1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat verschilt sterk bij mij, want gisteren had ik een SPM van ongeveer 4 en na een paar potjes met een tank veel punten te hebben gescoord had ik weereen SPM van ongeveer 38 ofzo.

    Ik ben nu rank 18, en wel gewoon eerlijk gespeeld.
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik twijfel eraan om dit spel te halen :)
    Me geld bewaren voor op vakantie en daarna dit spel halen , of eerst halen en ietsjes rustiger aan doen op vakantie !?
    Kan iemand me proberen te convincen?
     
  3. NoToRiOuS NL

    NoToRiOuS NL Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    battlefield

    ik had toevallig gister ook eens op mijn spm gelet in 1 potje waar het echt lekker ging had ik een spm van 95,18.

    gasten als ik jullie was zou ik deze game zeker wel halen als je twijfelt gewoon doen joh tis de beste game tot nu toe!
     
  4. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een Live account hebt van 16+, dan zou ik em zeker halen, ben je niet 16+, dan zou ik em nog halen :p
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik speel alleen HARDCORE op COD4.......

    Bij Battlefield schiet je zoveel kogels op iemand's lijf en diegene loopt vrolijk gewoon verder, ik vind dat onrealistisch........
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Iees me reactie hierboven........
     
  7. NoToRiOuS NL

    NoToRiOuS NL Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    BATTLEFIELD

    als je nou is leert mikken op dat mooie ronde koppie dan vallen ze wel erg snel dood neer hoor!
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Moet je misschien eens proberen raak te schieten Oujdi.
    Echt veel kogels zijn er niet nodig weet ik met mijn demo ervaring.
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op het hoofd schiet van iemand is het gewoon 1shot-1kill. Ik weet zeker dat je sprayt, als je dat doet dan ben je inderdaad 100 kogels kwijt per persoon. Je geweer is moeilijk te controleren en je moet met burst schieten, korte tikjes na elkaar op je controller.

    Verder moet je dan lekker bij COD4 blijven. Deze games kan je niet met elkaar vergelijken, crybaby =(
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net voor het eerst online geweest met deze game en ook ik stoor me erg aan het gebrek aan samenwerking. Het spel lijkt nu zo doelloos omdat je maar wat in de rondte schiet. Maar als we ons allemaal zo storen aan het samenwerken is dat toch heel makkelijk op te lossen?

    als we gewoon elkaar toevoegen en dan potjes gaan spelen zal het echt wel goed komen:thumbs:

    dus wie geintresseerd is mag me toevoegen. Dan kunnen we spelen zoals het spel echt bedoeld is ;)
     
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies je moet bursten en ook richten op de borst - hoofd. Daar doe je meer dmge dan wanneer je iemand op de benen schiet dus ook meer kogels nodig heb. En dat is niet het geval in cod4 maar het is wel realistischer. Vaak genoeg heb ik bij cod dat ik mensen op de voeten/benen schiet uit reactie met als gevolg dat ze zo dood zijn

    Dus probeer dat maar is de volgende keer en kijk maar of het werkt :thumbs:
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Klinkt niet legaal gehaald. 1000 punten in 10 minuten zie ik niet gebeuren.....
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk via repairs in een lighttank ofzo, niet echt een glitch maar echt leuk om zo te spelen is het niet =(

    Ik ga veel liever 10x dood en 10 kills en dan vette gevechten aan het front bijvoorbeeld. Punten zijn leuk maar speelplezier vind ik echt heel veel belangrijker.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    altijd grappig mensen die woorden gebruiken waarvan ze niet eens weten wat het is.

    een n00b is iemand die nieuw is in een spel.

    Dus als jij 5 jaar counterstrike speelt en er komt iemand spelen die niet weet hoe een buy menu werkt dan is dat een Newby-->Newb--->n00b

    BF bad company is nog geen week uit en er wordt al over n00bs gepraat. Net als toen met cod4.

    Had em 2 dagen voor release dag en toen ik online kwam waren er ook al mensen die met n00b scholden
     
  15. NoToRiOuS NL

    NoToRiOuS NL Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook de kunst om dit tegelijk te doen he te vechten en snel de tank repairen als ie beschadigt is. als je dit goed kan doen met 1 of 2 squadmembers krijg je veel punten en kills.
    het is geen cheaten, zo is het spel ook bedoeld om goed samen te werken met je maten en veel te killen natuurlijk he.
    het lukt ook niet altijd ik heb ook wel is potjes dat ik echt maar 100 of 200 punten haal, maar soms heb je mazzel en haal je een monster score, en dan vind ik dat je dat met die light tank het makkelijkst kan halen.
    het is in ieder geval geen cheat ofzo!!!!!
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Echt? Dat wist ik niet........je weet dat dit waard al jaren lang voor een andere betekenis gebruikt woord toch. Iig bedankt voor het uitleggen want ik kan het woord al niet vinden in het woordenboek...|:-
     
  17. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan idd best hard gaan, ook het verdedigen van een basis met een paar man, voertuigen fixen, healthpacks uitdelen en af en toe zo'n hapklare brok van 3 tegenstanders ommmaaien met je m60 als ze door de deur komen kan echt heel veel punten opleveren.
    De artillery ook, ik ben altijd blij als ik die een keer leeg aantref, en als ik er eenmaal inzit, dan blijf ik waar ik ben :D
    (Ik vind het ook prima als er n ander inzit hoor, zolang hij maar raakschiet mag hij van mij het hele potje blijven zitten)
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  18. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    n00b betekent gewoon sukkel zeg maar, newb betekent nieuweling. n00b is wel afgeleid van newb maar niet in de betekenis zoals jij die voorschrijft.

    Maja, boeiend.
    Nu weer verder over hoe vet Bad Company is :thumbs:
     
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol als er iemand met dit spel door een deur gaat verdient hij het om neer gemaaid te worden. Tenzij de muren eromheen niet vernietigbaar zijn. Of geen explosieven heeft
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is weer meesterlijk net als bf2 op de pc nu maar hopen dat dat kleine beetje lag wat er af en toe is weg gaat , maar blijf dit zeker nog maanden spelen echt top
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina