Wat wil je niet snappen eigenlijk? Het idee van het spel is dat je als verdediger de 2 golden crates verdedigt. De aanvallers moeten die crates destroyen en dan krijgen hun daar hun "base of operations".
Op dit moment verschijnen er weer 2 golden crates die je als verdediger moet verdedigen en als aanvaller moet destroyen. Deze zijn echter een stuk verderop in de map in meestal achter de vorige basis van de verdedigers. Op deze manier heb je altijd het gevecht in een bepaald gebied. De rest wordt "out of the combat area" genoemd en als je daar langer dan 5 seconde bent dan ben je dood.
De grootte van de mappen ga je waarderen als je het concept snapt. In BF2 en BF1942 waren de maps minstens zo groot en daar was het echt geweldig spelen. Het is juist de bedoeling dat je met voertuigen, heli's, boten e.d. de basis van de tegenstander binnenvalt. Niet lopend met je M16 van de ene kant van het level naar de andere. Dan snap je het concept gewoon niet.
Dus als je in teamverband speelt, ga je met 2 squads (bijvoorbeeld) aanvallen. De ene links en de andere rechts. Zo pak je ze aan. De communicatie kan inderdaad beter, hoewel ik hier 0,0 last van heb gehad. Ik denk toch echt dat je in het menu een squad moet maken met 3 andere friends uit je lijst. Zo kan je goed communiceren en kan je goed met elkaar samenwerken.
Wie zit er te wachten op een duitser die je toch 9 van de 10 keer niet verstaat? Ikke niet in ieder geval.
Nog even reageren op alle lag-problemen. Ik heb gisteren van 9 tot 12 online gespeeld en echt geen enkel moment lag gehad. Ik heb in het begin wel men router even gereset, misschien heeft dat ermee te maken?
Laatst bewerkt: 27 jun 2008