamwork.
    je kan ook met je squad in de game gaan en private chatten met andere maatjes die jou spel ook gewoon kunnen joinen. het is even behelpen maar er is verbetering beloofd.

    al met al mensen kom op gewoon blijven spelen, als het online niet werkt zijn er nog zat andere top games op dit moment zoals ninja gaiden 2 en racedriver grid, grid is online ook echt een superspel.

    greetz notorious
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is dan ook niet voor n00bs gemaakt....ga maar weer lekker killcammen _0/ En CoD4 heeft net zo goed lag...
     
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ja das leuk ! puur voor de punten gaan ...... das pas echt teamwork...
    niet de bedoeling vh spel en je benadeeld de andere teammaten maarja
    jij hebt wel lekker veel punten en je stijgt snel met je rank ..... =(

    voor degene die het niet begrijpen , dit is niet positief bedoeld :lol:
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben pas een teamspeler! Ik zorg dat alle humvee's die door panne op de kop raken, gerepareerd blijven zodat ze naar de basis kunnen rijden! Dus krijg ik veel punten en toch echt teamwork :lol:
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    En bij COD4 spawn je niet op vreemde plekken wil je zeggen? :emo::emo:

    Je ziet wel waarvandaan je beschoten wordt, ik zie in ieder geval een "halve maan" op me scherm van de richting waarvandaan ik beschoten wordt. Lag = bij heel veel onlinegames in het begin, bij COD4 net zo goed.

    Wat Gforce al aangaf, veel plezier met je killcam dan :thumbs:

    Ik kan voorlopig niet op internet dus het zal de komende week vooral de SP zijn die ik ga doorlopen. Alle achievements maar ff halen offline :)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind de SP leuker als de MP. Ook al zou er geen lag zijn nog denk ik. Iig er staan wat guides online waar je het goud kunt vinden. Als je alle "+-jes" op de map af gaat heb je alle wapens wel.
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    :thumbs: .Welke rank ben je al door je prachtige teamwork ? :lol:
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    En ik ben class Support en schiet elke x me eigen maten half dood en lapt ze weer op , ook teamwork ! :lol:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    8 pas, maar ik doe dat dus niet :thumbs: Als ik zo punten moet krijgen kan ik net zo goed niet spelen....
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik doe dat ook niet.Als ik het spel moe ben wil ik dat wel is ene keer proberen.Ik zit nu rank 13 en het gaat traag vooruit nu.
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel Score Per Minute hebben jullie gemiddeld?
     
  16. NoToRiOuS NL

    NoToRiOuS NL Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    battlefield

    mensen mensen toch als je dat met die tank doet en je valt aan dan kan je toch meteen alles tegelijk doen die gold crates vernietigen en veel punten halen.
    maar goed iedereen heeft zijn eigen speel stijl he, ik heb trouwens nog geen last gehad van lag, 100 mb glasvezel verbinding he de echte gamer heeft een snelle verbinding.

    bij xmsnet kan je een verbinding aan laten leggen kost je 150 euro en dan heb je het eerste half jaar gratis internet daarna betaal je 35 euro dan heb je een 50 mb glasvezel verbinding.
    maar goed het is maar wat je er voor over hebt he......
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    30
     
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik ben nu Serg. First Class, ik weet niet welke rank dat is , maar heb het ook nog niet zoveel gespeeld en het zal me ook een worst wezen , het gaat mij echt puur om het spel en al die achievements ed zijn een leuke bijkomstigheid maar daar gaat ik niet echt voor.

    Score per min : 11.3 ... maar zoals ik al schreef ik speel nog niet zolang dus dan gaat wel beter worden hoor want zo slecht ben ik normaal niet

    Vanaaf tussen 22.00 en 23.00 uur zal ik wel weer gaan spelen, ik zie jullie verschijnen... of niet.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  19. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen die constant Humvee's repareren... Ik krijg er spontaan jeuk van! Daarom heb ik daar ook wel een teamkill voor over! }:]

    Ga naar het front! Daar hebben we je nodig!:thumbs:
     
  20. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb reactie van EA gekregen, ze hebben mijn account handmatig gelinkend aan mijn Gamertag en een mail gestuurd naar mijn OUDE (=onbereikbare) hotmail.nl. Mooie handige klojos daar.
    FF gereageerd en nu maar hopen dat ze het nogmaals willen doen.

    Patrick
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina