1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Deathmatch is er iig nog niet. Die mode kun je via het menu bij content downloaden.
     
  2. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond nog mensen online?? die een team willen vormen om ff te knallen en punten bij elkaar te sprokkelen?? heeft iemand die assualt trophy 6 kills met een grenade launcher?? vind die eigenlijk wel onmogelijk want je hebt ongeveer 2 grenades nodig om iemand af te maken....
     
  3. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er in 1 ronde 5 kills mee gemaakt...en de zesde lukte telkens nét niet. Echt frustrerend.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had er ook al 8 gemaakt en geen trpohy gekregen. Heb ik tevens met meer trophies gehad.
     
  5. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Voer deze codes in om drie wapens te unlocken die je bij Find All Five kon krijgen.

    Recon Kit - QBU88 - your3mynextt4rget

    Special Ops Kit - UZI - cov3r1ngthecorn3r

    Support Kit - M60 - try4ndrunf0rcov3r

    Voor de mensen die het nog niet wisten of ze nog niet hebben :)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb dat idd gemist, thx
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben bezig met de singleplayer nu, echt heel vermakelijk. Maar wat ziet de game er eigenlijk korrelig uit he? Ik bedoel...een soort ruis , zeker om het ruig te laten lijken?
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb er nooit problemen mee gehad. Maps zijn ook heel groot en als het dan niet korrelig was zou het waarschijnlijk niet goed lopen.
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het in single player een erg gaaf spel. Maar wel met 2 minpunten.

    - Dat ruisfilter is echt heel lame...
    - Dat respawnsysteem is wel heel vergeeflijk.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het opzich wel cool , het maakt het wat 'rauwer' maar het is misschien net even iets te veel gebruikt.
     
  11. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel gewoon HEERLIJK!!
    (Heb Woensdag 3 maanden Gold gekocht, dus deze 3 maanden zal LOL worden)

    Mijn enigste nadelen:
    - Als je respawnt en ze schieten NET een artillery strike, ben je er geweest.
    - Spawn laadtijden (Echt iets TEveel)
     
  12. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat hij over de gamemode Conquest bezig is.


    Sorry mods vergeten om op dit reactie een reactie te schrijven.
    Plz vergeef het me.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Spawn tijden zijn precies goed voor een game zoals dit vind ik. Anders heb je bijvoorbeeld een bom geplaatst, killt een vijand die de trap op komt gelopen en dan zou je hem dus bij wijze van spreken 5 seconden later weer tegen komen.. :9
    Dat zou gewoon kut zijn toch.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd maar hij kan nu nog steeds binnen een seconde spawnen als je pech hebt. Min is 0 sec en max 14 dus gemiddeld kun je in 7 seconde spanwen. Je kunt ook steeds de pech hebben om 14 seconde te moeten wachten.
     
  15. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister de demo van BF BC gedownload, heb tot nu toe alleen nog maar multiplayer gespeeld en vind het helemaal geweldig :D
     
  16. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je ZEKER de volledige versie spelen.
    Het is het geld ZEKER waard! (Dit is mijn eerste duurste spel die ik gekocht heb, en damn heb er totaal GEEN spijt van! :cool:)

    Maar wat ook een nadeel is van het spel.
    Als je nu bijvoorbeeld Custom Game pakt, en je selecteert een map (BV Oasis)
    Dan krijg je een totaal anders map waar je gaat spelen.
    Is wel irriterend. :/
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb t net voor t eerst in weken ook weer eens gespeeld (online) en had vrijwel geen lag :eek: die patch die samen met conquest mode uitkwam heeft dus echt geholpen,.. of zouden er minder mensen spelen nu? Hoe dan ook , nu het voor mij eindelijk goed speelbaar is vind ik t toch wel weer een toffe game :D ook al heb ik nog 1 dingetje wat me irriteert, ik weet niet precies wat het is maar het is voor mij nooit zo duidelijk warvandaan je beschoten word. Bij bijv COD4 is het meteen duidelijk en kun je in een split-second draaien en terugschieten. Bij BF is het meer een kwestie van gedesorienteerd dekking zoeken en hopen dat je niet in je reet geknifed word :+
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Daarom is het ook zo vet om een sniper te zijn. Jij gooit zo'n tracer ball en gaat dan zelf mensen in hun reet knifen. :cool:

    @ Stiffmasta, dat probleem heb ik nooit. Ik krijg altijd de map die ik selecteer, maar zodra ik een vriend invite in m'n squad krijg ik wel een andere map dan ik geselecteerd heb.
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik had altijd het probleem dat er met het inviten nooit gelijk lukte, zeker niet met 4 man, want dan zat zer weer 1 aan bij de tegenpartij :{

    ik hoop dat ik aankomende week mijn xbox weer terug heb :mad:
     
  20. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb hem gister binnen gekregen echt dikke gamee!!
    hele zaterdag nacht opgeofferd Nu net wakker kga zo weer :p voeg me ma toe als je ook veel speelt of keer wilt spelen!

    sjaakie1987
     

Deel Deze Pagina