1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    De laser designator, is dat dat vreemde balletje? :+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb die heli gewoon neergehaald met m'n bazooka, fuck die achievement. :+

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zijn die "find all 5" wapens eigelijk ook op een andere manier te unlocken? want ik wil die sniper wel graag hebben, alleen geloof dat pre ordere beetje moeilijk gaat nu:+

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij door rank 25 te behalen. :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1e try. Best makkelijk. Als je dood gaat spawn je weer helemaal in die tower waar je de "Top of the World" achievement ook haalt. Daar komt de heli dan ook heen en blijft onder het balkon hangen. Easy kill dan :)

6. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg niet, ik had hem ook graag geprobeerd. Ik heb Battlefield wel gepreorderd, maar je krijgt hem dus alleen als je hem preorderd op een bepaalde site.

De wapens die je unlocked door rank 25 te behalen of de goldversie te kopen zijn weer andere.

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar dan zijn die 5 wapens dus niet meer te halen? :'-(

8. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope...
    Echt weer zo'n stomme EA actie. Het Gaat hun echt 101% om het geld, en het find-all five programma (ook zo achterlijk om dat zo te noemen) is niets meer dan promotie. Erg frustrerend dus...

Alleen voor de sniper moet je trouwens pre-orderen, voor die andere 4 moet je iets anders doen.

Laatst bewerkt: 28 jul 2008
  9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En waar staat wat je daar voor moet doen? :)

En idd, EA zijn echt een stelletje geldwolven ;) Klotebedrijf :) Maar ze maken af en toe wel hele vette games :+

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Demo gaat zo ook een keer offline. Verder werkt de stats online kijken ook nog steeds niet dus je kunt er nu nog maar 3 halen en de findallfie site gaat zo ook offline.

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    De demo gaat morgen offline :mad:

Maar welke 4 dingen moet je dan doen voor die 4 wapens?

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kijk maar op findallfive.com geloof ik.
    ik heb er al wel 2, die van de demo en registreren op die site, heb dat alleen maar gedaan omdat ik mn stats wel is wil zien.
    puur omdat ik er gewoon tegen ben om mensen op hun kop te laten staan voor wat xtras...
    maar je hebt in die bovenste wapen balk(onderste zijn de unlockbare wapens), heb je de standaard wapens, maar dan ook nog 2 "blaco" rijtjes die je door de find all 5 gedoe krijg maar ook via de gold edition of rank 25 bereiken.
    mijn vraag is nu, krijg je die find all 5 wapens ook @ rank 25 of alleen die andere?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1. Rank 4 in de demo
    2. Registreren voor de nieuwsbrief
    3. Een game online spelen en dan op de site je stats checken
    4. Veteraan worden (dus eerder 1 of meerdere BF gespeeld hebben)
    5. De game pre-orderen.

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 4 wapens unlocked, behalve de sniper want ik heb het spel niet gepre-ordered.

Dus de stats checken op de site werkt wel bij mij in ieder geval.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Werkte alleen in het begin. Later kon je de gamertag niet meer aan je account koppelen.

16. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 2 rijtjes die je kunt unlocken, maar niet met unlock punten.

1 van die 2 rijtjes kun je ALLEEN unlocked door de gold edition te kopen of rank 25 te halen. Het andere rijtje kun je ALLEEN unlocken met het find all five programma.

Ik heb trouwens het probleem dat als ik mijn gamertag wil koppelen aan m'n EA account, ik deze foutmelding krijg: System Error. Try again later.

Alleen ik ben nu al bijna een maand aan het proberen, op verschillende internet connecties en verschiilende computer, en een combinatie daarvan, maar deze foutmelding gaat maar niet weg.

En het raarste is, dat als ik een willekeurige gamertag opgeef om te linken, ik een melding krijg dat er een mail is verzonden met instructies hoe de gamertag te linken.

Heeft iemand anders dit probleem ook (gehad)?

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft bijna iedereen gehad. Is nog steeds niet verholpen.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat is dan wel erg sucky want die sniper is de enigste van die wapens die me wel chil lijkt. en het is dus nu onmogelijk om die te krijgen..

lekker bezig EA zuig ons maar helemaal leeg|:-

19. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb 4 wapens van het FindallFive Program. Sniper misgelopen door niet te preorderen....jammer dan.

Vindt het eigenlijk schandalig dan een uitgever (EA) zo iets bedacht heeft. Is een preorder van game A meer waard als game die je gewoon in de winkel oppik? Nee, vinnik dus niet.....:mad: (Special editions met jas, tas, boek, beeldje niet meegeteld;) )

Als je level 25 wordt MOET alles geunlocked worden, zodat de preorders hun "speciale" status kwijt zijn.

Vinden jullie 20 - 25 euro extra betalen voor die 5 wapens waard (Gold Editon)??

Laterrrrrrrrrrrr

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gold edition wapens krijg je ook als je rank 25 krijgt. Daar hoef je geen 25 euro extra voor te betalen.

Probeer james.wellburn@play.com even te mailen. Misschien kun je op 1 of andere manier (zelf creatief zijn ;)) van hem nog een code krijgen. Ik heb er iig ook twee gekregen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina