1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    alleen eergister kon ik er een paar uur niet op, maargoed dat was voor de release.. gisteravond en vandaag gespeeld en het loopt top! geen lag meegemaakt..
     
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat een onzin omdat de maps zo groot zijn geeft ze dat het recht om de rest dan maar leeg en kaal te maken.
    Maak dan de maps iets minder groot en dan heb je nog gigantische maps en maak iets meer detail in het spel.
    In dat level met die haven ook, het gevecht is helemaal aan de andere kant van de map en in de haven zie je echt helemaal niemand, ja leuk die grote maps maar je gebruikt de helft ervan niet.
    Nee voor mij is dit niet de game waar ik op had gehoopt kom op een squad van 4 man die je niet eens kan inviten ze komen er gewoon niet in.
    En het zou wel leuk zijn als je deze 4 man ook eens zou kunnen horen maar ook dat is teveel gevraagd.
     
  3. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin? Je heb gewoon te maken met beperkte rekenkracht van de console. CoD 4 gebruikt deze spaarzame recources om onzin zoals banken en ander interieur toe te voegen aan huizen. BF biedt een vernietigbare omgeving en grote uitgestrekte maps mét bestuurbare voertuigen.

    Dat jij aan de verkeerde kant van een map gaat lopen klooien omdat je het spelconcept niet snapt, daar kan Dice niks aan doen. :lol:
     
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja dus ze maken de levels zo groot ook al is het de bedoeling deze niet te gebruiken, ja klinkt erg logisch wat je zegt.
    En ja ook al is het gevecht aan de andere kant van het level so what, je kan toch niet in teamverband werken omdat die chat zo verschrikkelijk slecht is dus wat heb je dan aan dat spelconcept de meeste gaan toch gewoon voor de kills_0/_0/_0/
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game inmiddels een aantal dagen en ik vind zowel de singleplayer als de multiplayer echt heel erg tof! Leuke maps trouwens in de multiplayer. Online werkt hier gewoon prima.
     
  6. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij het spelconcept enigsinds snapt dan weet je dat de plaats van actie zich constant weerlegd op de map, van basis naar basis. De gehele map wordt dus wel gebruikt echter niet contstant en tegelijkertijd. Met de komst van de Conquest spelmodus in de komende patch wordt de gehele map wel gebruikt omdat dan elke basis overgenomen kan worden.

    In BF kan je werken met squads van vier. Binnen deze squads kan je prima communiceren.

    En dat puur voor de kills gaan is bij CoD 4 zeker niet zo.. _0/
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga hem vandaag ook maar halen, kan de verleiding niet weerstaan. :9
     
  8. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt hem dan ook op het PSN, had in de demo totaal nergens last van. Op Live werkt ie nog niet vlekkeloos.

    Wel een hele leuke game waar ik nog vele uurtje zoet mee ben O-)
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Als ik deze topic zo lees heb ik het idee dat niemand het doel van Battlefield snapt... waar de reeks vandaan komt.. know your classics.. check battlefield 1942. Het is juist de bedoeling lekker groots.
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je niet snappen eigenlijk? Het idee van het spel is dat je als verdediger de 2 golden crates verdedigt. De aanvallers moeten die crates destroyen en dan krijgen hun daar hun "base of operations".

    Op dit moment verschijnen er weer 2 golden crates die je als verdediger moet verdedigen en als aanvaller moet destroyen. Deze zijn echter een stuk verderop in de map in meestal achter de vorige basis van de verdedigers. Op deze manier heb je altijd het gevecht in een bepaald gebied. De rest wordt "out of the combat area" genoemd en als je daar langer dan 5 seconde bent dan ben je dood.

    De grootte van de mappen ga je waarderen als je het concept snapt. In BF2 en BF1942 waren de maps minstens zo groot en daar was het echt geweldig spelen. Het is juist de bedoeling dat je met voertuigen, heli's, boten e.d. de basis van de tegenstander binnenvalt. Niet lopend met je M16 van de ene kant van het level naar de andere. Dan snap je het concept gewoon niet.

    Dus als je in teamverband speelt, ga je met 2 squads (bijvoorbeeld) aanvallen. De ene links en de andere rechts. Zo pak je ze aan. De communicatie kan inderdaad beter, hoewel ik hier 0,0 last van heb gehad. Ik denk toch echt dat je in het menu een squad moet maken met 3 andere friends uit je lijst. Zo kan je goed communiceren en kan je goed met elkaar samenwerken.

    Wie zit er te wachten op een duitser die je toch 9 van de 10 keer niet verstaat? Ikke niet in ieder geval.

    Nog even reageren op alle lag-problemen. Ik heb gisteren van 9 tot 12 online gespeeld en echt geen enkel moment lag gehad. Ik heb in het begin wel men router even gereset, misschien heeft dat ermee te maken?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de dubbelpost. Maar wat me ook opviel bij de unlocks was het volgende....

    Er waren 5 wapens waar bij stond: Find all five.
    Deze wapens kun je dus op die 5 manieren unlocken.

    Dan heb je nog 5 wapens waar bij stond: Only included in de golden edition or unlocked @ rank 25. Dus dit zijn compleet andere wapens dan de find all five wapens.

    Beetje jammer, ik had verwacht dat het 5 dezelfde waren en je die gewoon meteen kreeg in de golden edition.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat is toch ook zo? Dat dacht ik tenminste van wel... Niet dus?

    Maar ik hoop echt dat hij vandaag binnenkomt vanuit play.com. Dan ga ik meteen naar de multiplayer. Ik heb alleen zo'n gevoel dat de singleplayer gaat lijden onder de vette multiplayer.
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, kijk maar es bij de unlocks.

    Ik ga de SP ook niet spelen. Dit is een game die ik puur koop voor de MP.

    Volgende week ben ik echter een week afgesloten van Live (overgang naar nieuwe huis -> kutziggo weer niet goed geregeld :mad:), dus misschien dat ik het dan een kans geef :D
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, heb de 360 versie van de game. :) Maar op Live werkte de game gisteravond gewoon prima bij mij.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toch maar terug gebracht. Gister nog een aantal uur gespeeld maar de game loopt niet lekker. Veel lag en squads slaan nergens op. Zit ik in licht blauw met 1 andere speler en donker blauw heeft 10 spelers....dus ik moet de hele tijd blijven lopen.

    Deze game heeft samenwerking nodig en dat is er niet. Kan wel eens mensen hoor maar niemand zegt iets. Behalve als de game afgelopen is als ze op de tegenstander moeten schelden. De lag in de game komt doordat er te veek mensen spelen die de NAT niet open hebben staan. Had BF MC nog even geprobeerd en daar gaat gewoon iedereen na 2/3 kogels dood. Nu moet ik met een LMG wel eens 50 kogels schieten voordat iemand dood is (en soms gaan ze na 1 schot dood...) Verder heb ik vaak het idee dat als ik iemand dood schiet hij veel te laat pas dood gaat. Dat ik nu nog eens 30 kogels verspilt heb omdat hij al niet meer terug schoot.

    Maar goed misschien wordt het nog gefixed. Voor nu wordt de game gewoon verneukt door mensen met slechte verbingen (K-Mart) en mensen die te lui zijn hun routers in te stellen. Helaas weer een kans gemist. Verwacht echter dat de game over een maand nog maar een 1/10 van de spelers heeft. Hoorde zoveel mensen online klagen :mad:
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoor hier nu verschillende meningen. Ik heb zelf de demo gespeeld en het leek mij dus echt een top spel. Wat ik persoonlijk nog leuker vind dan COD4 (die ik trouwens wel helemaal grijs gespeeld heb). Ik wou hem zelf vanmiddag gaan halen. Ik koop hem zowiezo meer voor het online concept. Nu ik hier hoor dat er veel lagg is, begin ik zelf heel erg te twijfele. Is het die 65 keiharde euro's wel waard? Even jullie mening zodat ik met een gerust hart naar de winkel kan gaan:)
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    De game terugbrengen een dag nadat hij officieel is gelaunched in NL? Tja, als je niet eens geduld hebt snap ik het ook niet meer.

    ELKE game heeft in het begin last van lag en andere problemen online. Heb je je regio niet toevallig op Amerika staan ofzo? Bij de GT of je hotmail account of weet ik het wat? Dat je amerikaanse games joint ofzo?

    Jammer dat de game bij jou zo verneukt speelt.....Verder nog niemand gehoord die deze problemen heeft dus ik twijfel echt of de problemen niet gewoon aan jou liggen...

    @ Ralluf
    Ik heb helemaal nergens last van en 3 vrienden van me ook niet. Koop de game gewoon, als er problemen zijn worden die echt wel opgelost. Als er één ontwikkelaar is die goede patchondersteuning heeft dan is DICE het wel :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Kan iemand misschien de plus en de minpunten noemen ?
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ook gisteren nergens last van gehad gewoon een top spel !
     
  20. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe switch je van wapens per klasse ? (dus naar een ander assault wapen bijvoorbeeld)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina