1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik tot gisteravond ook niet, maar dan denk ik ook dat jij voor de patch het nog wel zult merken. ;)}:]

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jup, ik ben level 25, en ik heb nu ongeveer 2000 kills gemaakt.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nu al, die game is net een paar weken uit ofzo. ;):9

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    37000 punten haal je echt snel.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem vandaag in de winkel gekocht. Kon het niet laten. Ik kon meteen niet connecten met de EA-server. Meteen weer opnieuw geprobeerd, en toen was het wel gelukt. Man man man, ik ga eerst even een paar potjes op oasis ownen, voor mijn kill-death ratio en dan ga ik wel andere maps verkennen :+

Dus als iemand hem nog wil kopen. Voor 50 euro inclusief heb je een 100% nieuwe game. In de seal en als je wilt ook nog in de gesloten bubbelenvelop. Check mijn sig.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat boeit een K/D ratio? En zeker als je hem op die manier moet halen....beetje jammer

7. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ach ik heb gister ook hetzelfde gehad als Gforce , 3 potten achter elkaar niet bij elkaar in het team maarja zulke kleine dingen vind ik geen 'last' zeg maar ;)
    veel lag en niet kunnen joinen e.d. is wat anders want dan wordt je echt benadeeld.

Idd , lekker belangrijk een K/D ratio. Je gaat toch gewoon voor het spel/gameplay :confused:

het enige wat ik belangrijk vind is dat ik zo weinig mogelijk teamkills heb (al kun je er soms niets aan doen) en dat ik het spel leuk mee speel al heb ik maar 3 kills ofzo ...

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik heb 'm net maar weer uitgegooid... alleen maar lag en beroerde hit detectie. Vier schoten met een m95, waarvan 2x in het hoofd en 2x borstkas: gebeurd niets, maar hij weet mij met een side arm vanaf zo'n afstand te doden met één schot? 8)

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Kan een beetje een onafhankelijk type me nu vertellen: "To buy or not to buy"? Ik houd van vrijwel alle spellen, dus ook fps als Halo en CoD4. En aangezien ik eigenlijk nog nooit een Battlefield heb gespeeld, weet ik ook niet echt wat te verwachten.

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik vind het echt vet als je een airstrike inzet als je arabier bent. De hele zin klopt gewoon*) en ik kan het verstaan ook. ;)

11. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    @ Ypuh
    wat je kan verwachten? totale chaos en bommen die je om je oren vliegen en dat je snel wegrent als er een tank aankomt, de grijns op je gezicht als je een sniper een mortal stike op zijn donder geeft8)

maarja dan is gewoon mijn korte mening ik zelf van de singleplayer gewoon kut vette lag, hard mode is te makelijk enz. maar online is gewoon briljant het is gewoon waar je meer van houd van call of duty of de chaos in Bad company.

12. Xboxninja

Xboxninja Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zegt hij ?:p

13. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    agabaragabara chiem
    agabara choem

denk ik;)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat heb ik dus iedere game. Zelfs als ze stil zitten....

15. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    wat dacht je van

Download demo!!!

speel de demo. kijk wat je er van vind, wij kunnen alleen maar zeggen dat we het leuk vinden/ of niet. maar wij weten niet hoe jij het gaat vinden

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel meteen de beste map.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat heb ik dus nooit. :9 Headshot is gewoon altijd headshot (altijd als ze stil zitten). En met de M95 is vaak ook de borst, 1 shot 1 kill.

18. frank1982

frank1982 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook problemen gehad met het linken van mijn gametag aan mijn EA-acount. Ik heb via de support van de site van EA de vraag daar neer gelegd en toen hebben ze het gefixed voor me.

Dus voor diegene die het nog niet gelukt is zou ik dat eens proberen.

Succes

19. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het nou dat je bijna nooit via de headset contact heb met andere mensen uit je server? ik hoor echt bijna nooit iemand, is dit door de connectieproblemen?

20. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    veel mensen die geen headset dragen?
    als ze wat zeggen zie je rechts boven in het scherm lichtblauwe letters oplichten, met de naam van degene die praat uit je SQUAD. je kan alleen chatten met mensen uit je squad

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina