1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vanmiddag online gespeeld. nergens last van , geen lag, geen rare dingen(zoals hierboven uitgelegd) word en kon ook gewoon mn squad mates horen
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Is er een update geweest of zo? Battlefield voelt wat "anders" sinds gisteren toen ik hem weer eens opstartte. Ik kan mijn vinger er niet opleggen. :'-(
     
  3. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    de site ligt er nu uit voor oderhoud dus dat kan het ook zijn ze zijn gewoon met de servers aan de gang
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb je niet gewoon een hele hoge ping? dit klinkt echt als lag :confused: , als ik met een sniper schiet komt de kogel gewoon gelijk aan, en wat jij over die laser op je tank verteld klinkt ook als lag, in jouw ogen was je mischien al de hoek om, maar voor de tegenstander nog niet.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm, net kreeg ik ook weer elke keer network connection lost etc.. Ook zijn alle ranks en stats "gewist".
     
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook niks meer bij mijn trophies en awards
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kom dr zelf niet eens in...
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nope ping test altijd goed. Heb zelfs mijn ping naar de Battlefield servers getest en die was 104ms. Met die laser kon ook geen lag zijn aangezien de ronde nog geen 2 seconde oud was. Tevens kan de mortier en de sniper ook geen lag zijn als de targets gewoon 5/10 seconde stil zitten. Lijkt vaak of mijn hits gewoon niet gedetecteerd worden om één of andere reden :mad:

    Heb eerder het idee dat het mijn mijn 360 (drive) of disk te maken heeft. In de demo had ik nergens last van en die draaide natuurlijk vanaf de HDD. Zou dat mogelijk kunnen zijn? Bij andere games heb ik echter nergens last van...
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2008
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Gisteravond had ik ook zo nu en dan geen stats, connectie was er wel alleen ik moest de 360 ff uitzetten en later weer opgestart en toen had ik me stats weer terug.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    klinkt toch eerder alsof er qua routering iets niet helemaal jofel gaat, heb je al eens geprobeerd een DMZ host aan te maken voor je xbox360?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Allang. Speel al vanaf day1 met DMZ host. Alles werkt perfect en heb bij iedere andere game een super verbinding...het heeft echt iets met de game of met de NAT verbindingen tot de server van de andere personen te maken.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    heb je misschien verschillende subnetten op je lan?

    als de hit detection host-side is kan de NAT van de tegenstanders toch niet in jou nadeel zijn als jij goed naar de server routeert?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee ook niet. Dus kan het ook niet zijn. Het probleem ligt waarschijnlijk ook bij de host of mijn 360. Kan toch niet zijn als iemand stil in de artilery zit en ik een mortier erop gooi hij gewoon niet geraakt wordt? Ook het kanon werd niet geraakt. Zelfs bij de 2e poging helemaal niks. Als iemand stil zit dan kan het toch niet aan hem liggen of aan een verbinding...?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zou je zeggen, daarom dacht ik ook dat er wellicht iets mis gaat in de routering tussen jou en de server waardoor jouw acties blijkbaar niet goed geregistreerd worden,..


    gekke is wel dat het alleen bij deze game is (toch?)

    vriend van me had iets vergelijkbaars met COD4,.. om 1 of andere vage reden moest hij 2 a 3 keer zovaak raak schieten als de rest om een kill te krijgen, we hebben van alles geprobeerd maar zijn er nooit achter gekomen wat nou de oorzaak daarvan was.

    stomme is dat je, als je zeker weet dat jouw setup goed is, er voor de rest geen zak aan kan doen :/
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar was ik al bang voor. Ga het eens met een andere 360 en andere game proberen. Kijken of dat iets helpt. Raar is gewoon dat er stationary objecten zijn die ik ook niet kapot kan maken. Heb zelfs een keer gehad dat ik geen bom op de crate kon plaatsen. Alsof die crate er helemaal niet was. Moet toch server-side zijn dan of niet?
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dit spel is zeer vet alleen soms beetje te frustrerend.
    als ik met een spec ops gun op iemand schiet gaan ze maar niet dood. heb net een volle clip ik iemand geleegd vanaf 2 meter. weet zeker dat ik raak schoot want hij stond stil en op iemand anders te schieten, maar hij ging maar niet dood:confused: hij daarintegen schoot maar 3 kogels en ik was wel dood.
    en al dat soort dingetjes.. ook lijkt het als we met 5 man in een kamer staan en er kom 1 granade binnen vliegen ben ik altijd de gene die dood gaat:confused:
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Zulke dingen lijken mij ook altijd te overkomen. Ik moet als Assault-zijnde complete ladingen in iemand raggen terwijl de tegenstander mij weet om te leggen in 5 kogels max. :'-(
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm.....

    Net eindelijk voor het eerst een normale game kunnen spelen. Had ik 51/4 (helaas net geen full deck) en 1388 punten. Helaas werd ik aan het begin van de volgende game meteen gekicked ><
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jaaaa vreselijk hea..
    had dit net ook weer. ik was assault, kwam 1 on 1 gevecht terecht met een spec ops. ik schoot 30 kogels en hij was niet dood. hij deed toen 1 klein salvotje en ik legde het lootje|:-
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is met gta IV ook zo, erg jammer indd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina