tja, als je z'n profiel mag geloven is ie op zn 21ste van school gegaan. denk wel dat ie dan minimaal een middelbare opleiding heeft afgerond en warschijnlijk nog wel meer
ben bezig met een aantal trophy's maar hoe haal ik avenger points, savior points etc. Defensive points kan ik nog wel iets van maken.... Avenger: ? wraak ofzo? Savior: waarschijnlijk als je iemand red ofzo kan iemand wat licht scheppen in deze tunnel??
Avenger: iemand killen die jou net gekilled heeft. Savior: iemand killen die een teamgenoot bijna doodschiet (dus damage doet maar niet killed) of iemand killen die een teamgenoot wil kniven.
Nu die Conquest er een aantal wkn is vraag ik me af wat jullie nou leuker vinden, Conquest of Gold Rush ? ik zelf vind de gold rush toch leuker alhoewel ik me totaal niet verveel met de conquest
Ik heb BFBC sinds 2 dagen en nu 2x de singleplayer uitgespeelt en ben nou bezig in de mp! Leuker dan ik verwacht had.. het blaast battlefield 2 wel ff weg! Hoe kies je trouwens die conquest mode? Ik kan alleen maar dat gold rush spelen..
Bitch ik over Modern Combat? Hoe lang ben je hier nu al en je kunt nog steeds niet lezen....ik dacht toch echt dat je 13 jaar moest zijn om het forum te mogen joinen.... Verder moet je niet alles serieus nemen wat ik zeg....