1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

ik heb daar geen ervaring mee (ben namelijk al een ouwe lul :+)

maar in het xbox live networking forum zou je wel mensen moeten kunnen vinden die dezelfde problemen gehad hebben

bijv in deze thread:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=113452

2. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ken ik al, laatste reply is van mij, maar de oplossingen die daar staan werken niet =(

Maar ff terug naar mn vraag: Is het spel het waard om em alleen de kopen voor de SP?

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet doen. Niet nieuw in ieder geval. 2e hands een keer kopen voor de SP zou ik nog wel doen maar dit is echt een MP game.

Ze leggen wel de nadruk op de SP en zijn erg trots dat deze erin zit maar BF is altijd al een MP game geweest.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee 3 uur en je bent er door heen.

5. Xboxgamernr1

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, bedankt voor je advies.

Ik had een ideetje over mijn probleem, zou het helpen als ik de ''Initial Setup'' zou laten doen (eerst mn HDD eruit natuurlijk) zodat die parental controls weg zijn, of zou dat niet helpen?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dan zou ik toch eerder bijv voor The Orange Box gaan ofzo,.. battlefield is groot geworden door zn multiplayer

het kan toch niet zo zijn dat jij niet op LiVE komt,.. heb je de klantenservice van Microsoft al s gebeld? of laten bellen door iemand van 18 :) om je probleem voor te leggen

7. Xboxgamernr1

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm... geen gek idee inderdaad, om iemand te laten bellen die 18 is. Thanks ;)

EDIT: Mn moeder heeft net gebeld, zegt ie gast dat k een nieuwe SILVER gamertag aan moet maken en dat ie dan wel werkt, ....kut gast, met silver kun je toch niet online.. sukkel :emo:

Andere oplossing was een nieuwe EA account aanmaken, maja, mijn gamertag is al in gebruik bij een andere EA account meneer, van Fifa 08 :emo:
    En hij blijft volhouden dat ik mn leeftijd gewoon zo kan bewerken in mn gold abonnement :emo:

EA sucks, dit jaar dus geen EA spellen meer kopen.

Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    juist werd ik zo goed als zot van de mp.Ik maar 10 kogels afschieten op ene en hij loopt naar mij en kilt mij met zijn mes.en op een andere schiet ik heel mijn geweer leeg hij 2 kogels ik dood.en met een tank had ik juist hetzelfde.Daar had ik gisteren geen last van

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja ik werd altijd gekilled door shotgun van 50 meter en Halo zwaardaanval knives....volgens de meeste is dat geen lag lol.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wow, een SP met een lengte van maar liefst drie uur. Een nieuw record! 8)

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je eerste post in dit topic en dan komt er zoiets, ken je de game(-reeks) überhaupt wel? :{

Verder heb ik toch echt geen lag problemen. En al had ik ze wel -> bij GTA4 konden de PS3 bezitters niet eens online in het begin. Die brengen GTA4 toch ook niet meteen terug? Dit is bij heel veel grote online games op de dag en in het begin na de launch/release...

EDIT: Zo beter donker wonder? :+

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Onzin.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is niet alleen de lag en zijn meer dingen. Verder houden ze GTA4 natuurlijk ook nog oor de SP en deze game niet.

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke niet dan? Ik heb het hier over de ietwat grotere games he, niet over kleine games waar je 1vs1 speelt ofzo.

- GTA4
    - MGS4 Online Beta
    - COD4 rond de kerst
    - Halo 3
    - PES08
    - Frontlines Fuel of War (nog steeds laggy)
    - Saints Row

Maar daar komt allemaal verandering in zodra er meer en meer servers online komen.

15. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    :eek: heb jij hem al uitgespeeld in 3 uur terwijl je hem ook al terug naar de
    winkel hebt gebracht :lol: ik ben bij level 3 of 4 ofzo en vind hem vrij pittig want ik kwam gisteravond al ergens niet meer verder :mad:
    nou ben ik ook geen expert ofzo en hij staat gewoon op normal

Hoe dan ook zou ik hem wel kopen al is het alleen voor de SP :D

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PEs 2008
    Saints Row
    GTA4

Zo even wat games die nog steeds niet fatsoenlijk online te spelen zijn...het is dus niet altijd zo al heb ik wel vertrouwen in Dice.

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wederom, GTA4 heb ik nu geen problemen mee. Vaak zat dat ik met 8 man een GTArace heb gedaan zonder moeite. Het is eerder de framerate die minder is ;).

DICE staat bekend om de vele patches die ze uitbrengen, dus ik denk echt niet dat dit lang zal duren.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik wel, gespeeld vanaf de eerste BF 1942. Jij ook?

Als ze dan toch aandacht schenken aan de SP, maak het dan tenminste van een fatsoenlijke lengte.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij GTA4 heb ik ook nooit problemen gehad maar er zijn nog steeds veel mensen die geen games kunnen joinen. Als jij geen problemen hebt betekend dat niet dat ze er niet zijn hoor ;)

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, vanaf 1942 ben ik erbij. Maar het kwam een beetje niets-toevoegend over zeg maar ;)

Natuurlijk kan de SP altijd langer maar bij andere games zoals COD4 (sorry voor de vergelijking mensen :'-() is de SP ook veel te kort.

Ga je BF:BC kopen trouwens? :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina