1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Battlefield: Bad company

    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Electronic Arts
    Ontwikkelaar: Digital Illusions
    Genre: 1st Person Shooter
    Release: Reeds verschenen

    XBW Gamepage


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Gametrailers.com Review:
    [gt]35710[/gt]

    Gameplay-montage:
    [gt]34799[/gt]


    Deel 1
    Deel 2
     
  2. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zeg 1 ding al heb je xbox live moet je deze game zeker kopen, hij is echt het vetst online maar de singleplayer is dan ook best wel buggy.
    heeft iemand een idee wanneer die patch komt ik had hem een paar dagen na de launch verwacht 8)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb mijn game toch verkocht. Online blijft hij bagger en heb geen zin om op de patch te wachten aangezien deze mijn probleem niet zal oplossen. Ook vrienden die de game gekocht hebben spelen ook niet meer dus dan heb ik al helemaal geen zin meer om te spelen.

    Jammer dat deze game het niet heeft kunnen maken. Blijf Modern Comat toch echt stukken beter vinden en niet alleen omdat daar wel conqiest mode inzat maar omdat die game meer gebalanceerd was. Daar bedoel ik mee dat wapens betere damage ratio hadden, voertuigen minder sterk en je meer aan gadgets had (mijnen waren hier wel goed). Bad Company werd net iets meer arcade dan zijn voorganger waardoor hij het niet werd. Ook het feit dat je teveel kogels nodig hebt om mensen neer te leggen maakt de game ineens niet meer speelbaar voor mij en haalt het nog meer snelheid uit de game die het toch al niet had.
     
  4. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het dan over de lag? ik hoop dat dat in de patch wel opgelost word, dan val je opeens door een brug ofzo of je rent en schiet opeens weer een stuk achteruit 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee niet alleen lag. De game heeft ook problemen met hit detection en nog veel meer. Een hoop zal wel opgelost worden in de patch maar k had gewoon gehoop tdat de game meer op Modern Comat zou lijken. Helaas hebben ze dat niet gedaan. Ik hoorde dat veel MC spelers ook weer terug naar die game gegaan zijn.
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Unlocks waren net weer verdwenen. Na veel verbindingsproblemen met de EA server lijkt alles inmiddels weer te werken, alleen jammer dat er nu weer lag is. Heb daar de afgelopen week geen last van gehad.

    Ik vind het wel jammer dat ze BC niet op de PC hebben uitgebracht. Met BF2 pakte je gewoon de dedicated servers uit het lijstje, en geen gezeik met lag. De hit detectie laat imo ook regelmatig te wensen over. Ik speel vaak met de recon kit, en tegenstanders lopen vrolijk verder na vier headshots met een M24/M95. Je krijgt wel zo'n rood boogje te zien dat je 'm hebt geraakt. 8)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Na 2 weken vakantie ben ik gisteren weer begonnen. Speelde weer erg lekker en ik ben ook van plan om die 10002 kills te halen (ik zit nu op ongeveer 5500 kills).

    @ Arjan, dat sniper probleem van jou heb ik ook wel eens, maar als je net boven hun hoofd (of bovenkant van de helm) schiet krijg ik wel altijd een headshot. Dat heeft dus met de hitboxes te maken.
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Na vele uren spelen vind ik de hit detection en hit boxes best matig inderdaad. Hopelijk wordt dit flink aangepast met de patch.

    Als dit niet gebeurt zal ik de game wel blijven spelen maar dan echt puur voor de fun, nu hou ik mijn K/D ratio + ranking nog best goed in de gaten.
     
  9. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop ook dat je na de patch gewoon zelf een party kan maken dan kan je gewoon naar een andere party als le lag hebt.
     
  10. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
  11. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werd eens tijd. Ik begon ondertussen al m'n interesse te verliezen in BFBC.
     
  12. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk hoor die online achievements, zeker als 80% van je team bezig is met het omschieten van bomen. 8) Met z'n tweeën als defender biedt nou ook weer niet heel veel weerstand tegen het complete andere team. :+
     
  14. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn, 7 aug. De dag daarna ga ik 2 weken op vakantie. |:-

    Conquest is wel de reden om deze game weer op te pikken en eindelijk eens serieus te spelen.
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nu conquest mode erin komt , zit ik er ook aan te denken om hem weer te gaan halen :D
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat ze eerst maar eens alle bugs in de game fixen. De patch heeft alleen conquest mode en verder niks....alsof er niet genoeg mensen de game al verlaten hebben. Geef de game nog een maand en dan is ie dood :mad:
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    maar er zitten maar 4 mappen in voor conquest mode ? :confused:

    dat is wel erg weinig !
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Achja ik vermaak me wel. Ik vind het nog steeds een leuk spel ondanks wat bugs, en die 10002 kills wil ik ook graag halen.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ligt het aan mij of doen de servers et niet
     
  20. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, 7 augustus dus. Ik heb de game ook al anderhalve week ofzo niet gespeelt, dus met Conquest kan ik weer gaan spelen :thumbs:
     

Deel Deze Pagina