1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, thanks.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb 2 vraagjes :)

1. Is de Conquest mode er al?
    2. Is hij online moeilijk als je niet goed bent in shooters?

3. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Nee :mad:
    2. Als je niet kan richten haal je natuurlijk niets uit.

4. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0

1. Nope
    2. Gewoon sneaky zijn en goed om je heen kijken dan komt het wel goed

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij is een stuk moeilijker als andere shooters. Zeker als je niet echt weer wat je doet. Echter pik je het best snel op en is het verstandig als je niet veel shooters speelt om je tot 1 class in het begin te beperken.

6. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik vaak een support met MG36 heerlijke combo ;) Veel heal punten en af en toe een kill met Mortar Strike of MG36.

Af en toe ben ik Demolition , wat me dan erg opvalt is hoe beroerd je mede Support spelers zijn. Nooit of zelden krijg je een medikit als je voor ze staat en liggen ook nergens in het speelveld......irritant.

Terwijl je met healen ook 10 punten en squad members 15 punten kan verdienen.....makkelijk verdient toch?

Zal ik maar de juiste Support uit blijven hangen ;)

7. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie ik inderdaad veel gebeuren. Ze moeten toch wel een groot geel knipperend kruis op de radar zien? En dan heb je ook nog een een kruis naast je gamertag, en sta ik voor een support gastje te springen en tegen hem aan te lopen om duidelijk proberen te maken dat ik healing nodig heb. En zelden hebben ze door dat ik healing nodig heb, en soms schieten ze me ook nog dood. Een van de grootste essenties van support is de mogelijkheid om anderen te healen.

En het rare is, dat ik assault ben geworden (met de auto-injector) vooral vanwege dit probleem, en nu komen ze voortdurend op me afrennen met health packs.

Soms speel ik zelf support, op de correcte manier, en dan rennen gastjes met grote gele knipperende kruizen regelmatig van me weg.

8. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    he jongens heeft 1 van jullie toevallig ook last van meer lag dan gisteren?
    anders ligt hier ergens het probleem
    tnxxxx

9. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag nog niet gespeeld ----> WERKEN ;) Zal het vanavond eens proberen.
    Heb sinds de launch al geen last van lag. Het niet kunnen inloggen op EA-servers vind ik een stuk vervelender :mad:

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nog een paar vraagjes :)

1. Zitten er veel gadgets in de game?
    2. Kun je hier ook van die turrets bouwen? Dus van die kanonschieters enzo :D
    3. Heb je ook luchtaanvallen en dergelijke?
    4. Hoeveel maps zitten in de game?
    5. Veel mensen online?
    6. Gaat het ranken snel?

Dat was het wel :)

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    1) hangt er vanaf wat voorn gadgets je bedoelt, verwacht echt geen james bond horloges etc. wel is er C4, anti tank mine etc...
    2)nee dat kan niet, maar die staan er wel ruim schoots
    :cool:meeste mappen hebben een artillerie kanon die je kan besturen, als support klas kan je een mortar strike oproepen en als sniper kan je met een laser dasignator op tanks mikken en dan komt er een raket uit de lucht die je zelf moet besturen
    4)geloof 7 oid
    5)ja heeel veel
    6) de eerste ranken gaan redelijk snel, en als je gewoon goed speelt gaat het helemaal snel(lees: veel objectives opblazen/verdedigen)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bijna klaar met de SP, tot nu toe zwaar vette Singleplayer. Multiplayer is een en al lag bij mij, met andere games nergens last van maar hier is het enorm. Tot nu toe geen een keer een match gespeeld zonder lag.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zitten die 5 extra wapens die in de gold edition zitten (en in de gewone editie geunlocked kunnen worden) ook al in de demo?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, geloof t niet (je ziet ze geloof ik wel op het selectiescherm maar je kunt ze niet unlocken)

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dus in de volledige versie zitten 25 unlockable wapens?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    al moet je wel aan bepaalde voorwaarden voldoen wil je ze allemaal unlocken, zoals de demo gespeeld hebben, 2 oudere BF games registeren op battlefield.com etc

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2 oudere hoeft niet. Deze en 1 andere is ook genoeg ;)

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat een onzin :confused: Echt weer EA =(

Dus dan zou ik een oud BF spel moeten kopen? :confused:

20. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zojuist de single player uitgespeeld en vind het wel een aardige game. Iets te simpel imo.

Wat vooral heel vreemd was bij mij net, is dat ik de helicopter van die legionnaire neerhaalde met de laser designator maar de achievement "One in a million" niet unlockte. Ik baalde dus al enorm dus ik het nog maar een x proberen. Na nog een keer of 5 geprobeerd te hebben weer raak en nu gelukkig we de achievement. Alleen zag ik nu dus de helicopter ontploffen in de cut-scene, en vervolgens vliegt hij weer vrolijk boven me =\

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina