1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Toen ik vanavond begon was hij bij mij ook niet te spelen, maar toen ik een friend joinde was die server wel zonder lag. En in die server heb ik dus ook gewoon de hele avond lagvrij gespeeld. \o/
     
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    dan ga ik vanaaf ook maar ff opzoek naar een goede server en dan lekker daar blijven hangen ;)

    alleen heb ik ca. 40 friends met dit spel en tegenwoordig speelt vrijwel niemand hem meer.... :confused:
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 12 dagen op vakantie geweest en ben nu weer meerdere malen per week aanwezig hoor! Binnenkort een keer samen knallen Schil ;)

    Komt wel goed!

    Zijn die nieuwe mappen trouwens iets?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik vervloek EA echt. Ik ben al weken met plezier bezig de MP te spelen, retegaaf enzo, maar de laatste week is het een verdomd drama geworden met die slechte verbindingen. Ik heb gisteren nog naar bijna heel mijn vriendenlijst een bericht gestuurd of zij er ook last van hadden. Van Nederland tot de andere kant van de wereld, U. S and A., hebben ze er last van. Hier word je echt niet goed van. ;):mad:
     
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb gisteren dus echt nergens last van gehad, nu ben ik ook niet meer naar een andere server geschakeld ik ben gelijk blijven zitten waar ik zat :lol:

    was top ! eindelijk weer eens ff een paar uur achter knallen zonder gezeik...
    nou ja zonder.. er was een kloothommel ( Die Jude ofzo) die elke x bij iedereen om ammo vroeg (:confused: dan kan je toch niet geven ) en als je het niet gaf knalde hij je neer :mad:

    @ Loonens, ik zie je wel verschijnen
     
  6. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,, wat spelen jullie het meest online,, Conquest of Gold Rush..??

    - heb tot nu toe alleen maar Gold Rush gespeeld,, dus misschien kan iemand mij vertellen waar je het meeste punten/killz mee haald..:D
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Conquest, conquest is overduidelijk meer punten, als je strategisch de vlaggen pakt en dan bij een vlag campt heb je in een mum van tijd tussen de 300-600 punten.
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan vandaag en gisteren gewoon niks anders joinen dan Oasis en Ascension. Een keer die mappen is wel leuk maar constant is ook niks, tank battles zijn juist vet, maar ik kan End of the Line en Harvest day niet joinen :eek:.

    Meerdere mensen hier last van? Ook het wachten heeft geen zin in de servers want hij cycled constant rond tussen de 2 inf. maps.
     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wat een gare shit is dat elke keer met dit spel zeg
    wou m eigenlijk kope
    maar nu ook geen zin meer in
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik speel altijd Gold Rush, want ik vind Conquest maar saai eigenlijk. Levels zijn te klein en naar mijn mening zijn de potjes daarbij te snel afgelopen. Als je bij Gold Rush 2 teams hebt die erg aan elkaar gewaagd zijn kan het potje makkelijk een half uur of langer duren.

    Meeste kills maak je daarom ook denk ik bij Gold Rush omdat de potjes langer duren en omdat gewoon bij bijna elke map wel een groot arsenaal aan voertuigen is. (bij conquest ook maar alleen op End of the Line en Harvest Day.)
     
  11. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik ben het wel met de vorige post van AntraXxX eens ,
    geef mij ook Gold Rush maar ;)

    gister trouwens ook geen lag gehad al had ik wel een aantal
    keer dat het rennen niet lukte en het schieten ook niet elke x =(

    nou ja hopelijk blijft ie het nog tot eind oktober lekker lopen want daarna
    stort ik mij op Far Cry 2 :thumbs:
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet voor iedereen zo. Ik heb nooit fatsoenlijk kunnen spelen maar hier zijn ook zat mensen die geen prolemenen hebben. Waar het aan ligt weet niemand...

    Ik zou het gewoon proberen als ik jou was.
     
  13. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ook geen last van lag meer, maar een paar dagen terug was het gewoon niet te spelen. nu heb ik wel is last dat ik een volle clip in iemand schiet, maar dat ie dan nog niet dood is....
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou ik heb ook geen last van lag, wel dat niemand uit mijn friendslist het spel nog speelt.

    Iemand die zin heeft om bfbc gold rush of conquest te spelen in teamverband, stuur me maar een friend invite, dan kunnen we samen spelen!

    Later\o/
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja was te verwachten. Heel veel spelers zijn ook terug gegaan naar BF MC. Veel hadden verwacht dat er na de patch iets zou veranderen. Echter haalde de patch wat glitches weg en aan de problemen was gewoon geen aandacht besteed. Helaas. Game zal ook wel dood zijn in een paar maanden.
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    bij mij precies hetzelfde al speel ik het wel het vaakst pas ca. 22.30/23.00 uur maar vaak genoeg ook wel eens begin vd avond , ik voeg je ff toe aan mijn list ;)

    @Gforce

    helemaal dood zal wel niet maar dat het minder wordt dat merk je idd wel maar ik denk dat dat ook te maken hebt met die lag die de laatste week volop aanwezig was , voorlopig gaat ik nog ff door totdat Far cry 2 binnen is :thumbs:
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja met dood bedoelde ik eigenlijk ook dat er veel minder mensen zullen zijn. Echter is dat voor dedicated host helemaal niet erg. Je zult toch nog in volle games gaan komen.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn gast , ik kijk weer is na een paar weken in dit topic , en ja hoor wat zie ik weer zo'n opmerking met de Toon die je al praat sinds de release van het spel. Serieus ouwe , heb je nix nieuws te brengen ?
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    gewoon overheen lezen. geloof dat iedereen dat al doet:)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Behalve jullie dus......

    Echter staat er ook iets positiefs......maar aangezien jullie de basisschool niet gehaald hebben is dat natuurlijk moeilijk te filteren.

    Daarnaast is het HELAAS ook nog eens de waarheid en dus tevens ook nog iets wat daadwerkelijk iets toevoegd aan de discussie iets wat jullie blijkbaar niet kunnen als ik jullie posts weer lees.

    Mensen zullen dus wel weer denken: kijk ik weer eens in dit topic, zie ik die twee gasten weer zeiken tegen iemand terwijl ze zelf geen inhoud aan de discussie geven.

    Dus als je daadwerkelijk iets te melden heb over de game doe dat dan! Anders kun je me ook gewoon een PM sturen en zal ik je dan wel afzeiken, hoeft dat tenminste niet in deze openbare topic

    Zucht.....
     

Deel Deze Pagina