1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt op omgebouwde Harvest Day voor conquest

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, lijkt heel veel op Harvest Day. Ik vind de vlaggen er wel gaaf uitzien moet ik zeggen.

Heb er wel zin in.. Iets meer teamwork georiënteerde games! Hopelijk dan ook gelijk die soort van clan functie.. Dan mooi paar maten optrommelen om squads te vormen. :)

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ziet er indd nice uit! :D Alleen loopt m'n gold zaterdag af ... dus dat word alleen al voor conquest mode een nieuwe kope (:

Laatst bewerkt: 23 jul 2008
  4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders problemen met vastlopers?

Heb 'n compleet krasloze cd, maar hij loopt regelmatig vast..

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nope. BF:BC is een van de weinige spellen op mijn xbox die nog niet vastgelopen zijn. Free roaming games lopen vaak vast bij mij. En laat dat mijn favo genre zijn.

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de laatste tijd veel online gespeeld met wat Nederlanders, weet niet of ze hier ook zitten maar veel ervan wel.

Veel praten ook terug hoor, maar soms is het jammer dat er zo weinig gezegd wordt, misschien verlegenheid ofzo? Gewoon praten met die hap, ik heb alleen soms wel last van mijn headset die het dan neit goed doet. Irritant :eek:

7. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    @Loonens

ik kon je vannacht slecht horen idd (beetje zacht)

8. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Conquest! Kan ik deze game ook weer eens spelen. Goldrush vind ik geen bal aan, veredelde deathmatch. :{

9. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    doe t de demo multiplayer het nog ? i.v.m. unlocken wapen of kan dit ook gewoon met de originele??

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha in die text balk boven in staat nu: the conquest mode is allmost here

11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kwam niet door BF:BC dat m'n 360 vastliep, heb een RRoD (wel gekregen tijdens BF:BC maar het kan altijd gebeuren dus tja, gelukkig niets gebeurt met de cd, nog steeds perfect krasvrij!). Nu 20 dagen wachten (eerst op UPS, dan op terug sturen).. Zucht!

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Even een vraagje:

Ik moet nu nog 7 wapens en 5 goud. Probleem is echter dat ik in het laatste level zit, Ghost Town, en je daar een kutrit onder artillerievuur hebt. Nou was de vraag of ik ook tijdens die rit, of een ander bijna niet te overleven stukje op voet, af moet stappen van de auto en op zoek moet gaan naar goud en collectitables? Ik wil namelijk heel graag die zeven wapens en vijf goud, want dan heb ik ze allemaal. Ik miste een wapen in de missie voor ghost town, maar het bleek dat ik er nog zeven moest en die kon ik ook allemaal nog krijgen in de laatste missie, vandaar. Dus als iemand mij kan vertellen of ik in de hele missie op mijn gemak die 7 en 5 dingen kan zoeken zou dat wel fijn zijn? Vertel met dan ook gelijk maar even of ik nog iets anders moet weten en of ik tijdens die hellerit van de auto af moet stappen, wat je dus niet gaat overleven. ;):eek:

13. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    @Yellow 13

Er zijn sites waar dat op staat, ik heb zelf hier in deze topic de links geplaatst met daarop mappen waar alle wapens & goud liggen ;) ik weet ff niet meer welke links het waren maar ff googlen en je komt een heel end.

zie hier je antwoord :

dus als ik het goed begrijp dan komen de DEMO servers nu beschikbaar voor de Full version zeg maar :confused:

gisteravond trouwens na een lange tijd volop lag gehad en zo zwaar dat ik ermee ben gestopt en ik heb al een dag 2 a 3 last dat ik hij niet gelijk schiet als ik mijn schietknop indruk :mad:

/Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken ipv dubbel te posten. ;) -/-Alonso

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2008
  14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080

De same-old problems met de EA servers enzo weer dus... -zucht-

Je zou denken dat een rijk bedrijf als EA zoiets wel netjes zou oplossen, maar blijkbaar niet :mad:

Heeft de PS3 dezelfde problemen met de online, of erger, of beter!?

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gisteren begonnen op Easy, was wel zwaar makkelijk dus denk dat ik vandaag opnieuw begin op Medium. Tot nu toe vind ik hem wel vet, wel weer jammer dat er geen subtitels zijn, je kan niet altijd iets verstaan in games en dan zijn subtitels toch wel zwaar handig.

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb op de PS3 de laatste dagen nergens last van. Eerder wel wat lag gehad maar het gebeurde maar een enkele keer dat het daardoor onspeelbaar werd.

17. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft volgens mij met de dog tags te maken. Bij een bepaald aantal krijg je tijdelijk lag (vraag me niet waarom). Ze hebben er een oplossing voor bedacht, maar die haalt het probleem niet volledig weg.

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met Solarity (met een cijfer maar weet niet welke letter het was ;)) en het was lekker gezellig moet ik zeggen. Ook al ken je elkaar niet, binnen 5 minuten ken je elkaar alweer beter en kan je best leuk samenspelen.

Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig wel wat vaker voor de kills ga, onbewust ga je daar toch voor, ook al gaat het niet zo lekker bij de crates bijvoorbeeld. Hopelijk komt Conquest inderdaad snel, nieuwe mappen hoeven voor mij niet echt, mogelijkheden genoeg. Hoewel nieuwe mappen altijd welkom zijn natuurlijk :)

Ben vanavond laat (+22:30) denk ik wel weer online, ik nodig gewoon iedereen uit die BF:BC aan het spelen is om in een squad te spelen. Zo heb je de grootste kans om samen in een squad en team te komen.

M60 is trouwens echt masterlijk, de SVV ofzo ook. Jammer dat je M95 zo langzaam laadt, vaak duikt de tegenstander dan weg en is de health weer vol -> Assault/Support

19. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet wachten op conquest, daar heeft tenminste ieder team een gelijke kans om te winnen.

Speelt hier trouwens iemand met de F2000 assault rifle? Dit is namelijk m'n eerste battlefield game, dus ik kan hem niet krijgen, en ik wou even weten of hij goed is. Ik heb hem wel eens een keer geschoten door een kit van iemand anders op te pakken, en hij ziet er goed uit. Jammer dat ik doodging voor ik er op iemand mee kon schieten.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind hem persoonlijk de minste AR. Hij is niet slecht maar de andere zijn beter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina