1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je iemand killed met je knife krijg je zijn dogtag. Is zeg maar identiteitsplaatje van die speler. In het multiplayer menu bij stats staat een gedeelte speciaal voor al je dogtags.
    Voorderest kan je er niet veel mee.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt een achievement als je 5 en 50 verschillende spelers knifed.
     
  3. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Nee das voor de mensen die gekicked worden omdat ze te veel teamkills maken netzoals jij gisteravond Gforce :lol:

    maar ff serieus, ik heb idd nu ook al een aantal x (vooral gisteravond) gehad dat ik maar 1 of 2 teammaten had en de rest een stuk 5 - 8 .... .was dus snel voorbij zo'n potje :mad:
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja werd gekicked omdat ik te vaak die franse humvee glitchers had gekilled. Wel grappig was dat ik een keer met mijn tank tegen de humvee aanreed waardoor hij ontplofte en de driver een suicide kreeg en de 2 gasten die aan het repairen waren kwamen om in de explosie en dat was 2 teamkills :)
     
  5. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    hey mensen, is het misschien een idee om ergens een thread te maken waar degenen die willen battlefielden met elkaar, zich kunnen opgeven. dan kan je elkaar op xbox live toevoegen en lekker samen gamen?
    iig als mensen met mij willen battlefielden voeg me maar toe. gewoon DvD_NL
    kunnen we anders iets beginnen in dat xbox live gaming forum ofzo?
    laat maar weten als het een goed idee is ;)
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik vind het een prima idee :thumbs:
     
  7. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    goed ok. nou ik ga iig zo'n thread starten in dat xbox live gaming gedoe :9
    enne dan zie ik wel of er veel animo voor is. ik zal zo de link hier neerzetten... ;)

    LINK: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2871980#post2871980

    zal ik jou dan ook op de lijst zetten?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  8. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die qonquest nou?
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ja doe maar
     
  10. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb al 15 man geknifed en heb bij 5 man geen achievement gekregen hoor :mad:
     
  11. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Moeten wel 5 verschillende personen zijn :)
     
  12. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag nog even de singleplayer gespeeld, maar als je wat verder komt word toch wel erg duidelijk dat de A.I. van je tegestanders wel heel erg triest is, type: "we hoeven ze niet slim te maken , als we er gewoon voor zorgen dat ze altijd raak schieten".
    Ze trekken zich niets aan van bomen of struiken, en "zien" je altijd, waarop je direct getracteerd word op een paar kogels in je donder, terwijl jij niets kunt zien omdat er een half bos tussen staat.
    Je medestanders daarentegen zouden de spreekwordelijke "barn door" nog niet raken op 5 meter afstand.
    Toch een beetje jammer, besteden ze een keer wat aandacht aan de singleplayer, met een leuk verhaal enzo, en dan op zo'n goedkope manier de moeilijkheidsgraad wat opkrikken.
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vaak dat als er stuk of 10 a 15 man op me afkomen, dat de rest van het groepje niet eens schiet .. die staan daar maar wat >_<
     
  14. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Meest irri vind ik als je in een Humvee zit o.i.d. Dan staat er een met een rocketlauncher pal voor hem en hij doet niks met de machinegun op het dak.
     
  15. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, heb je een dorpje schoongeveegd, ben je op zoek naar wat wapens en dan kom je nog een stuk of wat gasten tegen die gewoon staan te staan.

    En 1 van je teammates schiet voortdurend met een RPG, tot je een tank tegenkomt, dan vind ie t wel welletjes en laat ie m lekker voor jou staan, ook al heb jij op dat moment geen explosieven bij.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  16. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    singleplayer enemies hebben gewoon een dikke aimbot :mad:
     
  17. Hawkins

    Hawkins Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff een paar mensen toegevoegd aan me lijst om mee te spelen. Accepteer ff, thnx
    Overigens mensen die willen gamen, voeg ff toe, wel zo gezellig met allemaal Nederlanders

    Ik ben op de momenten dat ea niet helemaal mee werkt maar met de singleplayer bezig. Speel hem op hard, ze lijken dan inderdaad net als bij cod op veteran in 1x op je harses te mikken. Heb ook wel een paar keer gehad dat die mannetjes ineens voor me neus spawnen of naast een rots een metertje weg ofzo.

    Multiplayer rockt wel hard hoor!
     
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Die AI in de SP is idd niet echt top nee , ook heel jammer dat je maten idd geen actie ondernemen op bepaalde momenten. =(

    Vind het ook jammer dat je niet zelf achter een gun kan zitten op een vehicle en dat 1 van je maten dan rijdt.

    En ook ik heb er een aantal toegevoegd aan mijn friendslist zodat we lekker in het NL kunnen gamen, ben er vanaaf misschien niet want het is mijn trouwdag vandaag :b: ... vrouwtje dus aandacht geven |:-

    :lol:
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ze niet zouden auto aimen was het al helemaal een lachertje. Heb nu 3 maps op hard en ben niet eens dood gegaan. Zelfs nu is het te makkelijk. Zelfs sniper doen gewoon standaard 60 damage op hard...
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Toch blijft ie wel leuk om ff te spelen , vind het ook niet heel slecht ofzo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina